top article

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Εντάσσοντας τις παρακάτω τροφές στο διαιτολόγιο σου, θα έχεις περισσότερο λαμπερά και υγιή μαλλιά. Η υγειά των μαλλιών προέρχεται από ένα συνδυασμό σωστής διατροφής. ‘Όταν προσέχεις το σώμα σου τότε και αυτό διατηρείται υγιές για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Οι τροφές που καταναλώνεις επηρεάζουν άμεσα το τριχωτό της κεφαλής και τα θυλάκια, που αποτελούν την ρίζα της τρίχας. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί. Εστίασε σε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, βήτα-καροτίνη, φολικό οξύ, βιοτίνη και Ω3 λιπαρά οξέα, και θα δεις σίγουρα τη διαφορά.

Θα πρέπει ωστόσο να λάβεις υπόψη ότι οι αλλαγές στα μαλλιά θα χρειαστούν μερικούς μήνες για να εμφανιστούν.

Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>