September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Ομορφιά

Πώς η κληρονομιά της κ. Estée Lauder άλλαξε κυριολεκτικά τη βιομηχανία της ομορφιάς

Πώς η κληρονομιά της κ. Estée Lauder άλλαξε κυριολεκτικά τη βιομηχανία της ομορφιάς

Η συναρπαστική ιστορία του εμβληματικού brand αλλά και της υπέροχης γυναίκας πίσω από αυτό με αφορμή την επέτειο 75 χρόνων του.

Η κ. Estée Lauder, ιδρύτρια του ομώνυμου brand, ήταν μια γυναίκα με όραμα αποτελώντας πρότυπο για πολλούς. H επιτυχία της μάρκας δεν ήταν τυχαία: Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το "τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες", καθιστώντας τη από κάθε άποψη μπροστά για την εποχή της. Ούσα πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer, κατάφερε να αλλάξει κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών με τη δημιουργικότητα, το πάθος, την επιμονή, και κυρίως, την πολλή δουλειά. 

estee lauder

Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει την κληρονομιά της ιδρύτριας της, δημιουργώντας τα πιο καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας, μακιγιάζ και των εμβληματικών αρωμάτων — όλα εμπλουτισμένα με τη βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών και επιθυμιών της κ. Estée Lauder. Καθώς η μάρκα γιορτάζει τα 75 της χρόνια, το όραμα της πρωτοπόρου ιδρύτριας της συνεχίζει να θέτει πρότυπα μέχρι και σήμερα για τη βιομηχανία ομορφιάς.

1946: Η ίδρυση του ομώνυμου brand

Η κ. Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Estée Lauder "έκλεισε" τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.

1953: Η εξέλιξη της αρωματοποιίας χάρη στη κ. Estée Lauder

Έως και τη δεκαετία του 1950, οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούσαν άρωμα μόνο για ειδικές περιστάσεις. Μια γυναίκα περίμενε τον σύζυγο της να της δωρίσει ένα άρωμα στα γενέθλιά της ή στην επέτειό τους. Έτσι, το 1953, η Estée δημιούργησε το Youth-Dew, ένα έλαιο μπάνιου το οποίο χρησιμοποιείτο και ως άρωμα. Αυτή ήταν μια ανατρεπτική ιδέα: οι γυναίκες όχι μόνο μπορούσαν, αλλά έπρεπε να περιποιούνται τον εαυτό τους καθημερινά. Η καινοτομία της προκάλεσε θύελλα στη βιομηχανία καλλυντικών, αλλάζοντας τον τρόπο πώλησης των αρωμάτων, επηρεάζοντας για πάντα την πορεία της αρωματο-βιομηχανίας.

1956: Η δημιουργία της πρώτης πολυτελούς κρέμας περιποίησης επιδερμίδας.

estee lauder

Το 1956, η κυρία Estée Lauder τόλμησε να δημιουργήσει τη Re-Nutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Τόσο μοναδική που η ακριβή της σύνθεση της φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η κ. Estée Lauder ανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα Re-Nutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. Η κ. Estée Lauder ενίσχυσε την πρώτη της "creme of creams" με 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας αυτή τη "σπάνια αντιληπτικότητα" προκειμένου να δημιουργήσει ένα χρυσωρυχείο ομορφιάς. 

Δεκαετία του 1950: Η κ. Estee Lauder πρωτοστατεί με το "Gift with Purchase"

Η κ. Estée Lauder εξέλιξε την ιδέα για "Δώρο με Αγορά" σε νέα επίπεδα, αναδεικνύοντάς την με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει η καθιερωμένη εμπορική ενέργεια που γνωρίζουμε σήμερα. Πηγαίνοντας την ιδέα των δωρεάν προϊόντων ένα ακόμη βήμα παραπέρα, η κ. Estée Lauder πρωτοπόρησε προσφέροντας στους πελάτες της ένα γενναιόδωρο δείγμα των αγαπημένων τους προϊόντων, δίχως την απαίτηση αγοράς αλλά με την πεποίθηση πως εάν μια καταναλώτρια δοκιμάσει το προϊόν, θα επιστρέφει πάντοτε και θα παραμείνει πιστή πελάτισσα της μάρκας.Σήμερα, το "Gift with Purchase" ή GWP, παραμένει μία από τις πιο ευρέως εφαρμοσμένες πρωτοβουλίες δειγματισμού που πέτυχε η κ. Estée Lauder. 

1962: Λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ

estee lauder

Η κ. Estée Lauder το 1962 λάνσαρε τη συλλογή The Evening Makeup, την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιαζ. Γνωρίζοντας ότι μία απόχρωση κραγιόν δε θα μπορούσε να είναι κατάλληλη για όλες τις γυναίκες, οι συλλογές μακιγιάζ της Estée Lauder έδωσαν στις γυναίκες την ελευθερία της επιλογής, προσφέροντας τους μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά.

1964: Μετατροπή compact σε συλλεκτικά αντικείμενα.

Το 1964, η κ. Estée Lauder παρουσίασε το πρώτο της compact solid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας Youth-Dew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο Golden Alligator Reusable Compact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Τα compact έγιναν συλλεκτικά αντικείμενα και το compact Golden Alligator πωλείται ακόμα και σήμερα. Από παραδοσιακά cameo, art-deco σχέδια, μέχρι ιδιαίτερες φιγούρες από στρας, τίποτα δεν αντιπροσωπεύει την κληρονομιά της κ. Estée Lauder όπως αυτά τα πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα.

1982: Η μετεξέλιξη της περιποίησης της επιδερμίδας σε επανόρθωση της επιδερμίδας.

estee lauder

Το 1982, η κυκλοφορία του Night Repair άλλαξε την έννοια της περιποίησης της επιδερμίδας, σε επανόρθωση της επιδερμίδας. Ήταν ο πρώτος ορός επανόρθωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας στη βιομηχανία της ομορφιάς και το πρώτο προϊόν ομορφιάς που περιείχε υαλουρονικό οξύ. Κάθε χαρακτηριστικό του προϊόντος ήταν μοναδικό – η ελαφριά υφή, η σύνθεση, η τεχνολογία– παραμένοντας έτσι μέχρι σήμερα. O θρυλικός ορός Advanced Night Repair, αποτελεί πλέον ένα κλασικό προϊόν ομορφιάς.

Η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές σε πολλαπλά επίπεδα, παρέχοντας πάντα την υψηλή, εξατομικευμένη εμπειρία η οποία παραμένει στον πυρήνα του DNA της μάρκας. 

 

Tags:

BEST OF NETWORK