top article

New season trends

  1. French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο
  2. Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή
  3. Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη
  4. Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο
  5. Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
  6. Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο
  7. Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands
  8. 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο
  9. 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου
  10. Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους
  11. Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara
  12. 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου
  13. Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου
  14. 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο
  15. Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο
  16. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο
  17. Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Η κ. Estée Lauder, ιδρύτρια του ομώνυμου brand, ήταν μια γυναίκα με όραμα αποτελώντας πρότυπο για πολλούς. H επιτυχία της μάρκας δεν ήταν τυχαία: Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το "τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες", καθιστώντας τη από κάθε άποψη μπροστά για την εποχή της. Ούσα πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer, κατάφερε να αλλάξει κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών με τη δημιουργικότητα, το πάθος, την επιμονή, και κυρίως, την πολλή δουλειά. 

Πώς η κληρονομιά της κ. Estée Lauder άλλαξε κυριολεκτικά τη βιομηχανία της ομορφιάς

Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει την κληρονομιά της ιδρύτριας της, δημιουργώντας τα πιο καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας, μακιγιάζ και των εμβληματικών αρωμάτων — όλα εμπλουτισμένα με τη βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών και επιθυμιών της κ. Estée Lauder. Καθώς η μάρκα γιορτάζει τα 75 της χρόνια, το όραμα της πρωτοπόρου ιδρύτριας της συνεχίζει να θέτει πρότυπα μέχρι και σήμερα για τη βιομηχανία ομορφιάς.

1946: Η ίδρυση του ομώνυμου brand

Η κ. Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Estée Lauder "έκλεισε" τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.

1953: Η εξέλιξη της αρωματοποιίας χάρη στη κ. Estée Lauder

Έως και τη δεκαετία του 1950, οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούσαν άρωμα μόνο για ειδικές περιστάσεις. Μια γυναίκα περίμενε τον σύζυγο της να της δωρίσει ένα άρωμα στα γενέθλιά της ή στην επέτειό τους. Έτσι, το 1953, η Estée δημιούργησε το Youth-Dew, ένα έλαιο μπάνιου το οποίο χρησιμοποιείτο και ως άρωμα. Αυτή ήταν μια ανατρεπτική ιδέα: οι γυναίκες όχι μόνο μπορούσαν, αλλά έπρεπε να περιποιούνται τον εαυτό τους καθημερινά. Η καινοτομία της προκάλεσε θύελλα στη βιομηχανία καλλυντικών, αλλάζοντας τον τρόπο πώλησης των αρωμάτων, επηρεάζοντας για πάντα την πορεία της αρωματο-βιομηχανίας.

1956: Η δημιουργία της πρώτης πολυτελούς κρέμας περιποίησης επιδερμίδας.

estee lauder

Το 1956, η κυρία Estée Lauder τόλμησε να δημιουργήσει τη Re-Nutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Τόσο μοναδική που η ακριβή της σύνθεση της φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η κ. Estée Lauder ανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα Re-Nutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. Η κ. Estée Lauder ενίσχυσε την πρώτη της "creme of creams" με 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας αυτή τη "σπάνια αντιληπτικότητα" προκειμένου να δημιουργήσει ένα χρυσωρυχείο ομορφιάς. 

Δεκαετία του 1950: Η κ. Estee Lauder πρωτοστατεί με το "Gift with Purchase"

Η κ. Estée Lauder εξέλιξε την ιδέα για "Δώρο με Αγορά" σε νέα επίπεδα, αναδεικνύοντάς την με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει η καθιερωμένη εμπορική ενέργεια που γνωρίζουμε σήμερα. Πηγαίνοντας την ιδέα των δωρεάν προϊόντων ένα ακόμη βήμα παραπέρα, η κ. Estée Lauder πρωτοπόρησε προσφέροντας στους πελάτες της ένα γενναιόδωρο δείγμα των αγαπημένων τους προϊόντων, δίχως την απαίτηση αγοράς αλλά με την πεποίθηση πως εάν μια καταναλώτρια δοκιμάσει το προϊόν, θα επιστρέφει πάντοτε και θα παραμείνει πιστή πελάτισσα της μάρκας.Σήμερα, το "Gift with Purchase" ή GWP, παραμένει μία από τις πιο ευρέως εφαρμοσμένες πρωτοβουλίες δειγματισμού που πέτυχε η κ. Estée Lauder. 

1962: Λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ

estee lauder

Η κ. Estée Lauder το 1962 λάνσαρε τη συλλογή The Evening Makeup, την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιαζ. Γνωρίζοντας ότι μία απόχρωση κραγιόν δε θα μπορούσε να είναι κατάλληλη για όλες τις γυναίκες, οι συλλογές μακιγιάζ της Estée Lauder έδωσαν στις γυναίκες την ελευθερία της επιλογής, προσφέροντας τους μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά.

1964: Μετατροπή compact σε συλλεκτικά αντικείμενα.

Το 1964, η κ. Estée Lauder παρουσίασε το πρώτο της compact solid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας Youth-Dew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο Golden Alligator Reusable Compact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Τα compact έγιναν συλλεκτικά αντικείμενα και το compact Golden Alligator πωλείται ακόμα και σήμερα. Από παραδοσιακά cameo, art-deco σχέδια, μέχρι ιδιαίτερες φιγούρες από στρας, τίποτα δεν αντιπροσωπεύει την κληρονομιά της κ. Estée Lauder όπως αυτά τα πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα.

1982: Η μετεξέλιξη της περιποίησης της επιδερμίδας σε επανόρθωση της επιδερμίδας.

estee lauder

Το 1982, η κυκλοφορία του Night Repair άλλαξε την έννοια της περιποίησης της επιδερμίδας, σε επανόρθωση της επιδερμίδας. Ήταν ο πρώτος ορός επανόρθωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας στη βιομηχανία της ομορφιάς και το πρώτο προϊόν ομορφιάς που περιείχε υαλουρονικό οξύ. Κάθε χαρακτηριστικό του προϊόντος ήταν μοναδικό – η ελαφριά υφή, η σύνθεση, η τεχνολογία– παραμένοντας έτσι μέχρι σήμερα. O θρυλικός ορός Advanced Night Repair, αποτελεί πλέον ένα κλασικό προϊόν ομορφιάς.

Η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές σε πολλαπλά επίπεδα, παρέχοντας πάντα την υψηλή, εξατομικευμένη εμπειρία η οποία παραμένει στον πυρήνα του DNA της μάρκας. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>