top article

Μπορεί η έντονη σωματική άσκηση σε συνδυασμό  με μία στερητική διατροφή να φαίνεται η συνταγή της επιτυχίας για απώλεια κιλών, όμως η αλήθεια βρίσκεται κάπου άλλου. Η βραχυπρόθεσμη απώλεια κιλών αποτελεί σίγουρα ένα γεγονός που θα δώσει μια ώθηση στην αυτοπεποίθηση σου, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον μεταβολισμό σου.

Στόχος σου πρέπει να είναι η σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, με αυξημένες καύσεις, που τελικά θα σου εγγυηθούν μια μακροπρόθεσμη απώλεια κιλών και ένα υγιές σώμα. Ευτυχώς για εσένα και για όλους, υπάρχουν 3 συμβουλές που μπορείς να εφαρμόζεις καθημερινά για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού και μεταβολισμού σου.

Πίνε τουλάχιστον 5 ποτήρια νερό/ημέρα

Φυσικά δε χρειάζεται να τα πιεις κατευθείαν και τα 5, αλλά μπορείς να τα προγραμματίσεις μαζί με κάθε γεύμα της ημέρας από τη στιγμή που ξυπνάς μέχρι την ώρα που θα ξαναπάς για ύπνο.

Πες ναι σε φαγητά με αντιφλεγμονώδη δράση

Οι τομάτες, το σπανάκι, τα αμύγδαλα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και είναι απαραίτητα για ένα λειτουργικό και γρήγορο μεταβολισμό.

Μη γυμνάζεσαι υπερβολικά

Ναι μεν κάθε είδους γυμναστική είναι σύμμαχος για ένα καλοσχηματισμένο και υγιές σώμα, ωστόσο, όταν αυτό γίνεται σε υπερβολικό ρυθμό, μπορεί να επηρεάσει ορισμένες ορμόνες του οργανισμού, και τελικά να επιβραδύνει το μεταβολισμό σου. 

Ιούλιος 2018

>