top article

Business with attitude

  1. Η Μάρα Ζαχαρέα με Zara blazer που θα ανανεώσει τα office looks Η Μάρα Ζαχαρέα με Zara blazer που θα ανανεώσει τα office looks
  2. Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο
  3. 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου
  4. 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου
  5. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  6. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  7. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  8. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  9. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  10. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  11. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  12. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  13. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  14. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  15. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Μπορεί το πρωινό ξύπνημα να φαινόταν σε όλους δύσκολο τα χρόνια του σχολείο, αλλά μεγαλώνοντας οι περισσότεροι άνθρωποι εμπίμπτουν σε δύο μεγάλες κατηγορίες: τους πρωινούς και τους βραδινούς τύπους. Δεν είναι πάντα θέμα συνήθειας- μπορεί να ξυπνάς νωρίς για να πας στη δουλειά σου, αλλά οι ώρες που νιώθεις να αποδίδεις καλύτερα και έχεις περισσότερη όρεξη να κάνεις πράγματα να είναι βραδινές.

Και το αντίστροφο- πολλοί είναι εκείνοι που δηλώνουν ότι ακόμη κι αν δεν έχουν κάποια υποχρέωση, αγαπούν να ξυπνούν νωρίς και να ξεκινούν τη μέρα τους με κάποια ενεργητική δραστηριότητα. Αν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία, αλλά για λόγους δουλειάς ή προγραμματισμού θέλεις να αλλάξεις τις συνήθειες του ύπνου σου, υπάρχουν 7 απλά tips που μπορείς να ακολουθήσεις. 

 

Φάε νωρίτερα το βραδινό σου

Το να γίνεις πρωινός τύπος δεν σημαίνει απλώς να ρυθμίζεις το ξυπνητήρι σου δυο ώρες νωρίτερα- σημαίνει να προσαρμόσεις όλη σου τη μέρα ώστε να κάνεις τα πάντα νωρίτερα, ακόμα και το να χωνέψεις το φαγητό σου. Αν για παράδειγμα θέλεις να ξυπνήσεις στις 6 το πρωί, προσπάθησε να έχεις τελειώσει το βραδινό σου στις 8, ώστε να έχεις τουλάχιστον 2 ώρες χώνεψης πριν ξαπλώσεις. 

 

Αντικατέστησε τον καφέ σου με τσάι βοτάνων

Αν αργείς να "κλείσεις διακόπτες" όταν πας στο κρεβάτι νωρίς, δοκίμασε να πίνεις τον τελευταίο καφέ της ημέρας μέχρι τη μία το μεσημέρι. Το απόγευμα, δοκίμασε να πίνεις τσάι με βαλεριάνα- θα σε χαλαρώσει και θα σε προετοιμάσει για τον βραδινό σου ύπνο. 

 

Κλείσε την τηλεόραση και τα social media

Η ιστορία είναι γνωστή: είσαι έτοιμη να ξαπλώσεις και αποφασίζεις να ρίξεις μια τελευταία ματιά στο facebook ή να χαζέψεις στην τηλεόραση για 5 λεπά. Τρεις ώρες αργότερα εύχεσαι να μην το είχες κάνει. 

Γίνε πρωινός τύπος σε 7 απλά βήματα

Ανέβαλε τις δραστηριότητές σου για το επόμενο πρωί

Αντί να πας στο σούπερ μάρκετ, στο γυμναστήριο και να κάνεις μπάνιο πριν κοιμηθείς, ανάβαλέ τα για το επόμενο πρωί. Έτσι θα έχεις μια πλήρη λίστα δραστηριοτήτων και θα κάνεις τα πάντα γρηγορότερα. 

 

Παίξε κρυφτό με το ξυπνητήρι σου

Σκέψου εκείνα τα πρωινά που ξυπνάς και συνειδητοποιείς ότι έχει ήδη πατήσει snooze τρεις φορές. Αυτό θα γίνει εξαιρετικά δύσκολο αν κάθε βράδυ βάζεις το ξυπνητήρι σου σε διαφορετικό μέρος- πάνω στη βιβλιοθήκη, μπροστά στη ντουλάπα, στην καρέκλα του γραφείου σου. 

 

Δέξου μερικές νύχτες κακού ύπνου

Είναι αναπόφευκτο. Όταν αλλάζεις το πρόγραμμα του ύπνου σου, πρέπει να περιμένεις μερικές νύχτες κακού ύπνου και μερικά δύσκολα πρωινά. Μην το βάζεις κάτω- όταν αισθάνεσαι τόσο κουρασμένη σκέψου ότι το να ξαπλώσεις όσο νωρίτερα μπορείς είναι το καλύτερο που μπορείς (και θέλεις) να κάνεις. 

 

Μείνε πιστή στο νέο πρόγραμμα

Όπως είναι φυσικό, την Παρασκευή θέλεις να βγεις, να γυρίσεις αργά και το Σάββατο να κοιμηθείς ως το μεσημέρι. Ωστόσο, έτσι συνεχίζεις να "μπερδεύεις" το βιολογικό σου ρολόι και το δυσκολεύεις να προσαρμοστεί στα ωράρια που θέλεις μέσα στην εβδομάδα. Γι' αυτό, εφάρμοσε μια μέση λύση- πιες δυο ποτά και γύρισε σχετικά νωρίς στο σπίτι. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>