top article

Όλο και περισσότερες έρευνες υποστηρίζουν τα ατελείωτα οφέλη της γυμναστικής, γενικότερα, και ακόμη μία έρχεται να επιβεβαιώσει πως ένα συγκεκριμένο είδος άσκησης μπορεί να αντιστρέψει τη διαδικασία της γήρανσης. 

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Mayo Clinic, η διαλειμματική προπόνηση (HIIT) είναι, επίσημα, η "μεσογειακή διατροφή" της άσκησης. Αυτά τα ξεσπάσματα αερόβιας άσκησης είναι γρήγορα, εύκολα και κρατούν τον μεταβολισμό σου στα ύψη, ακόμα και ώρες μετά. Τώρα, οι ερευνητές επιβεβαιώνουν πως η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να σε κρατήσει νέα (για πάντα;). 

Οι 6 πιο πειστικοί λόγοι να αρχίσεις να γυμνάζεσαι

Πιο συγκεκριμένα, η αερόβια δραστηριότητα μπορεί να ενισχύσει τον τρόπο με τον οποίο τα κύτταρα μας παράγουν πρωτεΐνη και αφού η εξασθενημένη σύνθεση πρωτεΐνης είναι ένα ανεπιθύμητο σημάδι γήρανσης, μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει αυτό! 

"Ενθαρρύνουμε τους πάντες να ασκούνται τακτικά, αλλά το ουσιαστικό μήνυμα είναι πως η προπόνηση υψηλής έντασης είναι, μάλλον, η καλύτερη γιατί έχει επιδρά θετικά τόσο στο μεταβολισμό όσο και στα κύτταρα" επισημαίνει ο K. Sreekumaran Nair, ενδοκρινολόγος και υπεύθυνος της έρευνας. 

10 απλοί τρόποι να κάνεις τη γυμναστική σου πιο αποτελεσματική

Ακόμα καλύτερα, οι επιστήμονες βρήκαν πως τα οφέλη της HIIT δε σταματούν εκεί, αφού οι συμμετέχοντες βελτίωσαν τη μυϊκή τους μάζα αλλά και την καρδιοαναπνευστική υγεία τους. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>