top article

Wedding season

  1. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  2. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  3. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  4. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  5. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  6. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το στρες παχαίνει! Και μάλιστα, με πολλούς τρόπους, γιατί:

Σε κάνει να πεινάς περισσότερο

Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι αρκεί να σκεφτούμε κάτι που μας προκαλεί στρες και τα επίπεδα της γρελίνης (την ορμόνης που κινητοποιεί το αίσθημα της πείνας) αυξάνονται σημαντικά. Συνδύασε αυτό με το γεγονός ότι όταν είσαι στρεσαρισμένη αυτό που θέλεις να φας είναι μάλλον παχυντικό (σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Appetite οι τροφές που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες μειώνουν το στρες) και καταλαβαίνεις γιατί παχαίνεις όταν αγχώνεσαι.

Δυσκολεύει το μεταβολισμό του λίπους

Υπό κανονικές συνθήκες, τα λιπαρά που λαμβάνουμε μέσω της τροφής χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό με τη μορφή ενέργειας. Όταν όμως έχουμε χρόνιο στρες, η διαδικασία που απαιτείται γι' αυτό δεν γίνεται σωστά, καθώς οι πρωτεΐνες που παράγει ο οργανισμός εξαιτίας του στρες μπλοκάρουν τη δράση κάποιων ενζύμων που μεταβολίζουν το λίπος . Έτσι αυτό καταλήγει να αποθηκεύεται αντί να καίγεται. Επιπλέον, το στρες συνδέεται με αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, η οποία προκαλεί αποθήκευση περισσότερου λίπους στην κοιλιά.

Κάνει την άσκηση να μην αποδίδει καλά

Έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι που εκτελούν μια διανοητική εργασία παράλληλα με μια σωματική (π.χ. σκέφτονται τις ευθύνες που πρέπει να διεκπαιρεώσουν όταν φτάσουν στο γραφείο ενώ κάνουν την πρωινή γυμναστική τους) βλέπουν τις επιδόσεις τους να μειώνονται κατά 25%! Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι αυτό κουράζει τον εγκέφαλο που στέλνει σήμα στους μυς να σταματήσουν να εργάζονται τόσο σκληρά.

Δυσκολεύει την προσπάθεια να είσαι συνεπής σε ένα πρόγραμμα διατροφής

Και υπάρχει επιστημονική εξήγηση γι' αυτό! Όταν είμαστε στρεσαρισμένοι, ο εγκέφαλος τείνει να προτιμά την άμεση ικανοποίηση σε σχέση με την κατάκτηση κάποιου μακροπρόθεσμου στόχου. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανότερο να επιλέξεις ένα κρουασάν σοκολάτα σε αντί για ένα μήλο με λίγο φιστικοβούτυρο για απογευματινό σνακ.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>