top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ποτέ δεν μπορείς να έχεις αρκετά καλοκαιρινά outfits - αυτά τα 5 όμως είναι τα καλύτερα! Ποτέ δεν μπορείς να έχεις αρκετά καλοκαιρινά outfits - αυτά τα 5 όμως είναι τα καλύτερα!
  2. 9+1 σκάνδαλα που τάραξαν τα νερά της showbiz 9+1 σκάνδαλα που τάραξαν τα νερά της showbiz
  3. Η ανιψιά της πριγκίπισσας Diana παντρεύτηκε και φόρεσε την τιάρα της Η ανιψιά της πριγκίπισσας Diana παντρεύτηκε και φόρεσε την τιάρα της
  4. Βασίλισσα Letizia: Η επίσκεψη στον Λευκό Οίκο και η συνάντηση με την Melania Trump Βασίλισσα Letizia: Η επίσκεψη στον Λευκό Οίκο και η συνάντηση με την Melania Trump
  5. Victoria Beckham: Μπορείς να φανταστείς με τι συνδύασε το ροζ φόρεμα της; Victoria Beckham: Μπορείς να φανταστείς με τι συνδύασε το ροζ φόρεμα της;
  6. Λευκό φόρεμα: 6 συνδυασμοί με το must-have του καλοκαιριού Λευκό φόρεμα: 6 συνδυασμοί με το must-have του καλοκαιριού
  7. Η εξομολόγηση της Victoria Beckham για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή Η εξομολόγηση της Victoria Beckham για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή
  8. H Eva Longoria έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί H Eva Longoria έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί
  9. Το Asos σταματάει την πώληση ρούχων από μετάξι, μοχέρ και κασμίρ Το Asos σταματάει την πώληση ρούχων από μετάξι, μοχέρ και κασμίρ
  10. Royal Ascot 2018 | Η εντυπωσιακή άφιξη της Meghan Markle την 1η ημέρα των ιπποδρομιών Royal Ascot 2018 | Η εντυπωσιακή άφιξη της Meghan Markle την 1η ημέρα των ιπποδρομιών
  11. Kate Spade: Η classy τσάντα της συλλογής της που δεν θα φύγει ποτέ από τη μόδα Kate Spade: Η classy τσάντα της συλλογής της που δεν θα φύγει ποτέ από τη μόδα
  12. Όλα όσα είπε ο πατέρας της Meghan Markle για την απουσία του από το βασιλικό γάμο Όλα όσα είπε ο πατέρας της Meghan Markle για την απουσία του από το βασιλικό γάμο
  13. Τι κάνει η Jennifer Lawrence για να μυρίζει όλη την ημέρα τέλεια; Τι κάνει η Jennifer Lawrence για να μυρίζει όλη την ημέρα τέλεια;
  14. Eva Longoria: Η ανάρτηση στο instagram μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού Eva Longoria: Η ανάρτηση στο instagram μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού

Αν δεν είσαι λάτρης του χειμώνα, το πιθανότερο είναι ότι θα κρυώνεις ήδη στη σκέψη ενός όχι και τόσο ζεστού υπνοδωματίου. Η επιστήμη όμως έχει άλλη άποψη για τον ρόλο της θερμοκρασίας στην ποιότητα του ύπνου, προτείνοντας να παίξεις λίγο με το θερμοστάτη και να δεις το κρύο με πιο θετική ματιά.

Σύμφωνα με τον Dr. Chris Winter και Huffington Post, η επιστήμη υπαγορεύει ότι η ιδανική θερμοκρασία ύπνου είναι μεταξύ 15 και 19 βαθμών Κελσίου. Αυτή η σύσταση πιθανότατα να ακούγεται υπερβολική σε όσους αρέσκονται στις πολλές κουβέρτες και τις χουχουλιάρικες πιτζάμες, αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι μία περίοδο προσαρμογής σε … ψυχρότερα κλίματα. Διάβασε γιατί:

Μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης μεταβολικών νοσημάτων

Ο οργανισμός σου θα σε ευχαριστεί αν αρχίσεις να κοιμάσαι σε πιο ψυχρές θερμοκρασίες. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Diabetes, η μείωση μερικών βαθμών στο θερμοστάτη πριν κοιμηθείς, μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί ο κίνδυνος ορισμένων μεταβολικών ασθενειών, όπως ο διαβήτης.

Φαίνεσαι νεότερη

Σύμφωνα με τη συγγραφέα Natasha Turner, όταν κοιμάσαι σε θερμοκρασία πάνω από 21 βαθμούς και πάνω, εμποδίζεις το σώμα σου να κρυώσει φυσικά μέσω του ύπνου και την απελευθέρωση της μελατονίνης. Η μελατονίνη βρίσκεται στην κορυφή των πιο κρίσιμων ορμονών κατά του γήρατος του σώματος και όταν απελευθερωθεί τη νύχτα μετά από έκθεση στο  σκοτάδι το σώμα θα αντιδράσει φυσικά με την πτώση της θερμοκρασίας.

Στην προσπάθεια να ανταποκριθεί σε αυτή την πτώση της θερμοκρασίας, το σώμα θα αντλήσει τα επίσης αυξημένα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης - μιας άλλης σημαντικής αντιγηραντικής ορμόνης. Καθώς απελευθερώνονται μεγαλύτερες ποσότητες αυτών των ορμονών στο σώμα, δεν θα αισθάνεσαι μόνο νεότερη αλλά θα φαίνεσαι κιόλας.

Κοιμάσαι πιο εύκολα

Εκτός από τα οφέλη για την υγεία, υπάρχουν και πολλά πρακτικά πλεονεκτήματα του να κοιμάσαι σε πιο ψυχρό κλίμα, όπως ότι σε παίρνει πιο εύκολα ο ύπνος. Σύμφωνα με την Kathleen Doheny του WebMD Magazine, όταν πάμε για ύπνο, η επιθυμητή θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει. Όταν οι συνθήκες που επικρατούν στο δωμάτιο είναι πολύ ζεστές ή πολύ κρύες, το σώμα χρειάζεται όλο και περισσότερο χρόνο για να μετριάσει τον "εσωτερικό θερμοστάτη". Αυτό μπορεί να σε κρατήσει ξύπνια και ανήσυχη για αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να αργήσεις να κοιμηθείς ή τελικά να μείνεις ξάγρυπνη.

Όταν κοιμάσαι γυμνή, ρίχνεις πιο εύκολα τη θερμοκρασία του σώματος

Ένας τρόπος για να ρίξεις άμεσα τη θερμοκρασία του σώματος σου, χωρίς να πειράξεις τον θερμοστάτη, είναι να κοιμηθείς γυμνή. Όταν το σώμα ρίξει τη θερμοκρασία του,  θα παράγει επίσης λιγότερη κορτιζόλη κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η κορτιζόλη, μια φυσιολογικά εμφανιζόμενη ορμόνη, συνδέεται με το άγχος και την αύξηση βάρους. Διατηρώντας χαμηλά τα επίπεδα της κορτιζόλης, μετριάζεις τόσο το στρες όσο και την όρεξή σου. Επίσης, αυτή η συνήθεια ενισχύει και τη σχέση με τον σύντροφό σου!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Γαστρονομία Δευτέρα 05.03.2018

Fusing Asia

Το ανανεωμένο Hama2.0 υποδέχεται τον ανατρεπτικό σεφ Alsi Sinanaj στην κουζίνα του και ορίζει εκ νέου την έννοια του fusion.

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

>