top article

Μπορεί να αγαπάς τη γυμναστική, αλλά ακόμη και για την πιο φανατική fitness lover, οι χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα είναι συχνά ένας ανασταλτικός παράγοντας στην καθημερινή τους προπόνηση. 

Ας το παραδεχτούμε- πόσο θελκτική είναι στην πραγματικότητα η ιδέα του να βγεις για τρέξιμο όταν η θερμοκρασία είναι μονοψήφιος αριθμός; Ωστόσο, μια νέα μελέτη, έρχεται να σε κάνεις να αναθεωρήσεις, αφού όπως υποστηρίζει, η άθληση σε χαμηλή θερμοκρασία σε βοηθά να κάψεις περισσότερες θερμίδες!

Συγκεκριμένα, η μελέτη ανακάλυψε ότι ακόμα και η πεζοπορία σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις ως και 34% περισσότερες θερμίδες, αφού οι θερμίδες που καις με την άσκηση προστίθενται σε αυτές που καίει το σώμα σου ώστε να προσαρμοστεί στην εξωτερική θερμοκρασία. 

Επιπλέον, παρατηρήθηκε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των γυναικών έχασαν βάρος αυξάνοντας, παράλληλα, τη μυϊκή τους μάζα, και αυτό γιατί οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερο ποσοστό λίπους στο σώμα τους και χρησιμοποίησαν τα αποθέματά τους για να εκτελέσουν τις ασκήσεις. 

Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τις δυνάμεις σου στο σκι;

 

 

 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 09.03.2019

The Editor's Blog: In memoriam

"Ο Karl ήταν doer και achiever. Όμως κανείς δε θα μπορέσει να σου απαντήσει αν ο Lagerfeld ήταν αυτό που έκανε"

>