top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Για να βελτιώσεις την υγεία σου ή να τη διατηρήσεις σε καλά επίπεδα, απαιτούνται κάποιες θυσίες, όπως να γυμνάζεσαι τακτικά και να προσέχεις τη διατροφή σου. Πριν σκεφτείς ότι δεν κάνεις τίποτα από τα δύο με μεγάλη θέρμη - και πέσεις σε κατάθλιψη - υπάρχουν και καλά νέα: μπορείς να είσαι υγιής υιοθετώντας μερικές υγιεινές και ευχάριστες συνήθειες. 

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου

Η κατανάλωση νερού είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να παραμείνεις υγιής και η πιο εύκολη συνήθεια που μπορείς να υιοθετήσεις. Βοηθά στην πέψη, στο λαμπερό δέρμα, αυξάνει την ενέργεια, απομακρύνει τις τοξίνες, αποτρέπει τους πονοκεφάλους και ο κατάλογος συνεχίζεται. Προσπάθησε να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι και να το γεμίζεις μέσα στη μέρα. 

Tip: Εάν δεν θέλεις να σηκώνεσαι στη μέση της νύχτας, περιόρισε την κατανάλωση του νερού όσο πλησιάζεις προς το βράδυ. Εάν δεν σου αρέσει η γεύση του νερού, πρόσθεσε μέντα και αγγούρι.

Καθιέρωσε τις Δευτέρες χωρίς κρέας

Δεν χρειάζεται να κόψεις για πάντα το αγαπημένο σου burger, αλλά είναι πολύ εύκολο να καθιερώσεις μία ημέρα χωρίς καθόλου κρέας. Η Δευτέρα είναι η ιδανική μέρα για να το κάνεις, καθώς το Σαββατοκύριακο συνηθίζουμε να υποκύπτουμε σε ατασθαλίες. Αν χρειάζεσαι βοήθεια, το Meatless Monday δεν σου υπενθυμίζει απλά τον στόχο σου, αλλά σου στέλνει κάθε εβδομάδα μία νέα συνταγή, χωρίς κρέας.

Φτιάξε μία ομάδα γυμναστικής

Αν δεν ήσουν ποτέ οπαδός των σχολικών κλαμπ, όπως βιβλίου ή ποίησης, ήρθε η ώρα να φτιάξεις μία ομάδα γυμναστικής. Συγκέντρωσε τις φίλες σου και βάλτε ως στόχο να δοκιμάζετε τουλάχιστον μία φορά τον μήνα ένα νέο είδος άσκησης. Εκτός από τα οφέλη τις κίνησης, ίσως βρεις κάτι που να σου αρέσει και θα θέλεις να το συνεχίσεις.

Καθιέρωσε τα meeting εν κινήσει

Αντί να πεις τα τελευταία νέα με τον συνάδελφό σου στο γραφείο, καθιερώστε τα mini meetings εν κινήσει. Συζητήστε κάνοντας γρήγορο περπάτημα και συνδυάστε την άσκηση με τη δουλειά.

Φάε το μισό

Δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποια στερητική δίαιτα, ούτε να μετράς γραμμάρια. Μπορείς να απολαμβάνεις όλα τα φαγητά...στο μισό. Κόψε τη μερίδα που θα έτρωγες κανονικά στη μέση και άφησε την υπόλοιπη στο ψυγείο. Πες στον εαυτό σου ότι θα περιμένεις 30 λεπτά πριν αποφασίσεις να φας και το υπόλοιπο. Το πιθανότερο είναι ότι το σήμα θα έχει ήδη δοθεί και δεν θα θέλεις επιπλέον.

Μάθε να αγαπάς τα smoothies

Τα smoothies είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων και των λαχανικών, ειδικά όταν δεν τα έχεις συνηθίσει στο διατροφολόγιό σου. Θυμίσου όμως ότι τα smoothie λειτουργούν καλύτερα ως γεύμα και όχι ως σνακ και τα προτιμούμε καλύτερα το πρωί. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>