top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Kate Middleton: Γιατί σχολιάστηκε αρνητικά η επιλογή του φορέματός της; Kate Middleton: Γιατί σχολιάστηκε αρνητικά η επιλογή του φορέματός της;
  3. Kate Middleton: Mάθε τα πάντα για το outfit που φόρεσε στο βασιλικό γάμο Kate Middleton: Mάθε τα πάντα για το outfit που φόρεσε στο βασιλικό γάμο
  4. Βασιλικός γάμος: Το παλάτι δημοσίευσε τις πρώτες, επίσημες φωτογραφίες! Βασιλικός γάμος: Το παλάτι δημοσίευσε τις πρώτες, επίσημες φωτογραφίες!
  5. Πρίγκιπας Harry: Τα συγκινητικά λόγια που είπε στη Meghan Markle στη δεξίωση του γάμου Πρίγκιπας Harry: Τα συγκινητικά λόγια που είπε στη Meghan Markle στη δεξίωση του γάμου
  6. Meghan Markle: Σχολιάζουμε το νυφικό beauty look της Meghan Markle: Σχολιάζουμε το νυφικό beauty look της
  7. Meghan Markle: Το ακριβό δώρο που έκανε στις καλύτερές της φίλες Meghan Markle: Το ακριβό δώρο που έκανε στις καλύτερές της φίλες
  8. Βασιλικός γάμος: Όλες οι λεπτομέρειες για το νυφικό της Meghan Markle Βασιλικός γάμος: Όλες οι λεπτομέρειες για το νυφικό της Meghan Markle
  9. Meghan Markle | Το δεύτερο, πιο εντυπωσιακό "νυφικό" που φόρεσε στο πάρτυ του Κάρολου Meghan Markle | Το δεύτερο, πιο εντυπωσιακό "νυφικό" που φόρεσε στο πάρτυ του Κάρολου
  10. Royal Crash Test: Ποιος πριγκιπικός γάμος ήταν καλύτερος; Royal Crash Test: Ποιος πριγκιπικός γάμος ήταν καλύτερος;
  11. Πρίγκιπας Harry & Meghan Markle: Τα υπέροχα καπέλα των καλεσμένων που έκλεψαν τις εντυπώσεις στον γάμο τους Πρίγκιπας Harry & Meghan Markle: Τα υπέροχα καπέλα των καλεσμένων που έκλεψαν τις εντυπώσεις στον γάμο τους
  12. Όλοι μιλούν για τη στιγμή που η Camilla Parker Bowles κράτησε το χέρι της Meghan Markle Όλοι μιλούν για τη στιγμή που η Camilla Parker Bowles κράτησε το χέρι της Meghan Markle
  13. Πρίγκιπας George: Τι διαφορετικό είχε η εμφάνισή του στο βασιλικό γάμο; Πρίγκιπας George: Τι διαφορετικό είχε η εμφάνισή του στο βασιλικό γάμο;
  14. Kate Middleton: Αποκαλύπτει ποιες είναι οι στιγμές που απολαμβάνει περισσότερο με τα παιδιά της Kate Middleton: Αποκαλύπτει ποιες είναι οι στιγμές που απολαμβάνει περισσότερο με τα παιδιά της

Γιατί νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι; Ακόμα και αν τηρούμε όλες τις προϋποθέσεις για έναν καλό ύπνο (κλειστά φώτα, καθαρή ατμόσφαιρα, αιθέρια έλαια στο μαξιλάρι μας και αρκετές ώρες ύπνου) καμιά φορά το αίσθημα κούρασης δεν υποχωρεί και πολλές φορές δεν μπορούμε να βρούμε ούτε την αιτία που κρύβεται πίσω από αυτό.  

Μπορεί ο ύπνος να αποτελεί τον πρωταρχικό παράγοντα - ο οποίος συντελεί στην ανασυγκρότηση του οργανισμού - δεν σημαίνει όμως ότι είναι και ο μόνος. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν την καθημερινή σου κούραση όπως η φυσική κατάσταση, η ανισορροπία των ορμονών αλλά και μία σωστή διατροφή. 

Είτε πρόκειται για τις καθημερινές σου συνήθειες είτε για παθολογικά αίτια δες παρακάτω 6 βασικούς λόγους που σε κάνουν να αναζητάς συνέχεια το μαξιλάρι σου. 

Πίνεις μεγάλη ποσότητα καφέ

Ο καφές είναι μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών και το να ξυπνάς το πρωί με την υπέροχη μυρωδιά του είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα του κόσμου. Η υπερβολική κατανάλωση ωστόσο δημιουργεί στον οργανισμό σου εξάρτηση και κατ' επέκταση αίσθημα κούρασης. Μάλιστα, έρευνες έχουν δείξει πώς οι άνθρωποι που καταναλώνουν λιγότερη ποσότητα καφεΐνης ξυπνούν το πρωί με μεγαλύτερη ευκολία. Τι μπορείς να κάνεις; Κατανάλωσε μέχρι δύο φλιτζάνια το πρωί και το απόγευμα δοκίμασε να πιεις έναν αναζωογονητικό χυμό φρούτων. 

Οι ορμόνες δεν "δουλεύουν"

Αν τον τελευταίο καιρό νιώθεις ανεξήγητα νεύρα και κόπωση τότε για όλα ευθύνονται οι ορμόνες. Η ανισορροπία των ορμονών αποτελεί συχνό φαινόμενο, επηρεάζεται από την κορτιζόλη (την ορμόνη του στρες) με αποτέλεσμα να σε οδηγεί σε μία αγχώδη κατάσταση. Δημιούργησε ένα περιβάλλον χωρίς στρες ακολουθώντας μία καθημερινή υγιεινή ρουτίνα.

Δεν χαλαρώνεις σωστά

Ανεξαρτήτως από το αν μπορείς να ξεχωρίσεις πότε σε κυριεύει το άγχος και πότε όχι, προσπάθησε να ξεκουράζεσαι τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Ένα μάθημα χαλαρωτικής yoga, μία βόλτα στην φύση ή το να ακούσεις τον αγαπημένο σου δίσκο μπορούν να σε βοηθήσουν να διαχειριστείς μία δύσκολη κατάσταση άγχους. 

Γιατί το αίσθημα κόπωσης δεν φεύγει ποτέ; 6 λόγοι που το αιτιολογούν

Δεν καταναλώνεις θρεπτικά συστατικά

Εκτός από τον αντίκτυπο που έχει ο ύπνος στο σώμα σου, μία αυστηρή διατροφή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σου. Περιόρισε σε μεγάλο βαθμό την ζάχαρη και το αλάτι και κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε Ω3, καλούς υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Νιώθεις αφυδατωμένη

Η κόπωση είναι ένα από τα πιο συχνά συμπτώματα της αφυδάτωσης γι αυτό κατανάλωσε όσο περισσότερο νερό μπορείς! 

Δεν γυμνάζεσαι συχνά

Αμέτρητες έρευνες έχουν δείξει πως η fitness ρουτίνα μας συνδέεται άρρηκτα με τα επίπεδα ενέργειας. Βρες το κατάλληλο είδος άθλησης για εσένα και ξεκίνα από σήμερα. Το να γυμνάζεσαι με έναν σωστό προγραμματισμό έχει θετικά οφέλη τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική σου υγεία.

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Γαστρονομία Δευτέρα 05.03.2018

Fusing Asia

Το ανανεωμένο Hama2.0 υποδέχεται τον ανατρεπτικό σεφ Alsi Sinanaj στην κουζίνα του και ορίζει εκ νέου την έννοια του fusion.

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

>