top article

Wedding season

  1. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  2. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  3. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  4. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  5. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  6. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Προσέχεις όσο μπορείς τη διατροφή σου και γυμνάζεσαι αλλά παρόλα αυτά δεν βλέπεις στον καθρέφτη και τη ζυγαριά το αποτέλεσμα που θέλεις. Ίσως φταίει ότι κάνεις μερικά πολύ συνηθισμένα λάθη, όπως:

Κάνεις μια ώρα γυμναστική και περνάς την υπόλοιπη μέρα καθιστή

Η γυμναστική είναι κάτι πολύ καλό που κάνεις για τον εαυτό σου, όμως ακόμα κι ένα δυναμικό πρόγραμμα άσκησης δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος αν δεν συνοδεύεται από προσεκτική διατροφή. Επιπλέον, εάν στην καθημερινότητά σου κάνεις κυρίως καθιστική ζωή, η ώρα που περνάς στο γυμναστήριο είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή για να μπορέσεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου. Εστίασε σε αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν "θερμογένεση χωρίς άσκηση" (non-exercise activity thermogenesis) και αναφέρεται στο ποσό της ενέργειας που καις για απλές καθημερινές δραστηριότητες, όπως το περπάτημα ή οι δουλειές του σπιτιού. Βάλε, για παράδειγμα, στόχο να κάνεις τουλάχιστον 10.000 βήματα την ημέρα.

Τρως ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Ακόμα κι αν προσέχεις να μην πάρεις πολλές θερμίδες με τη διατροφή σου, όταν δεν είσαι επιλεκτική στις τροφές που θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι μπορεί να παχαίνεις αντί να αδυνατίζεις. Όταν καταναλώνεις τροφές που περιέχουν ζάχαρη ή επεξεργασμένους υδατάνθρακες (όπως τα μπισκότα και το λευκό ψωμί) αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα κάτι που συνδέεται άμεσα με την πρόσληψη βάρους. Είναι δηλαδή, πολύ προτιμότερο να φας μεγαλύτερη ποσότητα από κάτι που περιέχει κυρίως πρωτεΐνη και φυτικές ίνες από το να στερηθείς ένα κανονικό γεύμα προκειμένου να απολαύσεις ένα κομμάτι σοκολάτα.

Επιπλέον, τα γλυκά ανοίγουν την όρεξη, που σημαίνει ότι αυξάνονται οι πιθανότητες να μην περιοριστείς σε ένα κομμάτι, βλέποντας το όνειρό σου για τέλειο σώμα να απομακρύνεται κι άλλο. Εάν αποκλείσεις αυτές τις τροφές από την καθημερινή διατροφή σου και τις απολαμβάνεις μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θα δεις διαφορά όχι μόνο στο σώμα σου αλλά και στη διάθεσή σου.

Διάβασε κι εδώ τι θα συμβεί εάν δεν φας ζάχαρη για 10 μέρες...

Πίνεις τις περισσότερες θερμίδες της ημέρας

Εάν πίνεις καθημερινά αναψυκτικά, κρασί, μπίρα κι άλλα αλκοολούχα ή μη ποτά, αλλά και χυμούς ή smoothies, δύσκολα θα καταφέρεις να ελέγξεις τον αριθμό θερμίδων που καταναλώνεις. Το χειρότερο όμως είναι ότι τα περισσότερα από αυτά -όπως το αλκοόλ και τα αναψυκτικά- περιέχουν "κενές" θερμίδες, δηλαδή δεν έχουν καμία απολύτως θρεπτική αξία. Ιδιαίτερα το αλκοόλ προκαλεί συγκέντρωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

 

 

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>