top article

 

Πιες ανθρακούχο νερό αντί για ποτό
Έχει μηδέν θερμίδες, σε ενυδατώνει και σε γλιτώνει από όλη αυτή τη ζάχαρη που υπάρχει σε ένα κοκτέιλ. Πρόσθεσε μια φέτα και μερικές σταγόνες λάιμ και σχεδόν θα ξεχάσεις ότι εσύ δεν πίνεις ποτό!

Φάε ζυμαρικά ολικής άλεσης αντί για απλά
Πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, μεταμορφώνουν τα ζυμαρικά από "ένοχη" απόλαυση σε μια τροφή που, αντιθέτως, ενδείκνυται στη δίαιτα και την υγιεινή διατροφή! Και δένουν εξίσου υπέροχα με τις αγαπημένες σου σάλτσες, ενώ σε χορταίνουν για περισσότερη ώρα.

Πάρε μαζί σου φαγητό 
Το γεύμα ή το κολατσιό σε ταπεράκι δεν είναι μόνο για τα παιδιά του δημοτικού. Πάρε μαζί σου το φαγητό σου στο γραφείο ή στη σχολή. Έτσι, δεν θα μπεις εύκολα στον πειρασμό να κάνεις μια στάση στο μαγαζί με τις τυρόπιτες στη γωνία.

Σέρβιρε το φαγητό σου στο πιάτο του φρούτου
Όταν χρησιμοποιείς μεγάλα πιάτα είναι πολύ πιο πιθανό να φας περισσότερο από όσο έχεις ανάγκη για να χορτάσεις. Δοκίμασε να βάζεις το φαγητό σε ένα μικρότερο και θα γλιτώσεις σχεδόν το 20% της ποσότητας (και των θερμίδων) που καταναλώνεις, χωρίς να το καταλάβεις!

Κάνε γιόγκα ή διαλογισμό αντί να πέσεις με τα μούτρα σε μια οικογενειακή συσκευασία παγωτού
Όταν είσαι αγχωμένη ή στρεσαρισμένη, αναζητάς συνήθως με μανία κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως ένα πιάτο λαζάνια ή γλυκό; Κι όμως υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικές (και calorie free) μέθοδοι για να χαλαρώσεις και να νιώσεις καλύτερα, Μάθε πώς να κάνεις διαλογισμό και τεχνικές αναπνοής ή πάρε το mat σου και πήγαινε να κάνεις μερικούς χαιρετισμούς στον ήλιο.

Σήκω για να πάρεις πρωινό -αντί να πατήσεις στο snooze για να κοιμηθείς λίγο ακόμη
Είναι σίγουρα δελεαστικό να αλλάξεις πλευρό και να κοιμηθείς άλλα πέντε λεπτά, όμως δεν είναι αυτό που θα σου δώσει ενέργεια για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις της ημέρας. Αντίθετα, το να πάρεις ένα υγιεινό πρωινό θα σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου και θα δώσει σούπερ ώθηση στο μεταβολισμό σου. 

Φάε ποπ κορν αντί για πατατάκια
Έχεις μια ακατανίκητη επιθυμία για ένα αλμυρό σνακ; Ξέχνα τα γεμάτα λιπαρά πατατάκια και φτιάξε ένα χορταστικό μπολ ποπ κορν. Εάν το ετοιμάσεις στο φούρνο μικροκυμάτων ή την ειδική συσκευή που δεν απαιτεί λάδι ή βούτυρο έχει μόλις 100 θερμίδες το φλιτζάνι.

 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>