top article

Summer loading

  1. Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι
  2. Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας
  3. Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου; Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου;
  4. Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις
  5. Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις
  6. Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού
  7. Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα
  9. Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα
  10. MF Editorial | Here comes the sun MF Editorial | Here comes the sun
  11. Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας; Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας;
  12. Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα
  13. Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια
  14. Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ

Υπάρχουν δύο βασικά είδη κοιλιακού λίπους: το υποδόριο και το σπλαχνικό. Το υποδόριο λίπος βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα. Αποτελείται από λιποκύτταρα που δυσκολεύεται να κάψει το σώμα σου.

Το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιά σου, περιβάλλει τα όργανά σου και είναι το πιο επικίνδυνο. "Δρα ως αδένας, εκκρίνοντας σε μεγάλες ποσότητες βλαπτικές ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, οι οποίες διεγείρουν την όρεξή σου και σε κάνουν να λαχταράς γλυκές και λιπαρές τροφές" λέει ο Eric Ravussin, Ph.D. Ευτυχώς, το σπλαχνικό είναι το λίπος που μπορείς να χάσεις πιο εύκολα. Η άσκηση και η υγιεινή διατροφή θα το διώξουν μακριά σου.

Πώς να διώξω την κοιλιά και το σπλαχνικό λίπος;

1. Συνειδητοποίησε ότι το άγχος παχαίνει

Οι γυναίκες με χρόνιο άγχος τείνουν να έχουν περισσότερο κοιλιακό λίπος από εκείνες που δεν αγχώνονται, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Γέιλ.

Το άγχος ανεβάζει, επίσης, την παραγωγή της ορμόνης του άγχους, της κορτιζόλης, η οποία δεν αυξάνει μόνο την όρεξή σου αλλά κάνει και τα λιποκύτταρα στο στομάχι σου να μεγαλώνουν και παρακινεί το σώμα να μεταφέρει λίπος από άλλες περιοχές, όπως οι γοφοί και οι μηροί, στην κοιλιά σου.

2. Κοιμήσου περισσότερο

Με την έλλειψη ύπνου το σώμα σου αγχώνεται και εκκρίνει κορτιζόλη ενώ ενισχύεται η παραγωγή της ορμόνης της πείνας, της γκρελίνης, που αυξάνει την όρεξή σου έτσι που είναι πιο πιθανό να φας περισσότερο. Το έχεις ακούσει ξανά, βάλε όμως στόχο να κοιμάσαι 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ.

Η συνέπεια είναι, επίσης, σημαντική: γυναίκες που πέφτουν για ύπνο και ξυπνούν μέσα στο ίδιο πλαίσιο των 60 λεπτών κάθε μέρα έχουν λιγότερο σωματικό λίπος από εκείνες που δε διατηρούν ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο Brigham Young στις ΗΠΑ.

3. Κάνε δυναμικό περπάτημα

Το περπάτημα για 15 λεπτά αμέσως μετά το φαγητό βοηθά να μειωθούν οι καταστροφικές απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα που συμβαίνουν όταν τρως, τονίζεται σε έρευνα. Επίσης, βάλε στόχο να σηκώνεσαι και να κάνεις μερικά βήματα τουλάχιστον μία φορά κάθε μία ώρα. Όσο περισσότερο χρόνο περνάς καθιστή τόσο μεγαλώνει η περίμετρος της μέσης σου, αποκαλύπτεται σε μελέτη στο Exercise and Sport Sciences Reviews.

4. Μάσησε τσίχλα

Η μάσηση μιας τσίχλας έχει αποδειχτεί πως μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, αναφέρουν Αυστραλοί ερευνητές στην επιθεώρηση Physiology & Behavior. Η θεωρία τους είναι πως η μάσηση ως κίνηση μπορεί να ανακουφίζει την ένταση και να αυξάνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο, έτσι ώστε να μπορείς να συγκεντρώνεσαι.

5. Έλεγξε τους υδατάνθρακες

Σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα βρέθηκε ότι άνθρωποι που ακολούθησαν μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες και περισσότερα λιπαρά έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος από εκείνους που ακολούθησαν τον αντίθετο συνδυασμό. Το μαγικό ποσοστό ήταν το 43% των καθημερινών θερμίδων να προέρχεται από υδατάνθρακες, το 18% από πρωτεΐνες και το 39% από λιπαρά.

Σε μία καθημερινή διατροφή των 1.800 θερμίδων, αυτό μεταφράζεται σε:

193 γραμμάρια υδατανθράκων, κυρίως από λαχανικά,

81 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης, από ψάρι κ.ά., και

78 γραμμάρια υγιεινών λιπαρών, από τροφές όπως αβοκάντο και ξηρούς καρπούς.

6. Παράγγειλε κρασί

Το ελλαγικό οξύ στο κόκκινο κρασί μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις λίπος, σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα που δημοσιεύτηκαν στην επιθεώρηση Journal of Nutritional Biochemistry. Απλώς περιορίσου στο ένα ποτήρι, γιατί αλλιώς μπορεί να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο.

7. Φάε γαλακτοκομικά

Γυναίκες που κατανάλωναν τρεις μερίδες γάλα, γιαούρτι ή τυρί τη μέρα έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος έπειτα από 12 εβδομάδες συγκριτικά μ’ εκείνες που έτρωγαν λιγότερα γαλακτοκομικά, βρήκαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί.

Πηγή: Shape.gr

Ιούλιος 2018

>