top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Πολλοί πιστεύουν ότι κάνοντας σάουνα αδυνατίζουν, "στεγνώνουν", γραμμώνουν, επειδή καίνε λίπος. Μύθος! Η σάουνα ή άλλα λουτρά μπορούν να βοηθήσουν το άτομο να χαλαρώσει, αλλά δεν προσφέρουν ούτε απώλεια λίπους ούτε βελτίωση της ευρωστίας.

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η σάουνα, τα ατμόλουτρα και το ζεστό μπάνιο δεν έχουν αποτέλεσμα στη μείωση του βάρους ή την πρόληψη και τη θεραπεία του κρυολογήματος, της αρθρίτιδας, της θυλακίτιδας, της ραχιαλγίας, του διαστρέμματος ή του αιματώματος.

Το λίπος δεν μπορεί να "λιώσει" έτσι απλά με μια σάουνα ή ένα ατμόλουτρο! Το λίπος πρέπει να μεταβολιστεί. Η ζέστη και η υγρασία μπορούν να προξενήσουν εφίδρωση, αλλά αυτό που βγαίνει από τους πόρους είναι νερό και όχι λίπος! Ναι μεν με τον ιδρώτα αποβάλλονται οι τοξίνες του σώματος, αλλά το λίπος πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως "καύσιμο" για τον οργανισμό και να μετατραπεί σε ενέργεια, έτσι ώστε το σώμα να παράγει έργο.

Όταν λοιπόν χάσουμε αρκετό νερό από το σώμα μας, νομίζουμε ότι έχουμε χάσει πόντους, κιλά και λίπος. Λάθος! Το αποτέλεσμα είναι σε μεγάλο βαθμό ψυχολογικό και όχι πραγματικό. Όσον αφορά  τους πόνους, από τη ζέστη μπορεί να προκύψει κάποια ανακούφιση η οποία όμως θα μπορούσε να επιτευχθεί επίσης, αν το άτομο καθόταν σε μια μπανιέρα με ζεστό νερό.

12 οδηγίες για τη σάουνα

Τα διάφορα λουτρά μπορεί να είναι επικίνδυνα και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται και να συντηρούνται σωστά. Πριν από τη χρήση της σάουνας, του ατμόλουτρου ή κάποιου ζεστού λουτρού, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

1) Μη φοράτε make up ή λάδι/γαλάκτωμα για το δέρμα.

2) Πλυθείτε με σαπούνι πριν και μετά τα λουτρά/σάουνα.

3) Περιμένετε τουλάχιστον μία ώρα μετά το φαγητό, πριν τα λουτρά/σάουνα.

4) Χαλαρώστε μετά την άσκηση, πριν αρχίσετε τα λουτρά/σάουνα, για να αποφύγετε την υπερβολική θερμότητα.

5) Πιείτε άφθονο νερό πριν και κατά τη διάρκεια της σάουνας/λουτρού για να αποφύγετε την αφυδάτωση.

6) Μη φοράτε κοσμήματα.

7) Μην κάθεστε σε μεταλλικό σκαμνί. Μπορείτε να κάθεστε πάνω σε μια πετσέτα στο ατμόλουτρο ή τη σάουνα.

8) Μην καταναλώσετε αλκοόλ πριν τη σάουνα/λουτρά.

9) Εάν αισθανθείτε ζαλάδα, ζέστη, κρύο, ναυτία ή πονοκέφαλο, σταματήστε αμέσως!

10) Η έγκριση γιατρού είναι απαραίτητη σε περίπτωση καρδιακής νόσου, υπέρτασης ή υπότασης, πυρετού, νεφρικής νόσου, διαβήτη ή παχυσαρκίας, εγκυμοσύνης ή κατανάλωσης φαρμάκων (ιδιαίτερα αντιπηκτικά, διεγερτικά, υπνωτικά, ναρκωτικά, ηρεμιστικά).

11) Μην ασκείστε στη σάουνα ή στο ατμόλουτρο.

12) Προσοχή στη μετάδοση δερματοπαθειών, καθώς στα λουτρά/σάουνες είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο. Βεβαιωθείτε ότι το λουτρό/σάουνα καθαρίζεται τακτικά και ότι η μπανιέρα για το ζεστό λουτρό έχει το κατάλληλο pH και την κατάλληλη χλωρίωση.

Η συμβουλή μου σχετικά με τη θερμοκρασία και τη διάρκεια παραμονής

Σάουνα: να μην υπερβαίνει τους 88οC και η διάρκεια παραμονής να μην ξεπερνάει τα 10 έως 15 λεπτά.
Ατμόλουτρο: να μην υπερβαίνει τους 49οC και η διάρκεια παραμονής να μην ξεπερνάει τα 6 έως 12 λεπτά.
Ζεστό λουτρό: να μην υπερβαίνει τους 37οC και η διάρκεια παραμονής να μην ξεπερνάει τα 5 έως 10 λεπτά.

Τέλος, καλό θα είναι να κάνετε παγωμένο ντουζ ενδιάμεσα, για σύσφιξη του δέρματος και για επαναφορά φυσιολογικής θερμοκρασίας του σώματος, αποφεύγοντας έτσι την θερμοπληξία.

Καλή χαλάρωση!

 

Από τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

 

Πηγή: shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Tags

_BONUS

Ιούλιος 2018

>