top article

New season trends

  1. Οι καλύτερες ιδέες σε αξεσουάρ μαλλιών για τα πιο cool χτενίσματα  της σεζόν Οι καλύτερες ιδέες σε αξεσουάρ μαλλιών για τα πιο cool χτενίσματα της σεζόν
  2. Τα πιο stylish πανωφόρια για τα πρώτα κρύα Τα πιο stylish πανωφόρια για τα πρώτα κρύα
  3. Tα 5 είδη sneakers που θα φορέσουμε αυτό το φθινόπωρο Tα 5 είδη sneakers που θα φορέσουμε αυτό το φθινόπωρο
  4. Half-up hair | Tο girly χτένισμα που κάνει δυναμικό comeback Half-up hair | Tο girly χτένισμα που κάνει δυναμικό comeback
  5. To twin set από τα Zara που χρειάζεσαι αυτό το φθινόπωρο To twin set από τα Zara που χρειάζεσαι αυτό το φθινόπωρο
  6. 7 τρόποι να ανανεώσεις το στυλ των μαλλιών σου αυτό το φθινόπωρο 7 τρόποι να ανανεώσεις το στυλ των μαλλιών σου αυτό το φθινόπωρο
  7. Τσάντες | Τα 5 trends που θα δεις παντού αυτή τη σεζόν Τσάντες | Τα 5 trends που θα δεις παντού αυτή τη σεζόν
  8. Το it πανωφόρι που φορούν οι fashionistas το φθινόπωρο Το it πανωφόρι που φορούν οι fashionistas το φθινόπωρο
  9. 10 κομψά μανικιούρ που πρέπει να δοκιμάσεις το φθινόπωρο 10 κομψά μανικιούρ που πρέπει να δοκιμάσεις το φθινόπωρο
  10. Αυτές είναι οι μπότες που χρειάζεσαι φέτος το χειμώνα Αυτές είναι οι μπότες που χρειάζεσαι φέτος το χειμώνα
  11. Πώς να φορέσεις το καρό το φθινόπωρο Πώς να φορέσεις το καρό το φθινόπωρο
  12. H ζακέτα σε ρετρό στυλ από τα Zara που θα χρειαστείς το φθινόπωρο H ζακέτα σε ρετρό στυλ από τα Zara που θα χρειαστείς το φθινόπωρο
  13. Η νέα εκδοχή των cowboy boots Η νέα εκδοχή των cowboy boots
  14. Αυτή είναι η πιο hot απόχρωση για ξανθά μαλλιά φέτος Αυτή είναι η πιο hot απόχρωση για ξανθά μαλλιά φέτος
  15. Chocolate cake | Το πιο "λαχταριστό" χρώμα για καστανά μαλλιά της σεζόν Chocolate cake | Το πιο "λαχταριστό" χρώμα για καστανά μαλλιά της σεζόν
  16. Οι καλύτερες αποχρώσεις της σεζόν για ξανθά μαλλιά Οι καλύτερες αποχρώσεις της σεζόν για ξανθά μαλλιά
  17. 5 μποτάκια που χρειάζεσαι το φθινόπωρο 5 μποτάκια που χρειάζεσαι το φθινόπωρο
  18. Nude μακιγιάζ | Η σούπερ τάση του χειμώνα Nude μακιγιάζ | Η σούπερ τάση του χειμώνα
  19. Το slip dress είναι το φόρεμα που χρειάζεται η φθινοπωρινή σου γκαρνταρόμπα Το slip dress είναι το φόρεμα που χρειάζεται η φθινοπωρινή σου γκαρνταρόμπα
  20. To '90s denim trend που κάνει δυναμικό comeback To '90s denim trend που κάνει δυναμικό comeback
  21. Η δυναμική επιστροφή του ανδρόγυνου παπουτσιού Η δυναμική επιστροφή του ανδρόγυνου παπουτσιού
  22. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  23. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  24. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν
  25. Footwear | Οι μεγαλύτερες τάσεις της νέας σεζόν στα παπούτσια Footwear | Οι μεγαλύτερες τάσεις της νέας σεζόν στα παπούτσια
  26. Τα 6 τζιν παντελόνια που θα φορέσουμε τη νέα σεζόν Τα 6 τζιν παντελόνια που θα φορέσουμε τη νέα σεζόν
  27. Οι 10 μεγαλύτερες τάσεις της μόδας για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21 Οι 10 μεγαλύτερες τάσεις της μόδας για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21
  28. Νύχια Φθινόπωρο 2020 | Όλα τα σχέδια και χρώματα που μπορείς να κάνεις από τώρα Νύχια Φθινόπωρο 2020 | Όλα τα σχέδια και χρώματα που μπορείς να κάνεις από τώρα

Όλοι έχουμε πάθει λόξιγκα κάποια στιγμή. Μάλιστα κάποιοι άνθρωποι, εξαιτίας του τρόπου που τρώνε ή μιλούν αντιμετωπίζουν αυτό το "αθώο" πρόβλημα πολύ συχνά. Επιπλέον, κανείς δεν θέλει να πάθει λόξιγκα όταν έχει, για παράδειγμα, να κάνει μια ομιλία μπροστά σε κόσμο ή όταν θέλει να συγκεντρωθεί σε κάτι σημαντικό. Για όλους αυτούς τους λόγους είναι χρήσιμο να ξέρουμε πώς να τον σταματήσουμε. Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το πώς σταματάει ο λόξιγκας –άλλες είναι αποτελεσματικές και άλλες όχι. Φυσικά, όλες βασίζονται σε παραδόσεις και αστικούς μύθους, αφού "επίσημη" ιατρική μέθοδος για να σταματήσουμε το λόξιγκα δεν υπάρχει.

Τι προκαλεί το λόξιγκα

Αυτό που αποκαλούμε κοινώς λόξιγκα είναι σπασμός του διαφράγματος, ενός μεγάλου μυ που υπάρχει πάνω από το στομάχι και παίζει ρόλο στην αναπνοή. Όταν υπάρχει σπασμός, η εισπνοή γίνεται πιο οξεία, επηρεάζοντας τις φωνητικές χορδές, με αποτέλεσμα το γνωστό ήχο του λόξιγκα. Κάποιες από τις αιτίες που μπορεί να προκαλέσουν σπασμό στο διάφραγμα είναι:

  • Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφής ή σε μεγάλη ταχύτητα
  • Η κατάποση αέρα μαζί με το φαγητό
  • Τα ανθρακούχα ποτά
  • Οι καυτερές τροφές
  • Το στρες ή ο ενθουσιασμός
  • Το αλκοόλ
  • Οι απότομες αλλαγές στη θερμοκρασία

 

Πώς να σταματήσεις το λόξιγκα

Προσπάθησε να ρυθμίσεις την αναπνοή σου

Όπως κάθε φορά που υπάρχει σπασμός σε κάποιο μυ, το κλειδί είναι να χαλαρώσεις τον οργανισμό σου. Για να το κάνεις αυτό, δοκίμασε να εισπνέεις από τη μύτη μετρώντας μέχρι το 5 και στη συνέχεια να εκπνέεις από το στόμα με τον ίδιο ρυθμό. Επανάλαβε όσες φορές χρειαστεί.

Ανάπνευσε μέσα σε μια χάρτινη σακούλα

Η τεχνική αυτή αυξάνει τα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακα στο αίμα, κι αυτό μ ε τη σειρά του προλαμβάνει το διαφραγματικό σπασμό.

Φέρε τα γόνατα προς το στήθος

Κάθισε άνετα και σήκωσε τα πόδια σου λυγισμένα, φέρνοντας τα γόνατά σου προς το στήθος. Συγκράτησέ τα με τα χέρια. Μείνε στη θέση αυτή για 2-3 λεπτά, άφησε τα πόδια σου και επανάλαβε αν χρειάζεται. Η κίνηση αυτή ανακουφίζει από την πίεση στο διάφραγμα.

Πίεσε το διάφραγμα

Για να χαλαρώσεις το σπασμό, μπορείς να ασκήσεις ελαφριά πίεση στο διάφραγμα το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα πλευρά και το στομάχι. Ακούμπησε το στέρνο σου σ’ αυτό το σημείο και πίεσε ελαφρά.

Κράτησε την αναπνοή σου

Είναι μια από τις πιο συνηθισμένες και γνωστές τακτικές για να σταματήσει ο λόξιγκας και έχει όντως αποτέλεσμα. Επειδή ο ήχος του λόξιγκα προέρχεται από το άνοιγμα των φωνητικών χορδών και εισπνέεις, με το να σταματήσεις για λίγο (περίπου 20 δευτερόλεπτα) την αναπνοή δίνεις χρόνο στο διάφραγμα να χαλαρώσει.

Πίεσε την παλάμη σου

Με τον αντίχειρα του ενός χεριού πίεσε το κέντρο της παλάμης του άλλου. Αυτή η τεχνική στοχεύει στην κινητοποίηση των νεύρων που επιταχύνουν την ανακούφιση από το λόξιγκα.

Τρίψε τον σβέρκο σου

Ένα γρήγορο, απαλά μασάζ στο σβέρκο χαλαρώνει τους μυς του λαιμού και κινητοποιεί το φρενικό νεύρο που είναι υπεύθυνο για την κίνηση του διαφράγματος.

Πιες νερό με ένα μικρό καλαμάκι

Όταν προσπαθείς να πιεις νερό με το καλαμάκι –ιδιαίτερα εάν έχει πολύ μικρή διάμετρο- αναγκάζεσαι να ασκήσεις πίεση στο διάφραγμα. Έτσι, ο σπασμός είναι πιο πιθανό να σταματήσει.

Ιούλιος 2018

>