top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Κάθε πολιτισμός διαθέτει τις δικές του διατροφικές συνήθειες και τα δικά του tips για αδυνάτισμα. Πάρε ιδέες και χάσε βάρος ακολουθώντας τα κόλπα στα οποία καταφεύγουν οι άνθρωποι σε διάφορες γωνιές του πλανήτη όταν θέλουν να αδυνατίσουν.

Τα καλύτερα tips για αδυνάτισμα από όλο τον κόσμο:

Ταϊλάνδη: Βάλε μπαχαρικά στο φαγητό σου

Το ταϊλανδέζικο φαγητό είναι από τα πιο καυτερά φαγητά του κόσμου. Τα καυτερά μπαχαρικά του, όχι μόνο ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου αλλά σε κάνουν να τρως με πιο χαλαρό ρυθμό. Μέχρι το σώμα σου να σου δώσει σήμα ότι χόρτασες, συνήθως έχεις παραφάει όμως δεν ισχύει το ίδιο όταν τρως φαγητά με πολλά μπαχαρικά. Πρόσθεσε λοιπόν μπαχαρικά για να τρως πιο αργά.

Μεξικό: Φάε το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας το μεσημέρι

Αντί να καταναλώνουν το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας το βράδυ, οι Μεξικάνοι τρώνε ένα μεγάλο γεύμα στις 14.00-16.00 το μεσημέρι. Αν φας λιγότερο το βράδυ, θα ξυπνήσεις πιο πεινασμένη και θα φας μεγαλύτερο πρωινό. Ένας κανόνας κατά της πρόσληψης βάρους, είναι να προσλαμβάνεις την κύρια ποσότητα θερμίδων το πρωί και το μεσημέρι.

Ουγγαρία: Φάε περισσότερο τουρσί

Οι Ούγγροι αγαπούν το τουρσί: όχι μόνο τις πιπεριές αλλά αλλά και το λάχανο και τις ντομάτες. Το τουρσί σε βοηθά να διατηρηθείς αδύνατη λόγω του ξιδιού που περιέχει. Το οξικό οξύ, κύριο συστατικό του ξιδιού βοηθά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και αποτρέπει τον σχηματισμό λιπώδους ιστού. Δοκίμασε το και στις σαλάτες σου!

Πολωνία: Φάε πιο συχνά στο σπίτι

Οι Πολωνοί ξοδεύουν μόνο το 5% του οικογενειακού προϋπολογισμού τους για να τρώνε έξω. Για να εξοικονομήσεις χρήματα και να χάσεις βάρος ξεκίνα και εσύ να υπολογίζεις πόσο συχνά τρως έξω, και άρχισε το μαγείρεμα στο σπίτι. Οι άνθρωποι που μαγειρεύουν συχνότερα σπίτι τείνουν να τρώνε πιο υγιεινά και να είναι πιο αδύνατοι από τους άλλους.

Ινδονησία: Δοκίμασε τη νηστεία

Το Ισλάμ, η κυρίαρχη θρησκεία της Ινδονησίας ενθαρρύνει την περιοδική νηστεία. Έτσι, για μεγάλες περιόδους μέσα στο χρόνο, οι Ινδονήσιοι δεν τρώνε τίποτα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Παρόλο που οι ειδικοί δεν συστήνουν την νηστεία σαν τρόπο έλεγχου του βάρους, μπορείς κάνοντας μικρές παραλλαγές να επωφεληθείς από αυτήν. Δοκίμασε για παράδειγμα να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων σου στο μισό για μία μέρα.

Σουηδία: Δοκίμασε ένα πιάτο μούσλι

Οι Σουηδοί τρώνε μούσλι για πρωινό ή ως ένα ελαφρύ γεύμα το βράδυ. Το μούσλι είναι χυλός ή δημητριακά από βρώμη, φρούτα και ξηρούς καρπούς, συστατικά που συνδέονται με την καλή υγεία και την απώλεια βάρους. Οι ίνες που περιέχει το καθιστούν αργό στη χώνεψη και έτσι σου δίνει μια αίσθηση πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Βραζιλία: Συνόδευσε το φαγητό με ρύζι και φασόλια

Εκτός από το χορό του καρναβαλιού, οι Βραζιλιάνοι έχουν και άλλο ένα μυστικό για να μένουν αδύνατοι. Συνοδεύουν σχεδόν κάθε γεύμα τους με ρύζι και φασόλια, τα οποία έχουν μεγάλη περιεκτικότητα ινών. Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή που περιλαμβάνει μεγάλη ποσότητα τέτοιων τροφών μειώνει την πιθανότητα παχυσαρκίας κατά 14%.

Πηγή: Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>