top article

Comfort zone

  1. Face yoga για καλύτερο ύπνο Face yoga για καλύτερο ύπνο
  2. Skin detox για μετά τις γιορτές Skin detox για μετά τις γιορτές
  3. Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix
  4. Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα
  5. Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020 Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020
  6. Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα
  7. 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο
  8. Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα
  9. Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020 Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020
  10. 5 feelgood ταινίες του Woody Allen 5 feelgood ταινίες του Woody Allen
  11. #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  12. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  13. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  14. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  15. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  16. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  17. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  18. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  19. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  20. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  21. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  22. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  23. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  24. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  25. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  26. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  27. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  28. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  29. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  30. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  31. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  32. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  33. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  34. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  35. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Παραδέξου το: μπορείς να κάνεις για 30 συνεχόμενα λεπτά ζάπινγκ στην τηλεόραση χωρίς να βλέπεις στην πραγματικότητα τίποτα. Ή να χαζεύεις στο Instagram. Ή να ξεφυλλίζεις περιοδικά. Έχεις όμως ποτέ σκεφτεί πόσα θα μπορούσες να προσφέρεις στο σώμα σου (και όχι μόνο) αν αφιέρωνες αυτό το μισάωρο σε έναν ευεργετικό περίπατο; Μάθε τι θα κερδίσεις αν αποφασίσεις να το κάνεις.

Θα κάψεις λίπος

Σκέψου το σώμα σου σαν ένα αυτοκίνητο με δύο ντεπόζιτα. Το πρώτο περιέχει τα λιπαρά οξέα και το δεύτερο τους υδατάνθρακες. Όταν κάνεις οποιοδήποτε είδος γυμναστικής χαμηλής έντασης (όπως είναι το περπάτημα) ο οργανισμός σου αντλεί από το πρώτο για ενέργεια. Όσο η ένταση αυξάνεται, αρχίζει να χρησιμοποιεί και υδατάνθρακες. Μέσα στα 30 λεπτά μπορείς να κάψεις γύρω στις 150 θερμίδες, από τις οποίες το 80% προέρχονται από λίπος. Θέλεις και απόδειξη; Έρευνα του Πανεπιστημίου του Τενεσί έδειξε ότι οι γυναίκες που περπατούν τακτικά έχουν λιγότερο σωματικό λίπος σε σχέση με όσες δεν περπατούν -μάλιστα όσο περισσότερο χρόνο αφιέρωναν στο περπάτημα τόσο μικρότερο ήταν το ποσοστό λίπους στο σώμα τους. 

Δες κι εδώ 10 καθημερινές συνήθειες που σε παχαίνουν.

Θα αυξήσεις τη μυική μάζα

Με το περπάτημα οι τετρακέφαλοι και γενικά όλοι οι μύες του ποδιού δυναμώνουν και αποκτούν γράμμωση. Και μεγαλύτεροι μύες σημαίνει αυξημένος μεταβολικός ρυθμός, δηλαδή καύση περισσότερων θερμίδων ακόμα και τις ώρες που δεν κάνεις απολύτως τίποτα.

Extra bonus: η στάση του σώματός σου θα γίνει καλύτερη, γιατί με το βάδισμα γίνεται καλύτερη ευθυγράμμιση ανάμεσα σε μεγάλες μυικές ομάδες, όπως αυτές της κοιλιάς και της πλάτης. 

Θα ενισχύεις τα οστά σου

Όταν γυμνάζεσαι οι μύες ασκούν δύναμη πάνω στα οστά, τα οποία ανταποκρίνονται κινητοποιώντας κύτταρα που αυξάνουν την πυκνότητά τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί από την ηλικία των 30 και μετά η οστική πυκνότητα αρχίζει να φθίνει και η χαμηλή οστική πυκνότητα είναι ο προπομπός της οστεοπόρωσης, μιας κατάστασης εξαιρετικά επικίνδυνης για το σκελετό. Έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης έδειξε ότι 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα περιορίζουν τον κίνδυνο κατάγματος στη λεκάνη σε γυναίκες που έχουν μπει στην εμμηνόπαυση κατά 40%. Όσο νωρίτερα όμως το ξεκινήσεις, τόσο καλύτερα.

Διάβασε κι εδώ τα πιο αποτελεσματικά tips για να χάσεις βάρος μετά τα 40.

Θα γίνεις πιο χαρούμενη

Όταν περπατάς, εκκρίνονται στον εγκέφαλό σου ενδορφίνες, οι ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις καλά, δρώντας σαν φυσικά αντικαταθλιπτικά, αγχολυτικά και παυσίπονα. Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε ότι όσο περισσότερο περπατάει κάποιος τόσο πιο χαρούμενος αισθάνεται.

Το IQ σου θα αυξηθεί

Η άσκηση έχει θετική επίδραση σε πολλές διανοητικές δραστηριότητες όπως η μνήμη, καθώς επιταχύνει την κυκλοφορία του αίματος με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να παίρνει περισσότερο οξυγόνο. Έτσι, μπορεί να κωδικοποιεί και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες καλύτερα. Επιπλέον, κάθε φορά που περπατάς κινητοποιείται ο ιππόκαμπος, η περιοχή του εγκεφάλου που συνδέεται με τη μάθηση και τη σκέψη. Σουηδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι η γυμναστική προάγει και την δημιουργικότητα, προκαλώντας τη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Σε άλλη έρευνα βρέθηκε ότι οι συμμετέχοντας έπαιρναν καλύτερες αποφάσεις αφότου έκαναν έναν μικρό περίπατο. Γι' αυτό, κάθε φορά που σε απασχολεί κάτι, πήγαινε μια βόλτα. 

Η καρδιά σου θα χτυπάει καλύτερα

Το περπάτημα αποτελεί αερόβια άσκηση, που αυξάνει την καρδιακή συχνότητα και βοηθά στην καλύτερη αιμάτωση της καρδιάς. Επίσης, ενδυναμώνει τους μυς της καρδιάς κι έτσι μπορεί να αντλεί αίμα καταβάλλοντας μικρότερη προσπάθεια. Αποτέλεσμα; μικρότερη αρτηριακή πίεση, λιγότερη χοληστερίνη και χαμηλότερος κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου. 

Η συνολική υγεία σου θα ενισχυθεί

Το περπάτημα μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης αρκετών ασθενειών, όπως διαβήτης, διάφοροι τύπου καρκίνου και εγκεφαλικό. Με την άσκηση όχι μόνο καταπολεμούνται οι φλεγμονές στο σώμα και αντιμετωπίζεται το στρες αλλά και βελτιώνεται η λειτουργία των ορμονών και ενισχύεται το ανοσοποιητικό. Όλα αυτά βοηθούν το σώμα να κρατήσει μακριά ασθένειες, ιούς και μικρόβια. 

Θα κοιμάσαι καλύτερα

Χάρη στο περπάτημα, ο οργανισμός σου εκκρίνει περισσότερη μελατονίνη, την ορμόνη που χρειάζεσαι για να κοιμηθείς σαν πουλάκι. Με τη γυμναστική αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος η οποία αμέσως μετά πέφτει κι αυτό σε χαλαρώνει. Επιπλέον, πέφτουν τα επίπεδα του στρες και κατά συνέπεια περιορίζονται οι πιθανότητες να υπάρξουν σκέψεις που δεν θα σε αφήσουν να κοιμηθείς όταν πέσεις στο κρεβάτι. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Sleep έδειξε ότι οι γυναίκες που ακολουθούν ένα μέτριας έντασης είδος άσκησης για 3,5 ώρες την εβδομάδα (βλ. 30 λεπτά την ημέρα) αποκοιμούνται καλύτερα σε σχέση με όσες γυμνάζονται λιγότερο συχνά. 

Ιούλιος 2018

>