top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Έχεις βάλει σε πρόγραμμα όλη την ημέρα σου προκειμένου να πετύχεις το στόχο σου να χάσεις βάρος. Τι γίνεται όμως με τη νύχτα; Η προσπάθεια για αδυνάτισμα είναι ένα 24ωρο challenge και όλα όσα κάνεις (ή παραλείπεις) στη διάρκειά του μετράνε. Να λοιπόν τι πρέπει να προσέξεις κατά τις βραδινές ώρες αν θες να χάσεις βάρος:

Μείνε απασχολημένη

Πολλοί άνθρωποι ενώ είναι ιδιαίτερα συνεπείς στο διατροφικό πρόγραμμά τους όλη την ημέρα, τείνουν να κάνουν παρασπονδίες το βράδυ, συνήθως επειδή έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους και όχι πολλά να κάνουν. Εάν είσαι ένας από αυτούς, καλό είναι να σκεφτείς κάποιες δραστηριότητες που θα απορροφήσουν την ενέργειά σου πριν πέσεις για ύπνο. Ένας περίπατος, ένα τηλεφώνημα με ένα φίλο, ένα βιβλίο ή το αγαπημένο σου χόμπι μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή σου ώστε να μη σκέφτεσαι τι έχει μέσα το ψυγείο.

Κοιμήσου καλά

Μπορεί φαινομενικά να μην υπάρχει κάποια ιδιαίτερη σχέση, όμως ο ποιοτικός ύπνος είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους που συμβάλουν στην απόκτηση και διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Εκτός από την ποσότητα (7-8 ώρες κάθε βράδυ) εξίσου σημαντικό είναι να τηρείς ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου.

Κάνε γυμναστική (αλλά όχι πολύ αργά)

Η φυσική δραστηριότητα αργά το απόγευμα μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα. Φρόντισε όμως να μην είναι πολύ έντονη γιατί αυτό μπορεί να σε δυσκολέψει να αποκοιμηθείς αργότερα. Επίσης, απόφυγε να κάνεις γυμναστική πολύ αργά το βράδυ. Θα πρέπει να έχεις σταματήσει τουλάχιστον μία ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Μην τρως αμέσως πριν τον ύπνο

Ένα δείπνο ή ακόμα κι ένα σνακ πολύ αργά το βράδυ, πριν κοιμηθείς, μπορεί να σε δυσκολέψει στον ύπνο, ενώ είναι πολύ πιθανό να αποθηκευτεί στο σώμα με τη μορφή λίπους. Προσπάθησε να καταναλώσεις το τελευταίο γεύμα της ημέρας τουλάχιστον 3 ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Κάνε κάποιες ετοιμασίες για το φαγητό της επόμενης μέρας

Εάν φροντίσεις να κάποια προετοιμασία αποβραδίς, αυξάνονται οι πιθανότητες να πάρεις ένα θρεπτικό πρωινό και να έχεις ένα θρεπτικό γεύμα την επόμενη μέρα. Μπορείς ακόμα και να ετοιμάσεις πλήρως το πρωινό φτιάχνοντας overnight oats (δες εδώ τις πιο απολαυστικές συνταγές) ή έστω να βάλεις σε ένα μπολάκι λίγους ξηρούς καρπούς, φρούτα και μερικά κριτσίνια για να πάρεις μαζί σου στο γραφείο.

Διάβασε κι εδώ ποιες είναι οι 10 καθημερινές συνήθειες που σε παχαίνουν.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>