top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Aπόρησες ποτέ γιατί ο σύντροφός σου μπορεί να τρώει περισσότερο από σένα και να μην παίρνει ποτέ κιλά; Ναι, είναι άδικο, αλλά, δυστυχώς, ο βασικός ρυθμός μεταβολισμού του είναι ταχύτερος από το δικό σου. Ο μεταβολισμός είναι ένας όρος που δίνεται σε όλες τις διαδικασίες που χρησιμοποιεί το σώμα για να μετατρέψει την τροφή σε ενέργεια. Ο

Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός - ΒΜΡ είναι αυτός με τον οποίο καις θερμίδες σε κατάσταση χαλάρωσης και αντιστοιχεί στο 75% της ενέργειας που καις καθημερινά. Ο ΒΜΡ χρησιμοποιεί περίπου 22 θερμίδες για κάθε κιλό βάρους στις γυναίκες και 24 θερμίδες για το αντίστοιχο στους άνδρες. Φυσικά, δεν περνάς όλη την ημέρα καθιστή, οπότε καταναλώνεις περισσότερη ενέργεια από αυτήν. Μια γυναίκα με καθιστική ζωή καίει περίπου 2.000 θερμίδες την ημέρα. Πώς, λοιπόν, μπορείς να αυξήσεις την καύση των θερμίδων; Σχεδιάσαμε ένα παράδειγμα ημερήσιου προγράμματος με συμβουλές για την ενίσχυση του μεταβολισμού σου.

07.00 π.μ. Ξύπνα με ένα φλιτζάνι τσάι

Φρόντισε, όμως, να είναι πράσινο: περιέχει κατεχίνες και φλαβονοειδή, ισχυρά αντιοξειδωτικά που αυξάνουν το ρυθμό μεταβολισμού και διεγείρουν την απελευθέρωση του αποθηκευμένου λίπους. Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal Of Clinical Nutrition, δόθηκε σε τρεις ομάδες ανθρώπων για 12 εβδομάδες εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, συμπλήρωμα καφεΐνης και εικονικό φάρμακο (placebo). Διαπιστώθηκε ότι το πρώτο αύξησε την ημερήσια καύση θερμίδων τους κατά 80 θερμίδες και μείωσε το σωματικό λίπος, ενώ τα άλλα δύο δεν οδήγησαν καν σε αύξηση της ημερήσιας καύσης θερμίδων. Μια ιαπωνική μελέτη του 2007 έδειξε ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού για 12 εβδομάδες οδηγεί σε σημαντική μείωση στα επίπεδα σωματικού λίπους και στην περιφέρεια μέσης.

07.30 π.μ. Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό

Ο μεταβολικός ρυθμός σου επιβραδύνεται στη διάρκεια του ύπνου, με αποτέλεσμα να καις λιγότερες θερμίδες την ώρα. Το πρωινό πυροδοτεί το μεταβολισμό και του δίνει όλη την ημέρα ενέργεια για να κάψει τις θερμίδες. Ο συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, π.χ., τα δημητριακά με γάλα, θα σε γεμίσει με ενέργεια. Σε μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που παρέλειπαν το πρωινό είχαν κατά τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι από εκείνους που ξεκινούσαν την ημέρα με ένα ισορροπημένο γεύμα.

08.00 π.μ. Περπάτα μέχρι τη δουλειά

Η ήπια άσκηση μετά το φαγητό μπορεί να μετατρέψει περισσότερες από τις θερμίδες που μόλις έφαγες σε θερμότητα και έτσι το σώμα σου να κάψει πιο πολλές από αυτές. Επίσης, έπειτα από άσκηση, ο μεταβολικός ρυθμός σου αυξάνεται για αρκετές ώρες, ανάλογα με το είδος της. Ο χρόνος ποικίλλει, από δύο ώρες μετά την αεροβική και μέχρι τις έξι ώρες μετά την άσκηση με αντιστάσεις.

09.00 π.μ. Ανέβα τρέχοντας τις σκάλες

Πρέπει να πας στον 3ο όροφο; Τρέξε στις σκάλες, σταματώντας για λίγα δευτερόλεπτα ανάμεσα στους άλλους δύο. Τα επαναλαμβανόμενα σύντομα διαλείμματα έντονης δραστηριότητας αυξάνουν το μεταβολισμό και καις περισσότερο λίπος, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου New South Wales, στην Αυστραλία. Τα πολλά διαστήματα έντονης άσκησης είναι καλύτερα από έναν αργό, σταθερό περίπατο.

11.00 π.μ. Φάε ένα σνακ

Ο μεταβολισμός σου ενισχύεται κατά 10% για δύο με τρεις ώρες αφότου φας (αυτό ονομάζεται μεταγευματική θερμογένεση). Τα μικρά τακτικά γεύματα ή σνακς αυξάνουν αυτή την καύση και είναι ο καλύτερος τρόπος για να καις θερμίδες σε σχέση με τα τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα, σύμφωνα με μελέτη του 2005 στο Πανεπιστήμιο του Νότινγχαμ. Προγραμμάτισε τρία μικρά γεύματα και δύο ή τρία υγιεινά σνακς, μοιράζοντάς τα ομοιόμορφα μες στην ημέρα. Μην παραλείπεις γεύματα και μην αφήνεις να μεσολαβήσουν πάνω από 5 ώρες.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>