top article

Δε χρειάζονται πολλές αλλαγές για να νιώσεις καλύτερα. Εάν εστιάσεις στους βασικούς πυλώνες της ευεξίας, η καλύτερη διάθεση είναι εγγυημένη. Ο τρόπος για να γίνεις χαρούμενη περνάει μέσα από αυτές τις καθημερινές συνήθειες:

Ύπνος

Ο ύπνος επηρεάζει κατά 60% τη διάθεσή μας. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο ωράριο που να ταιριάζει σε όλους. Όποιο κι αν είναι αυτό, σημασία έχει να το τηρείς. Για να απολαμβάνεις καλύτερη ποιότητα ύπνου:

Φρόντισε να σταματήσεις κάθε επαφή με οθόνες μία ώρα πριν πέσεις για ύπνο. Οι οθόνες εκπέμπουν "μπλε φως", που το σώμα σου έχει μάθει να δέχεται από τον ήλιο. Έτσι, "μπερδεύεται" και δυσκολεύεται να χαλαρώσει θεωρώντας ότι είναι ακόμα μέρα.

Μόλις ξυπνήσεις, προσπάθησε να εκτεθείς στον ήλιο. Οι ρυθμοί του σώματος και ειδικότερα του ύπνου καθορίζονται από την έκθεση στο φυσικό φως. Δώσε στο σώμα σου να καταλάβει ότι έχει ξεκινήσει η μέρα, ώστε να μπορέσει αργότερα να σηματοδοτήσει και το τέλος της.

Διάβασε κι εδώ 5 tips για καλύτερο ύπνο.

Κίνηση

Είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του σώματος και του μυαλού. Δε χρειάζεται να είναι συγκεκριμένο είδος άσκησης, αρκεί να αφιερώνεις τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα δίνοντας στο σώμα σου την ευκαιρία να κινηθεί.

• Όταν ασκείς το σώμα σου, εκκρίνονται feel-good ορμόνες που σε χαλαρώνουν και σου ανεβάζουν τη διάθεση.

• Η άσκηση παρέχει οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στον εγκέφαλο και τους ιστούς. Έτσι, σε βοηθάει να συγκεντρώνεσαι καλύτερα και να σκέφτεσαι καθαρά.

• Επιπλέον, επειδή η άσκηση βοηθά τους πνεύμονες και την καρδιά, έχεις περισσότερη ενέργεια για να κάνεις και άλλα πράγματα.

Διατροφή

Δεν υπάρχει ένα είδος διατροφής που να ταιριάζει σε όλους. Γι’ αυτό:

Αγάπησε τη μοναδικότητά σου και χόρτασε το στομάχι, το μυαλό και την ψυχή σου με τις τροφές που σε ευχαριστούν.

Μαγείρεψε! Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο για το σώμα από το σπιτικό φαγητό.

Περιόρισε τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Οι επιπτώσεις στην υγεία και τη διάθεση είναι πολύ χειρότερες απ’ ό,τι νομίζεις.

• Επίτρεψε στον εαυτό σου να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς ακραίες στερήσεις και ψυχαναγκασμούς.

Πνευματικότητα

Επικοινώνησε με το μέσα σου και η ζωή θα σου χαμογελάσει.Να πώς θα το κάνεις:

• Εστίασε στην αναπνοή σου ξεκινώντας με 3 λεπτά την ημέρα. Όποια σκέψη κι αν περνάει από το μυαλό σου, βάλ’ τη σε ένα "συννεφάκι" και επικεντρώσου στον ρυθμό της ανάσας σου. Η συστηματική πρακτική αναπνοών μειώνει το στρες κατά 50%.

• Ζήσε με ενσυνειδητότητα (mindfulness). Τείνουμε να ζούμε στον "αυτόματο πιλότο" χάνοντας εμπειρίες και στιγμές, όμως δεν είναι δύσκολο να το αλλάξεις αυτό. Ξεκίνησε παρατηρώντας τις σκέψεις, τις κινήσεις, τα συναισθήματά σου, χωρίς να ασκείς κριτική. Περισσότερες από 5.000 έρευνες υποστηρίζουν ότι η ενσυνειδητότητα έχει οφέλη σε σωματικό, συναισθηματικό και νοητικό επίπεδο.

Δες κι εδώ απλές τεχνικές mindfulness που δεν περιλαμβάνουν διαλογισμό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>