top article

Πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με τη φυσική σου κατάσταση. Πολύ καλά έκανες. Το θέμα από δω και πέρα είναι πώς θα τηρήσεις αυτή την απόφαση, ειδικά όταν θα πρέπει να ξεβολεύεσαι από τον καναπέ σου ή να πεις όχι στην πρόταση της κολλητής σου για καφέ ή/και ποτάκι - αντί γι 'αυτό να πας στο γυμναστήριο.

Ένα μυστικό, είναι να ανακαλύψεις ένα είδος γυμναστικής που πραγματικά θα αγαπήσεις. Γι' αυτό ρωτήσαμε τη super-fit Emily Oberg, Editorial Producer στην Complex και δημιουργό πολλών fitness videos αλλά και τον Andrew Speer, ιδιοκτήτη του fitness studio, Soho Strength Lab. Πριν αρχίζεις να διαβάζεις τις απαντήσεις τους, σου έχουμε ένα spoiler: είναι απόλυτα εφικτές!

Θέσε στόχο

Έχε στο μυαλό σου ένα στόχο, είτε είναι το ιδανικό σου βάρος είτε μια εικόνα για το πώς θα ήθελες να δείχνει το σώμα σου. Είναι όμως πολύ σημαντικό να έχεις έναν τελικό στόχο ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πρόοδό σου και τις αλλαγές στο σώμα σου. Είναι επίσης σημαντικό να επιλέγεις κάθε φορά έναν δυο τομείς όπου θα εστιάσεις την προσπάθειά σου. Εάν είναι οι κοιλιακοί και οι γλουτοί, δοκίμασε διάφορες προπονήσεις για τα συγκεκριμένα σημεία αντί προπονήσεις για όλο το σώμα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να τα δώσεις όλα στις ασκήσεις για τα σημεία που σε ενδιαφέρουν.

Μπορείς επίσης να αλλάζεις στόχους κατά διαστήματα, αλλά να δουλεύεις πάντα προς κάποια κατεύθυνση. Είναι αποδεδειγμένο πως όταν έχεις έναν συγκεκριμένο, σημαντικό στόχο είναι πιο πιθανό να παραμείνεις πιστή σε ένα πρόγραμμα.

Δώσε του μία ευκαιρία

Θα πρέπει να δοκιμάσεις μια προπόνηση δύο ή τρεις φορές προτού αποφασίσεις εάν σου κάνει ή όχι. Αν δεν δουλεύει επειδή δεν ταιριάζει στο σώμα σου (για παράδειγμα, μπορεί οι ασκήσεις στο έδαφος να σε δυσκολεύουν επειδή πονάς στον κόκκυγα), είτε δοκίμασε μια παραλλαγή ή χρησιμοποίησε εξοπλισμό για να διευκολυνθείς. Αν η άσκηση δεν σου αρέσει επειδή είναι άβολη ή επώδυνη, αυτό σημαίνει ότι κάνει τη δουλειά της, οπότε επιβλήσου στον πόνο και πάρε το απόφαση ότι πρέπει να υποφέρεις λίγο για να δεις τα αποτελέσματα που θέλεις.

Βρες κίνητρα

"Μπορείς να ακολουθείς λογαριασμούς μοντέλων στο Instagram, κορίτσια που φαίνεται σα να μην έχουν άλλη ζωή πέρα από τη γυμναστική. Τις αγαπώ! Είναι μια ένοχη ευχαρίστηση αλλά πραγματικά με κινητοποιεί!" λέει η Emily Oberg. "Αυτό με βοηθάει να ξεκινήσω το πρωί, διαφορετικά το αναβάλω όλη τη μέρα και μετά είμαι κουρασμένη από τη δουλειά, ή προκύπτει κάτι άλλο. Είναι δύσκολο να πηγαίνεις και στο γυμναστήριο και να έχεις κοινωνική ζωή, είναι όμως δυνατό να τα ισορροπήσεις και τα δύο. Αν πας για γυμναστική το πρωί, τελειώνεις και έχεις περισσότερη ενεργητικότητα όλη την υπόλοιπη ημέρα σου".

Δούλεψε σύμφωνα με τη διάθεσή σου και όχι εναντίον της. Αν σε ξεσηκώνει η ενεργητικότητα των άλλων σε ομαδικό μάθημα, δοκίμασε διάφορα ομαδικά για να ανακαλύψεις αυτό που θα σου ταιριάξει περισσότερο. Εάν εκτιμάς τις λεπτομερείς οδηγίες και την προσωπική προσοχή, τότε ένας personal trainer μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή. Μια άλλη καλή ιδέα είναι να βρεις μια φίλη με την οποία έχετε παρόμοια ενδιαφέροντα και να ξεκινήσετε μαζί κάποια άσκηση. Όταν γυμνάζεσαι μαζί με κάποιον άλλο, είσαι πιο συνεπής στην απόφασή σου και αυτό θα σε βοηθήσει να βρεις το πρόγραμμα που σου ταιριάζει περισσότερο.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>