top article

Οι μπλε ζώνες μακροζωΐας του πλανήτη είναι γνωστές για τη διατροφή και τις συνήθειες ευεξίας των κατοίκων τους που τους εξασφαλίζουν ότι θα ζήσουν τουλάχιστον μέχρι τα 100. Σε αυτές τις ζώνες, στις οποίες ανήκουν η Ικαρία, η Σαρδηνία, η Οκινάουα, η Νικόγια και η Λόμα Λίντα, οι άνθρωποι προτιμούν τα τοπικά προϊόντα για τη διατροφή τους ενώ ο τρόπος ζωής τους γενικότερα προωθεί τη μακροζωΐα.

Εκτός από τις καλές πρωινές συνήθειες, οι άνθρωποι που ζουν πολλά χρόνια έχουν και καλές βραδινές συνήθειες. Ο ύπνος, εξάλλου, είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού καθημερινά. Πώς όμως εξασφαλίζουν ότι κάθε βράδυ θα έχουν ένα ποιοτικό ύπνο;

Σταθερές ώρες ύπνου

Όπως και τα παιδιά έτσι και οι ενήλικες μπορούν να ωφεληθούν από τις σταθερές ώρες ύπνου. Προσπάθησε να διαλέξεις μια νορμάλ ώρα που θα κοιμάσαι και βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου ώστε να κοιμάσαι κάθε μέρα την ίδια ώρα.

Ούτε πολύ ούτε λίγο

Προσπάθησε να κοιμάσαι ιδανικά 7-9 ώρες κάθε βράδυ για να μπορέσει το σώμα σου και ο εγκέφαλός σου να ξεκουραστεί και να αναζωογονηθεί. Μπορεί όσο μεγαλώνουμε να χρειαζόμαστε σταδιακά και λιγότερο ύπνο, όμως προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα, ενέργεια και καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου.

Αντίδοτο στο στρες

Οι άνθρωποι της μπλε ζώνης φροντίζουν να βρίσκουν πάντα χρόνο για να ηρεμούν και να αποβάλλουν το άγχος. Στην Ικαρία κοιμούνται το μεσημέρι και στη Σαρδηνία έχουν την ‘Happy Hour’. Ακόμα κι αν δεν έχεις χρόνο να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο, φρόντισε να βρεις κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα ώστε να κάνεις διαλογισμό, να χαλαρώσεις ή απλά να κάνεις κάτι όμορφο για τον εαυτό σου.

Απόφυγε τα βραδινά σνακ

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική για τους κατοίκους των περιοχών που ανήκουν στις μπλε ζώνες. Δεν τρώνε ποτέ υπερβολικά και απολαμβάνουν μικρά γεύματα το βράδυ, ενώ ποτέ δεν τρώνε σνακ μετά το βραδινό.

Ένα ποτήρι κρασί το απόγευμα

Σε τέσσερις από τις πέντε περιοχές στις μπλε ζώνες, το κρασί έχει την τιμητική του. Οι κάτοικοι συνηθίζουν να απολαμβάνουν με μέτρο ένα ποτήρι κρασί συνήθως μετά τις 5 το απόγευμα μαζί με ένα γεύμα ή ένα σνακ.

Διάβασε κι εδώ 5 tips για καλύτερο ύπνο.

Φώτο: iStock

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>