top article

Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων σε κάθε γυμναστήριο: Εκείνοι που έχουν μια αιώνια συνδρομή και δεν πηγαίνουν ποτέ ξανά μετά την πρώτη τους επίσκεψη και εκείνοι που έχουν κλείσει μέχρι και τρίωρο πάνω σε ένα διάδρομο, ένα ελλειπτικό, κάτω από τα βάρη. Ακόμα και αν ανήκεις στη μέση λύση, όπου πηγαίνεις συχνά – πυκνά στο γυμναστήριο, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις (καμπανάκια κινδύνου) που μαρτυρούν ότι χάνεις τον χρόνο σου εκεί, αφού ουσιαστικά αποτελέσματα δεν βλέπεις εδώ και καιρό. Πριν προλάβεις να κατηγορήσεις το γυμναστήριο, ότι δεν κάνει σωστά την δουλειά του ή αδικήσεις τον εαυτό του, πιστεύοντας ότι δεν προσπαθείς αρκετά.

Διάβασε τι αποκαλύπτει ο Daine McDonald, εκπαιδευτής personal trainer και ιδρυτής του "Clean Health Fitness Institute".

1. Προπονείσαι πολύ και για πολύ καιρό

Δες περισσότερα στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>