top article

Το αυχενικό σύνδρομο ευθύνεται συνήθως για τους πόνους στον αυχένα, στις ωμοπλάτες και στην πλάτη και μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε ηλικία. Συνήθως δεν προκαλεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, η ενόχληση όμως μπορεί να είναι πολύ σοβαρή και να επηρεάζει τη διάθεση και την ποιότητα της ζωής σου.

Πώς θα αποφύγεις το αυχενικό σύνδρομο

Υιοθέτησε τις καλές συνήθειες που προτείνουν οι ειδικοί.

▶ Αν περνάς πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, θα πρέπει η οθόνη να βρίσκεται στο ύψος των ματιών σου.

▶ Μην το παρακάνεις με το κινητό. Όταν γράφεις ή διαβάζεις κάτι σ’ αυτό, σκύβεις το σώμα επιβαρύνοντας τον αυχένα.

▶ Αν δεν το έχεις κάνει ακόμη, βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου. "Αν υποφέρεις ήδη από πόνους, απόφευγε ασκήσεις με μεγάλα βάρη" επισημαίνει ο Εμμανουήλ Μπριλάκης, ορθοπαιδικός χειρουργός. Ιδανική προπόνηση για πρόληψη και ανακούφιση του αυχενικού συνδρόμου είναι το Pilates.

Δείτε περισσότερα στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>