June 2026
X

#BeautyStars2026

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Ομορφιά

Αυτό είναι τo πιο πολύτιμο συστατικό του πρωινού γεύματος

Αυτό είναι τo πιο πολύτιμο συστατικό του πρωινού γεύματος iStock
Πρόσθεσε το madamefigaro.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Γιατί το πρωινό πρέπει να το περιλαμβάνει, σύμφωνα με έρευνα;

Έχει ειπωθεί εκατοντάδες χιλιάδες φορές και θα το ξανά πούμε άλλες τόσες: το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και όχι μια συνήθεια που απλώς πρόκειται να σε καθυστερήσει για τη δουλειά. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of the American Board of Family Medicine, όχι απλώς πρέπει να ξεκινάει η μέρα μας με ένα καλό πρωινό, αλλά να περιλαμβάνει κιόλας φυτικές ίνες, καθώς αποδεικνύεται οι τελευταίες σχετίζονται με τη μακροζωία.

Η μελέτη

Σύμφωνα με την μελέτη σειράς, υπάρχει μια αξιοσημείωτη συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης πρωινού και της μείωσης της θνησιμότητας. Επιπλέον, η συσχέτιση αυτή ήταν ιδιαίτερα ισχυρή μεταξύ των συμμετεχόντων της έρευνας, οι οποίοι κατανάλωναν ημερησίως περισσότερα από 25 γραμμάρια φυτικών ινών, δηλώνοντας πως η συγκεκριμένη συνήθεια ήταν ωφέλιμη για τον οργανισμό τους.

Δείτε περισσότερα στο shape.gr

BEST OF NETWORK