June 2026
X

#BeautyStars2026

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Ομορφιά

Η δίαιτα του Harvard | Υπόσχεται υγεία και μακροζωία

22.10.2023
Η δίαιτα του Harvard | Υπόσχεται υγεία και μακροζωία iStock
Πρόσθεσε το madamefigaro.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Είναι γνωστή και ως "πιάτο υγιεινής διατροφής",

Σε έναν κόσμο γεμάτο δίαιτες και διατροφικές τάσεις, το Πανεπιστήμιο του Harvard έκανε εκτεταμένη έρευνα για να ανακαλύψει ποια δίαιτα μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Και αυτό που βρήκαν είναι εκπληκτικό.

Το Πανεπιστήμιο διεξήγαγε μια μελέτη που εξέτασε τέσσερις τύπους διατροφής: τη μεσογειακή, τις αμερικανικές διατροφικές οδηγίες, τη χορτοφαγική και τη λεγόμενη "δίαιτα του Harvard". Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά: οι άνθρωποι που ακολουθούσαν οποιαδήποτε από αυτές τις δίαιτες είχαν 20% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν και χαμηλότερα ποσοστά σοβαρών ασθενειών.

Τι είναι η δίαιτα του Harvard;

Η δίαιτα του Harvard, γνωστή και ως "πιάτο υγιεινής διατροφής", βασίζεται σε μια ισορροπημένη προσέγγιση της διατροφής. Σύμφωνα με τους επιστήμονες του Harvard, τουλάχιστον το ήμισυ του γεύματός σου θα πρέπει να αποτελείται από λαχανικά και φρούτα, το ένα τέταρτο του γεύματός σου θα πρέπει να αποτελείται από τρόφιμα ολικής άλεσης και το άλλο ένα τέταρτο θα πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες.

Επιπλέον, συνιστάται η αντικατάσταση των γαλακτοκομικών προϊόντων με πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις, όπως νερό, καφέ ή τσάι, και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωση των ζαχαρούχων ποτών και των γαλακτοκομικών ροφημάτων.

Δείτε περισσότερα στο esquire.com.gr

BEST OF NETWORK