top article

Έχεις σκεφτεί ποτέ για ποιον λόγο δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθεί στη δουλειά σου όταν σε λίγη ώρα έχεις έναν meeting; Ή μάλλον έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο επηρεάζει αυτό την απόδοσή σου;

Σε τεράστιο βαθμό, όπως υποστηρίζει μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Consumer Research, που απέδειξε με πειραματικό τρόπο -τόσο σε εργαστηριακό όσο και σε πραγματικό περιβάλλον- πώς ο χρόνος λειτουργεί διαφορετικά στο μυαλό μας όταν θα ακολουθήσει ένα προγραμματισμένο ραντεβού.

"Έχουμε την αίσθηση ότι κάτι μπορεί να προκύψει στο ερχόμενο ραντεβού, ότι μπορεί να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ακόμα κι αν δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί τίποτα από αυτά. Το αποτέλεσμα είναι να κάνουμε πολύ λιγότερα πράγματα από ότι θα μπορούσαμε στον χρόνο μέχρι να πραγματοποιηθεί το ραντεβού μας" αναφέρει η Selin Malkoc, μία από τους βασικούς συντελεστές της δημοσιευμένης έρευνας.

Διάβασε τη συνέχεια στο askmen.com

Tags

ASKMEN.COM

Ιούλιος 2018

>