top article

Comfort zone

  1. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  2. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  3. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  4. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  5. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  6. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  7. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  8. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  9. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  10. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  11. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  12. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  13. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  14. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  15. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  16. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  17. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  18. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  19. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  20. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  21. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  22. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  23. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  24. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Aν και οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν ενστερνιστεί την συγκεκριμένη φιλοσοφία, έχουμε αρχίσει να πιστεύουμε πως λιγότερες ώρες εργασίας ισοδυναμούν με μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Οι πιο παραγωγικές χώρες μπορούν να το αποδείξουν – οι άνθρωποι στο Λουξεμβούργο εργάζονται 6 ώρες την ημέρα και έχουν μεγαλύτερο εισόδημα από ανθρώπους που δουλεύουν περισσότερες ώρες.

Οπότε, αν αποφασίσεις να δεχτείς την πρόκληση και να μειώσεις τις ώρες που εργάζεσαι, αυξάνοντας την παραγωγικότητα σου, πώς θα μπορούσες να το διαχειριστείς;

O ψυχολόγος Ron Friedman πιστεύει πως η απάντηση βρίσκεται μέσα στις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου. "Τυπικά, έχουμε ένα "παράθυρο” 3 ωρών όπου είμαστε πολύ, πολύ συγκεντρωμένοι" είχε δηλώσει στο The Harvard Business Review. Πώς, όμως, θα συμβεί αυτό;

Δοκίμασε την πρόκληση 90-90-1

Για τις επόμενες 90 μέρες θα περνάς τα πρώτα 90 λεπτά της ημέρας σου απασχολούμενη με τη βασική προτεραιότητα σου. Ανάλογα με το επάγγελμα σου, αυτό θα πρέπει να είναι ένα πολύ σημαντικό project, από το οποίο δεν θα σταματάς για να κάνεις ένα γρήγορο scroll στα social media. Κράτα σημειώσεις για να βλέπεις την πρόοδο σου.

Φάε άπαχη πρωτεΐνη

Ο Donald Layman, καθηγητής διατροφής στο University of Illinois, προτείνει να καταναλώνεις πρωτεΐνη στο πρωινό σου, η οποία θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις το επίπεδο σακχάρου στο αίμα και να μην ενδίδεις σε λιγούρες.

Βάλε μουσική

H Elizabeth Hellmuth Margulis, ψυχολόγος, συστήνει να ακούς μουσική για να βελτιώσεις τη συγκέντρωσή σου – ιδανικά, η κλασική μουσική ευνοεί τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Πηγή: Shape.gr

Ιούλιος 2018

>