top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα
  3. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  4. Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα
  5. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις) Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις)
  6. Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη
  7. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  8. Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες
  9. 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου
  10. 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις
  11. Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου
  12. Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο με τον σύντροφό σου Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο με τον σύντροφό σου
  13. 7 fashion books που θα γεμίσουν το σαλόνι σου με στυλ 7 fashion books που θα γεμίσουν το σαλόνι σου με στυλ
  14. 8 fashion καμπάνιες που έγραψαν ιστορία 8 fashion καμπάνιες που έγραψαν ιστορία

Αν ανήκεις κι εσύ σε αυτή την κατηγορία γυναικών που βιώνει έντονα το εργασιακό στρες, και χαρακτηρίζεις τον εαυτό σου ως τελειομανή, σίγουρα γνωρίζεις πολύ καλά ότι οι λέξεις "άγχος" και "πίεση", βρίσκονται στην καθημερινότητα σου. Δεν υπάρχει όμως, κανένας λόγος να αγχώνεσαι υπερβολικά, καθώς το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργείς ακόμη περισσότερα προβλήματα στον οργανισμό σου.

Γι' αυτό, πάρε μια βαθιά ανάσα και διάβασε τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα της καθημερινότητας και της δουλειάς σου.

Βρες τι είναι αυτό που σε στρεσάρει

Για κάθε άτομο είναι διαφορετικοί οι στρεσογόνοι παράγοντες γι' αυτό πρέπει εσύ να βρεις τους δικούς σου. Μπορείς να καταγράψεις σε ένα ημερολόγιο την κάθε ημέρα, ώστε να δεις ακριβώς σε ποιο σημείο της ημέρας ένιωθες περισσότερα ανήσυχη. Αντί να αγχωθείς, πιες καλύτερα ένα πράσινο τσάι ή κάνε ένα μικρό περίπατο.

Συγκεντρώσου απόλυτα σε αυτό που έχεις να κάνεις

Μια μικρή ματιά στα μηνύματα ή στο Instagram σίγουρα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αλλά όταν πρέπει να αντεπεξέλθεις σε μία σημαντική διορία, καλό είναι να μη σε αποσπά τίποτα. Συγκεντρώσου μόνο σε αυτό που έχεις να κάνεις και θα δεις ότι και πιο γρήγορα θα τελειώσεις, αλλά θα είσαι και πιο ήρεμη.

Ακολούθησε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσει έλλειψη ύπνου, αλλά και αντιστρόφως, κάτι που τελικά οδηγεί σε ένα φαύλο κύκλο ελάχιστου ύπνου και υπερβολικού άγχους. Προτίμησε να κοιμάσαι περισσότερα, να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά, αλλά και να αθλείσαι, ώστε να διατηρείς υγιές τόσο το σώμα, όσο και το μυαλό σου.

Αφιέρωσε λίγο χρόνο για εσένα

Ασχολήσου με δραστηριότητες που πραγματικά σε ευχαριστούν και σε γεμίζουν ενέργεια. Είτε είναι περισσότερος χρόνος με τις φίλες σου, είτε ο διαλογισμός, βρες τον απαραίτητο χρόνο να τον αφιερώσεις αποκλειστικά και μόνο σε εσένα.

Μίλα στον/ην υπεύθυνο σου

Εάν αισθάνεσαι εσύ καλά, θα αποδίδεις το ίδιο καλά και στη δουλειά σου. Τόσο απλά. Εάν υπάρχει κάτι που σε απασχολεί και σε ενοχλεί, καλύτερα να μιλήσεις ανοιχτά για αυτό και να το αντιμετωπίσεις απευθείας. Άλλωστε ποιός διευθυντής δε θα εκτιμούσε την ειλικρίνεια των υπαλλήλων του;

 

Ιούλιος 2018

>