top article

Ο χρόνος μετά τη δουλειά είναι ο χρόνος που αφιερώνεις στον εαυτό σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα- ο χρόνος για να "κλείσεις τη μέρα σου" και να προετοιμαστείς με τον καλύτερο τρόπο για την επόμενη. 

Κι ενώ η ιδανική αξιοποίησή του ελεύθερου χρόνου σου σημαίνει να απολαμβάνεις τις αγαπημένες σου δραστηριότητες, υπάρχει μια επιστημονικά αποδεδειγμένη, υγιεινή ρουτίνα τη οποία μπορείς να υιοθετήσεις για να έχεις οφέλη όπως η βελτίωση της ποιότητας ύπνου και η καλύτερη υγεία γενικότερα. 

Τι ακριβώς περιλαμβάνει;

Κλείσε το κινητό σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς

Το "μπλε φως" που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές, ελαττώνει την παραγωγή μελατονίνης- της ορμόνης που προετοιμάζει τον οργανισμό μας για τον ύπνο. Οι ειδικοί συνιστούν να απομακρύνεις το κινητό σου τουλάχιστον μισή ώρα πριν κοιμηθείς. 

Απόφυγε το αλκοόλ

Μπορεί να θεωρείς ότι το ιδανικό κλείσιμο μιας μέρας περιλαμβάνει ένα ποτήρι κρασί, αλλά είναι καλύτερα να το αποφεύγεις σε καθημερινή βάση, αφού η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ (έστω και σε μικρές ποσότητες) συνδέεται με προβλήματα υγείας. Αντίθετα, εστίασε στην ενυδάτωση του οργανισμού σου πίνοντας πολύ νερό ή ετοιμάζοντας ένα γεύμα με τροφές μεγάλες σε περιεκτικότητα νερού όπως το κουνουπίδι, η μελιτζάνα, οι πιπεριές, το σπανάκι, τα καρότα, τα φασολάκια και οι πατάτες. 

Πιες τον τελευταίο καφέ της ημέρας νωρίς

Αν ανήκεις σε όσους πίνουν τις τελευταίες γουλιές καφέ γύρω στις 5 το απόγευμα, ίσως να πρέπει να αναθεωρήσεις. Ελάττωσε την ποσότητα καφέ που πίνεις καθημερινά σε 2 με 3 κούπες και φρόντισε να πίνεις την τελευταία κούπα της ημέρας ως το μεσημέρι, ώστε να μην επηρεάσει τον ύπνο σου. Η μεγαλη ποσότητα καφεϊνης μπορεί να προκαλέσει προβλήματα όπως οι ημικρανίες, οι στομαχικές διαταραχές αλλά και τα ρίγη. 

Έλεγξε την ποσότητα του βραδινού σου

Τα ποσοστά δείχνουν ότι η ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε στο βραδινό γεύμα έχει αυξηθεί με την πάροδο των χρόνων. Σε σχετικό άρθρο του, το Business Insider προτείνει να κρατήσεις το ένα τρίτο της μερίδας σου για το σπίτι, αν τρως έξω, και να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική στις μετρήσεις και τις ποσότητες όταν ετοιμάζεις το βραδινό σου γεύμα στο σπίτι.

 

 

 

Η μετάβαση από το δέρμα, την "επιφάνεια" των πραγμάτων, στην ουσία τους συνιστά το κυρίαρχο συστατικό συζητήσεων στις σύγχρονες αισθητικές και κριτικές θεωρίες περί τέχνης Skin | Η εικαστικός Χαρά Πιπερίδου μιλά για το σεμινάριο σύγχρονης τέχνης που διοργανώνει στο Μουσείο Μπενάκη

Ιούλιος 2018

>