top article

Comfort zone

  1. Face yoga για καλύτερο ύπνο Face yoga για καλύτερο ύπνο
  2. Skin detox για μετά τις γιορτές Skin detox για μετά τις γιορτές
  3. Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix
  4. Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα
  5. Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020 Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020
  6. Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα
  7. 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο
  8. Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα
  9. Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020 Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020
  10. 5 feelgood ταινίες του Woody Allen 5 feelgood ταινίες του Woody Allen
  11. #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  12. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  13. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  14. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  15. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  16. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  17. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  18. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  19. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  20. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  21. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  22. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  23. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  24. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  25. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  26. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  27. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  28. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  29. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  30. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  31. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  32. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  33. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  34. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  35. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Ο χρόνος μετά τη δουλειά είναι ο χρόνος που αφιερώνεις στον εαυτό σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα- ο χρόνος για να "κλείσεις τη μέρα σου" και να προετοιμαστείς με τον καλύτερο τρόπο για την επόμενη. 

Κι ενώ η ιδανική αξιοποίησή του ελεύθερου χρόνου σου σημαίνει να απολαμβάνεις τις αγαπημένες σου δραστηριότητες, υπάρχει μια επιστημονικά αποδεδειγμένη, υγιεινή ρουτίνα τη οποία μπορείς να υιοθετήσεις για να έχεις οφέλη όπως η βελτίωση της ποιότητας ύπνου και η καλύτερη υγεία γενικότερα. 

Τι ακριβώς περιλαμβάνει;

Κλείσε το κινητό σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς

Το "μπλε φως" που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές, ελαττώνει την παραγωγή μελατονίνης- της ορμόνης που προετοιμάζει τον οργανισμό μας για τον ύπνο. Οι ειδικοί συνιστούν να απομακρύνεις το κινητό σου τουλάχιστον μισή ώρα πριν κοιμηθείς. 

Απόφυγε το αλκοόλ

Μπορεί να θεωρείς ότι το ιδανικό κλείσιμο μιας μέρας περιλαμβάνει ένα ποτήρι κρασί, αλλά είναι καλύτερα να το αποφεύγεις σε καθημερινή βάση, αφού η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ (έστω και σε μικρές ποσότητες) συνδέεται με προβλήματα υγείας. Αντίθετα, εστίασε στην ενυδάτωση του οργανισμού σου πίνοντας πολύ νερό ή ετοιμάζοντας ένα γεύμα με τροφές μεγάλες σε περιεκτικότητα νερού όπως το κουνουπίδι, η μελιτζάνα, οι πιπεριές, το σπανάκι, τα καρότα, τα φασολάκια και οι πατάτες. 

Πιες τον τελευταίο καφέ της ημέρας νωρίς

Αν ανήκεις σε όσους πίνουν τις τελευταίες γουλιές καφέ γύρω στις 5 το απόγευμα, ίσως να πρέπει να αναθεωρήσεις. Ελάττωσε την ποσότητα καφέ που πίνεις καθημερινά σε 2 με 3 κούπες και φρόντισε να πίνεις την τελευταία κούπα της ημέρας ως το μεσημέρι, ώστε να μην επηρεάσει τον ύπνο σου. Η μεγαλη ποσότητα καφεϊνης μπορεί να προκαλέσει προβλήματα όπως οι ημικρανίες, οι στομαχικές διαταραχές αλλά και τα ρίγη. 

Έλεγξε την ποσότητα του βραδινού σου

Τα ποσοστά δείχνουν ότι η ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε στο βραδινό γεύμα έχει αυξηθεί με την πάροδο των χρόνων. Σε σχετικό άρθρο του, το Business Insider προτείνει να κρατήσεις το ένα τρίτο της μερίδας σου για το σπίτι, αν τρως έξω, και να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική στις μετρήσεις και τις ποσότητες όταν ετοιμάζεις το βραδινό σου γεύμα στο σπίτι.

 

 

 

Ιούλιος 2018

>