top article

Το άγχος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας πόσο μάλλον όταν βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς όπου οι απαιτήσεις δεν τελειώνουν ποτέ. Πολλές φορές, μάλιστα, ξεχνάμε πως βιώνουμε μία αγχωτική κατάσταση και θεωρούμε ότι λειτουργούμε παραγωγικά. 

Αν το τελευταίο διάστημα πιστεύεις πώς μπορείς να ανταπεξέλθεις υπό πίεση σκέψου πως αυτή η συνήθεια δεν παύει να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και σωματική σου υγεία. Διάβασε παρακάτω τρία χαρακτηριστικά σημάδια που υπάρχουν στην καθημερινότητά σου και που μέχρι τώρα ίσως να μην είχες προσέξει ότι σου προκαλούν νευρικότητα και στρες. 

3 σημάδια που φανερώνουν ότι έχεις άγχος

Το μυαλό σου είναι συνέχεια απασχολημένο

Η εμμονή με το να είναι όλα στην εντέλεια όπως και το να αναζητάς τι λάθος έκανες κρατούν διαρκώς το μυαλό σου απασχολημένο. Αυτό έχει ως συνέπεια να αντιμετωπίζεις όχι μόνο δυσκολία στον ύπνο αλλά και στη συγκέντρωση (όπως για παράδειγμα όταν χρειάζεται να διαβάσεις κάτι χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου). 

Νιώθεις ένταση στο σώμα σου

Η συνεχόμενη πίεση και το στρες δεν θα μπορούσαν να μην έχουν άμεσο αντίκτυπο στο σώμα σου. Οι μυϊκοί πόνοι, το σφίξιμο στο στήθος και η δυσκολία στην αναπνοή αποτελούν έντονα σημάδια πως σωματοποιείς τα καθημερινά προβλήματα.

Ψυχαναγκαστικές συμπεριφορές

Το να ελέγχεις αν κλείδωσες τις πόρτες του σπιτιού σου ή αν απενεργοποίησες όλες τις ηλεκτρικές συσκευές είναι μία φυσιολογική συνήθεια. Όταν όμως παρατηρείς ότι αυτός ο έλεγχος σε συνδυασμό με επίμονες σκέψεις αρχίζει και καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος της λογικής και της καθημερινότητάς σου τότε πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Η εμφάνιση ιδεοψυχαναγκαστικής συμπεριφοράς (OCD) αποτελεί ένα από τα βασικότερα σημάδια ότι εσωτερικεύεις το άγχος σου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>