top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Γυρνάς από τη δουλειά, πετάς τα ρούχα σου, φοράς κάτι άνετο, κάθεσαι στον καναπέ και παραγγέλνεις. Αν αυτή η ρουτίνα σού φαίνεται οικεία, δεν είσαι η μοναδική. Για τις περισσότερες από εμάς, η σκέψη -γυρίζω σπίτι, συμμαζεύω τα ρούχα, βάζω πλυντήριο και ετοιμάζω κάτι νόστιμο και ελαφρύ για βραδινό - μένει απλά στη σφαίρα της φαντασίας. Η αλήθεια είναι όμως ότι χρειάζεται να αλλάξεις τις συνήθειές σου μεταξύ 6-8, για να αυξήσεις τον ελεύθερο χρόνο σου και να αποκτήσεις μία καθημερινότητα με λιγότερο άγχος. 

Αναφερόμαστε συχνά στη σημασία της πρωινής και βραδινής ρουτίνας, αλλά σπάνια δίνουμε σημασία στις απογευματινές μας συνήθειες. Το διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της επιστροφής από τη δουλειά και του ύπνου, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να κερδίσεις περισσότερο χρόνο, να διώξεις το στρες και να έχεις ένα πιο παραγωγικό βράδυ και πρωινό. 

Βήμα πρώτο: Τακτοποίησε τα πράγματά σου
Απαιτείται ο ίδιος χρόνος για να αφήσεις τα κλειδιά σου στο συρτάρι και να ακουμπήσεις την τσάντα σου σε ένα καθορισμένο σημείο, όπως και να τα πετάξεις στο πάτωμα. Απόφυγε τον πρωινό πανικό - δεν βρίσκω τα κλειδιά μου - βάζοντάς τα πάντα στο σωστό μέρος μόλις φτάνεις σπίτι.

Βήμα δεύτερο: Δημιούργησε υγιεινές συνήθειες
Ανεξάρτητα από το πόσες υγιεινές συνταγές δείπνου αποθηκεύεις στο Pinterest, όταν επιστρέφεις στο σπίτι, νιώθω τόσο κουρασμένη που θα πέσεις πάνω στο πιο ανθυγιεινό σνακ. Κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου super market, προμηθεύσου μερικά υγιεινά σνακ τα οποία θα σε κρατήσουν ικανοποιημένη μέχρι το δείπνο. Πασπάλισε το μήλο σου με κανέλα, φάε granola με μαύρη σοκολάτα ή κόψε μερικές φέτες μπανάνα πάνω από το γιαούρτι σου.

Βήμα τρίτο: Αποσυμπιέσου φροντίζοντας τον εαυτό σου
Όταν επιστρέφεις στο σπίτι μετά από μια αγχωτική ημέρα και θέλεις να έχεις μια παραγωγική νύχτα, θα πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να αποσυμπιεστείς. Πήγαινε μία μεγάλη βόλτα με τον σκύλο σου, πιες ένα τσάι και διάβασε το αγαπημένο σου περιοδικό ή πες τα νέα της ημέρας στο τηλέφωνο με τη φίλη σου. Ο στόχος είναι να χαλαρώσεις μέχρι τον βραδινό ύπνο και να ξαναγεμίσεις τις μπαταρίες σου.

Βήμα τέταρτο: Οργανώσου για την επόμενη ημέρα
Αφιέρωσε 10 λεπτά κάθε βράδυ για να διαλέξεις τα ρούχα σου για την επόμενη μέρα και να φτιάξεις την τσάντα με το μεσημεριανό σου γεύμα. Τέλος, βάλε ξυπνητήρι την πραγματική ώρα που πρέπει να ξυπνήσεις και απόφυγε το snooze. 

 

Κεντρική φωτογραφία: @wtfrenchie

Ιούλιος 2018

>