top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Ξυραφάκια που ξυρίζουν πόδια που είναι ήδη εντελώς λεία, κρέμες κατά της κυτταρίτιδας που απλώνονται σε σφριγηλούς μηρούς χωρίς ίχνος ατέλειας, αντιρυτιδικοί οροί στις καμπάνιες των οποίων πρωταγωνιστούν κορίτσια 18 ετών…Ο κόσμος της διαφήμισης μας έχει συνηθίσει σε παράλογες όσο και οξύμωρες εικόνες τόσο ώστε πλέον κανείς μας δεν περιμένει να δει σε μια διαφήμιση κάτι που να μοιάζει αληθινό. Φυσικά, αυτό έχει τις επιπτώσεις του: όλα αυτά τα τέλεια σώματα και τα υπέροχα πρόσωπο που έχουν κατασκευαστεί με τη βοήθεια του photoshop, είτε το θέλουμε είτε όχι δεν μπορούν παρά να φυτεύουν στο μυαλό μας την ιδέα ότι εμείς οι ίδιες απέχουμε σημαντικά από το να θεωρηθούμε αρκετά όμορφες. Πρόσθεσε σ’ αυτό και τα φίλτρα του Instagram και έχεις ένα κοκτέιλ που μπορεί να καταστρέψει για πάντα την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας. Υπάρχει όμως τρόπος να σταματήσει όλο αυτό; Μια απόφαση που πήρε πρόσφατα η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (Advertising Standards Authority ΑSA) στη Μ. Bρετανία θα μπορούσε να είναι μια πολύ καλή αρχή.

Τέλος τα φίλτρα στις διαφημίσεις στο Ιnstagram

Όλα ξεκίνησαν το περασμένο Ιούλιο όταν η Βρετανίδα μακιγιέζ Sasha Pallari λάνσαρε την εκστρατεία #filterdrop, στο πλαίσιο της οποίας ζητήθηκε από τα brands προϊόντων ομορφιάς και τους influencers να δηλώσουν σε κάθε post εάν είχε γίνει χρήση φίλτρου ή όχι.

Τότε η Sasha Pallari δήλωνε πως το #filterdrop θα είχε πετύχει εάν κατακτούσε τρεις στόχους: εάν ενθάρρυνε όσο περισσότερες γυναίκες γινόταν να μην εξαρτώνται από τα φίλτρα, εάν έπειθε το ASA να απαιτήσει την αναγραφή της χρήσης φίλτρων στα διαφημιστικά post από εταιρείες, influencers και celebrities και εάν κατάφερνε να αποσυρθούν εντελώς τα φίλτρα που παραποιούν την εικόνα του προσώπου και του σώματος από το Instagram. Φαίνεται πως μέσα σε λιγότερο από 7 μήνες πέτυχε τους δύο πρώτους στόχους.

Το ASA πρόσφατα έβγαλε την απόφαση ότι η χρήση φίλτρων θα μπορούσε να κάνει το καλλυντικό προϊόν που διαφημίζεται να δείχνει πολύ πιο αποτελεσματικό και ως εκ τούτου να είναι παραπλανητική για τους καταναλωτές. Όπως αναφέρει το BBC, η βρετανική αρχή εξέτασε βίντεο που διαφήμιζαν κρέμες μαυρίσματος και διαπίστωσαν ότι με την προσθήκη φίλτρων το αποτέλεσμα του προϊόντος γινόταν πολύ πιο έντονο. 

Έτσι, αποφάσισε αντί οι εταιρείες ή οι ιδιώτες χρήστες που δημοσιεύουν ποστ επί πληρωμή να αναφέρουν το όνομα του φίλτρου που χρησιμοποίησαν (κατά το πρότυπο της εκστρατείας #filterdrop), να μην εφαρμόζουν φίλτρα σε φωτογραφίες που προωθούν προϊόντα ομορφιάς, εάν αυτά είναι πιθανό να υπερβάλλουν στο αποτέλεσμα που μπορούν να επιτύχουν. Σύμφωνα με την απόφαση, η χρήση φίλτρου θα μπορούσε να είναι παραπλανητική, ακόμη και αν το όνομα του φίλτρου αναφέρεται στο ποστ ή το στόρι του Instagram. Οι διαφημίσεις που παραβιάζουν τους κανόνες θα αποσύρονται και θα απαγορεύεται να δημοσιευτούν ξανά.

"Πιστεύω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ποστάρει ό,τι του αρέσει online, όμως το να βγάζεις χρήματα κοροϊδεύοντας το κοινό για το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει ένα προϊόν με τη χρήση φίλτρων ή επεξεργασίας της εικόνας είναι κάτι που πρέπει να ελεγθεί", δήλωσε η Pallari σχολιάζοντας την απόφαση. "Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση" συνέχισε, εξηγώντας ότι ως μακιγιέζ γνωρίζει καλά πως κανένα καλλυντικό προϊόν δεν μπορεί εξαλείψει για παράδειγμα εντελώς τους πόρους του δέρματος και να δώσει το ομαλό αποτέλεσμα που μπορεί να προσφέρει ένα φίλτρο ή το Photoshop.

Σ' αυτό το βίντεο, η Palliari δείχνει το πρόσωπό της όπως είναι και με τη χρήση του φίλτρου Paris:

 

Όμως τελικά, ποιο είναι το ζητούμενο; Να προτείνουν οι εταιρείες προϊόντα που μπορούν να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας ή να προωθούνται πρότυπα ομορφιάς που μας κάνουν όλο και πιο ανασφαλείς για την εμφάνισή μας; Ας ελπίζουμε ότι αυτή η απόφαση θα υιοθετηθεί και σε άλλες χώρες και θα γίνει η αρχή για να μάθουμε δεχόμαστε και να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως ακριβώς είναι.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>