top article

Οι Αττικές Εκδόσεις είναι ο πρώτος Μιντιακός Όμιλος που σε συνεργασία με τη Salesforce, εισήγαγε τη χρήση της πλατφόρμας  DMP στην Ελληνική αγορά.

Συλλέγοντας  και αναλύοντας first-party data από το online δίκτυο του Ομίλου, δημιουργήθηκαν custom segments για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, με βάση συγκεκριμένα KPIs που είχαν τεθεί από τη πλευρά του agency και του διαφημιζόμενου.

Η Mercedes-Benz Hellas έχει τη δυνατότητα στόχευσης των συγκεκριμένων custom segments σε Open Exchange Networks, καθώς και στο Premium Marketplace των Αττικών εκδόσεων (Atticamedia Network).

Ο κ. Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer του Ομίλου των Αττικών Εκδόσεων δήλωσε: "Είμαστε χαρούμενοι που η Mercedes-Benz Hellas, κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, επέλεξε να συνεργαστεί με τον Όμιλο μας, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε. Σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο  και ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον, ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες και ανθρώπους με τεχνογνωσία, διατηρώντας την ηγετική του θέση στην Ελληνική αγορά".

Ο κ. Πέτρος Λυτρίβης, General Manager of Digital Operations της BGM OMD δήλωσε: "Η επερχόμενη κατάργηση των third party cookies στο τέλος του χρόνου, απαιτεί τον επανασχεδιασμό της data-driven στρατηγική μας. Επομένως, στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής συμπεριλαμβάνεται η αξιοποίηση των 1st party data από μεγάλους Publishers, όπως ο Όμιλος των Αττικών Εκδόσεων, που κατέχουν πληθώρα από 1st party data και μπορούν να μας δώσουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε περισσότερο αποτελεσματικά και αποδοτικά με το κοινό στόχο μας".

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Tags

Ιούλιος 2018

>