top article

Baby, it's cold outside

  1. Κομψή στα χιόνια | Η Μάρα Ζαχαρέα δημιούργησε το ιδανικό σύνολο Κομψή στα χιόνια | Η Μάρα Ζαχαρέα δημιούργησε το ιδανικό σύνολο
  2. Πώς να αντιμετωπίσεις το κρύο όπως οι Σκανδιναβοί Πώς να αντιμετωπίσεις το κρύο όπως οι Σκανδιναβοί
  3. Let it Snow | Πώς θα δημιουργήσεις ένα κομψό σύνολο στα χιόνια Let it Snow | Πώς θα δημιουργήσεις ένα κομψό σύνολο στα χιόνια
  4. It's cold outside | Ένα μικρό βήμα στην skincare ρουτίνα σου που θα σε απαλλάξει από τη ξηροδερμία It's cold outside | Ένα μικρό βήμα στην skincare ρουτίνα σου που θα σε απαλλάξει από τη ξηροδερμία
  5. 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  6. 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα
  7. Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ
  8. O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ
  9. Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ
  10. Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα
  11. Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι
  12. 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  13. It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες
  14. Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν
  15. 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα
  16. Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα
  17. Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα

Όλοι ονειρευόμαστε καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς να έρθει το καλοκαιράκι που θα φέρει μαζί τις διακοπές για τις οποίες τόσο ανυπομονούμε. Και όταν αυτό φτάσει, κανείς δεν αρέσκεται στην ιδέα του καύσωνα. Το χαρακτηριστικό των θερινών μηνών που καταπολεμάται μόνο με μία βουτιά στη θάλασσα, η οποία αυτή την περίοδο και ειδικά όταν βρίσκεσαι στη δουλειά δεν είναι εφικτή, μπορεί να οδηγήσει ευκολότερα στην αφυδάτωση, όταν η κατανάλωση νερού δεν είναι η επιθυμητή. Ακόμα και μία μικρή πτώση στο ποσοστό του νερού στο σώμα σου, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία του οργανισμού σου. Συνεπώς, οφείλεις να προσθέσεις στην καθημερινότητά σου 1 ή 2 παραπάνω ποτήρια νερό, στην περίπτωση που ανακαλύψεις μέσω των παρακάτω περίεργων ενδείξεων πως βρίσκεσαι στα πρώιμα στάδια της αφυδάτωσης. 

10 αποτελεσματικοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό

1. Άσχημη αναπνοή 

Αν έχεις προσέξει πως τον τελευταίο καιρό η αναπνοή σου δεν είναι το ίδιο ευχάριστη με παλαιότερα, μπορεί η αιτία να βρίσκεται στο ότι δεν καταναλώνεις αρκετό νερό καθημερινά. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν είσαι αφυδατωμένη, δεν παράγεται αρκετό σάλιο που βοηθά να "εξαφανίσει" το φαγητό από το στόμα σου. 

2. Στεγνό στόμα

Πέρα όμως από τη δυσάρεστη αναπνοή, αν έχεις παρατηρήσει πως συχνά στεγνώνει το στόμα σου, με τα χείλη σου συχνά να κολλάνε από την ξηρότητα ενώ παράλληλα νιώθεις συνέχεια πως διψάς, πρέπει οπωσδήποτε να αυξήσεις την ποσότητα του νερού που καταναλώνεις και ταυτόχρονα να απευθυνθείς σε έναν ειδικό. 

3. Κράμπες

Οι ειδικοί θεωρούν πως όταν ένα άτομο παθαίνει κράμπα κατά τη διάρκεια της άσκησης, αυτό συμβαίνει λόγω αφυδάτωσης και της εξάντλησης των ηλεκτρολυτών. Όμως κράμπες από την αφυδάτωση δεν παθαίνουν μόνο οι αθλητές και όσοι γυμνάζονται, αλλά κι εσύ που μπορεί να περπατάς για ώρα στον καύσωνα, με αποτέλεσμα ξαφνικά να νιώσεις πόνο, τράβηγμα ή κράμπα. 

4. Πονοκέφαλος

Ίσως αποτελεί το πιο γνωστό σύμπτωμα κατά τη διάρκεια του καύσωνα και αυτό οφείλεται στην έλλειψη νερού από το σώμα. Η αφυδάτωση όμως είναι πιθανό να οδηγήσει σε ημικρανική κρίση, με τους ειδικούς να εξηγούν πως έχει την ικανότητα να συρρικνώσει προσωρινά τον ιστό του εγκεφάλου, γεγονός που προκαλεί πόνο. Διάβασε κι εδώ τι άλλο μπορεί να προκαλεί τους πονοκεφάλους σου. 

5. Καλοκαιρινή γρίπη

Αν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού νιώσεις ότι κάτι σε περιτριγυρίζει, σαν τη γρίπη, δεδομένων των πονοκεφάλων, της ναυτίας και της ζαλάδας που αισθάνεσαι, μπορεί η εξήγηση να ανακαλυφθεί στην αφυδάτωση. Στην ίδια λογική τα άτομα με σοβαρή αφυδάτωση, μπορεί να αισθανθούν και κρυάδες. 

6. Αίσθημα πείνας

Το αίσθημα της πείνας και της δίψας προέρχεται εν μέρει από τον υποθάλαμο, την περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει αυτές τις λειτουργίες, μαζί με άλλες όπως τη θερμοκρασία του σώματος. Αν, λοιπόν, παρατηρήσεις πως ακριβώς μετά το φαγητό σου νιώσεις πείνα, δεν φταίει η ποσότητα που κατανάλωσες αλλά η έλλειψη νερού. 

7. Κούραση

Η σωστή ενυδάτωση συνδέεται άμεσα με την ενέργειά σου και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου. Η κατανάλωση νερού βοηθάει τα όργανά σου να λειτουργούν σωστά και διατηρεί τη ενέργειά σου μέσα στην ημέρα. Συμπληρωματικά, η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει και στον κακό ύπνο και κατ'επέκταση στην κούραση.

Φωτο: iStock

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>