September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Celebrities

Show Your Red | Ρούλα Ρέβη, Γιώργος Ελευθεριάδης και Cacao Rocks εμπνέεονται από τη νέα συσκευή Ploom

Show Your Red | Ρούλα Ρέβη, Γιώργος Ελευθεριάδης και Cacao Rocks εμπνέεονται από τη νέα συσκευή Ploom Από αριστερά: Γιώργος Ελευθεριάδης, Ρούλα Ρέβη, Cacao Rocks, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Τρεις καλλιτέχνες υπογράφουν το δικό τους εικαστικό έργο αντλώντας έμπνευση από τη νέα Special Edition Red συσκευή Ploom.

Σαγηνευτικό, προκλητικό, έντονο, το κόκκινο είναι ένα χρώμα που δεν υποκύπτει στα trends της στιγμής, αλλά εμπνέει και ντύνει τα πιο κλασικά και εμβληματικά fashion και design items. Ένα από αυτά είναι και η νέα Special Edition Red συσκευή του Ploom διά χειρός του κορυφαίου Γάλλου designer Ora Ïto. Η συσκευή με το βαθύ κόκκινο φινίρισμα και το εντυπωσιακό design συστήθηκε στο κοινό στη φετινή Milan Design Week παρουσία του ίδιου του Ora Ïto.

Πρόσφατα παρουσιάστηκε και στην Αθήνα δίνοντας έμπνευση σε ταλαντούχους καλλιτέχνες να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα με πρωταγωνιστή το κόκκινο. Ο σχεδιαστής μόδας Γιώργος Ελευθεριάδης, η φωτογράφος Ρούλα Ρέβη και ο καλλιτέχνης Cacao Rocks με τις δημιουργίες τους κορύφωσαν τη Red Experience.

Ρούλα Ρέβη, Φωτογράφος

Ploom
Ρούλα Ρέβη, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Πώς κατέληξες στα έργα που παρουσίασες; 

Η αρχική ιδέα ήταν να συνδεθούν τα έργα με το κόκκινο χρώμα, πράγμα που μου έδωσε μεγάλη ελευθερία στην επιλογή των φωτογραφιών και των εικόνων που θα μου ταίριαζαν. Αποφάσισα να κινηθώ ελεύθερα και να αναζητήσω εικόνες μόδας και street style.

Υπήρχε κάποια σύνδεση με τον Ora Ïto;

Επειδή είχα παρευρεθεί στο Μιλάνο στην παρουσίαση του Ploom, αισθάνθηκα την ελευθερία που δίνει στα έργα του και αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισα να κινηθώ έτσι. 

Τι συμβολίζει για σένα το κόκκινο χρώμα;

Στα δικά μου μάτια το κόκκινο σηματοδοτεί την ένταση με παρόρμηση και ελευθερία. Είναι ένα χρώμα που αγαπώ πολύ.

ploom
Στον σκοτεινό θάλαμο της Ρούλας Ρέβη, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Πώς σου φάνηκε η διάδραση με τον κοινό στο backdrop της Athens Surreal;

Ήταν φανταστική εμπειρία. Μου αρέσει πολύ αυτός ο συνδυασμός party και φωτογράφησης και η Athens Surreal έκανε φανταστική δουλειά. Ήταν γενικά πολύ ωραίο που σε ένα party event δεν ήμουν απλώς καλεσμένη και με τίμησαν με όλο το project. 

Είναι πρόκληση για έναν καλλιτέχνη να εξελίσσεται παραμένοντας την ίδια στιγμή πιστός στην προσωπική αισθητική ταυτότητά του; 

Η πρόκληση είναι πάντα προσωπική υπόθεση. Ο καλλιτέχνης βάζει τους στόχους και τα θέλω του στο μυαλό του. Είναι βασικό να μπορείς να δεις καθαρά αυτό που θέλεις να κανείς στ’ αλήθεια και να μην εγκλωβίζεσαι στο τι περιμένουν οι άλλοι από εσένα. Είμαι σίγουρη όμως ότι ο καθένας ξέρει μέσα του τι είναι αυτό που του δίνει χαρά στη δημιουργία του και η προσπάθεια γίνεται ώστε να φτάσει κοντά σε αυτό που ονειρεύεται. 

Τι συναισθήματα ήθελες να προκαλέσεις στο κοινό με τα έργα σου στη συγκεκριμένη έκθεση;

Μου λένε συχνά ότι οι φωτογραφίες μου έχουν συναίσθημα. Πρόσφατα μάλιστα δέχτηκα ένα υπέροχο κομπλιμέντο. Ένας καλλιτέχνης μού είπε: "Πρώτη φορά βλέπω mainstream εικόνα με ψυχή". Για μένα αυτό είναι επιτυχία. Η ματιά μου είναι απλή, όπως θα ήταν του καθενός από εμάς, αλλά πάντα αναζητώ την ψυχή σε μια εικόνα, 
με αφορά πολύ αυτό.

Το γεγονός ότι οι άνθρωποι μοιράζονται διαρκώς την εικόνα τους στα social media τους έχει κάνει πιο άνετους μπροστά στο φακό ή αλλάζει η στάση τους απέναντι σε έναν επαγγελματία φωτογράφο; 

Η στάση όλων αλλάζει μπροστά στον επαγγελματία και αυτό το λέω με σιγουριά!

Tι ρόλο έπαιξε στη δημιουργική διαδικασία της υλοποίησης της έκθεσης το γεγονός ότι το κόκκινο είναι το χρώμα που κυριαρχεί στον φωτογραφικό θάλαμο;

Τεράστιο ρόλο! Το κόκκινο είναι απόλυτα συνδεδεμένο με τα πρώτα μου χρόνια στο σκοτεινό θάλαμο, εκεί που με μάγεψε και με πήρε μαζί της η φωτογραφία. Εκεί γεννιέται μια εικόνα και το βλέπεις μπροστά σου, εμφανίζεται, δημιουργείται έχει την αίσθηση μια γέννας αυτή η στιγμή, η οποία συμβαίνει μέσα σε κόκκινο φως, αφού είναι και το μοναδικό φως που επιτρέπεται μέσα στο σκοτεινό θάλαμο.

Θεωρείς το πάθος "καλό σύμβουλο” ή θεωρείς ότι μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις;

Το πάθος είναι απαραίτητο. Δεν αντέχω στιγμή χωρίς να έχω ένα πάθος στη ζωή μου! Αναλόγως τη φάση που βρίσκομαι, αυτό μπορεί να αλλάζει, αλλά το πρώτο συστατικό, δηλαδή το "είμαι παθιασμένος", παραμένει στη ζωή μου πάντα. Έχω κάνει άπειρα λάθη, πάνω στις στιγμές πάθους και τα περισσότερα ήταν συγκλονιστικές εμπειρίες, που μου έδωσαν μαθήματα υπέροχα. Αυτό δεν είναι κακό, το αντίθετο μάλιστα.

Γιώργος Ελευθεριάδης, σχεδιαστής μόδας

Ploom
Γιώργος Ελευθεριάδης, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ του simplexity (του όρου που έχει επινοήσει ο Ora Ito για να περιγράψει τον ευφυή συνδυασμό απλότητας και πολυπλοκότητας) και του δικού σου σχεδιαστικού ύφους; 

"Simplicity is complexity resolved", όπως είχε πει ο πρωτοπόρος γλύπτης και ζωγράφος Constantin Brancusi. Η φράση αυτή περιγράφει απόλυτα την ουσία και τον πυρήνα της αισθητικής μου προσέγγισης σε όλη την πορεία μου και συνδέεται με τη σύγχρονη τοποθέτηση του Οra Ïto. Είναι η διαδρομή μιας ιδέας από το σύνθετο και το πολυδιάστατο. Μέσα όμως από την ισορροπία και την αρμονία αφαιρείς στοιχεία με στόχο το αποτέλεσμα να τα εμπεριέχει όλα εκτός από το περιττό.

Ποιος ήταν ο ρόλος του κόκκινου χρώματος στη δημιουργική διαδικασία της υλοποίησης του έργου σου; 

Το κόκκινο είναι χρώμα που αγαπώ, όπως όλα τα βασικά, και πιστεύω ότι με τις διαφορετικές υφές και αποχρώσεις του μας έδωσε ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα.

Ξεχωρίζεις κάποιο έργο ή αντικείμενο της pop κουλτούρας σε κόκκινο χρώμα που να σε έχει επηρεάσει δημιουργικά; 

Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο καναπές Mae West Lips, που μοιάζει με κόκκινα χείλη, του Salvador Dalí.

Πώς σου φάνηκε η διάδραση του κοινού με τα ρούχα σου κατά τη διάρκεια της έκθεσης; Τελικά, τα ρούχα έχουν ζωή αν δεν τα φοράμε;

Ήταν πραγματικά τόσο ενδιαφέρουσα η επαφή με τους καλεσμένους και ήταν εύκολο να παρατηρείς πώς το ίδιο ρούχο λειτουργούσε τόσο διαφορετικά από άνθρωπο σε άνθρωπο. Τα ρούχα χωρίς τους ανθρώπους δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Είμαστε ο λόγος για τον οποίο δημιουργούνται.

Γίνεται μόδα χωρίς πάθος; 

Έχει ενδιαφέρον η ζωή χωρίς πάθος;

Ploom
Η κόκκινη δημιουργία του Γιώργου Ελευθεριάδη, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Μπορείς να μας πεις περισσότερα για τη δημιουργική σου διαδικασία; Πώς επιλέγεις τα υλικά και τις μεθόδους που χρησιμοποιείς;

Η δημιουργική διαδικασία για εμάς που ασχολούμαστε με αυτή τη δουλειά είναι μια πορεία που ακολουθεί τα ίδια βασικά βήματα κάθε φορά, αλλά κάθε σεζόν μάς ταξιδεύει σε διαφορετικούς προορισμούς. Ξεκινάμε με την κεντρική ιδέα της συλλογής, ορίζοντας τα σχεδιαστικά στοιχεία, τις φόρμες και τις γραμμές, και προχωράμε στην επιλογή των χρωμάτων και των υφασμάτων. Μέσα από τις πρόβες, εξελίσσουμε τις αρχικές ιδέες, καθώς η ίδια η διαδικασία γεννά νέες προσεγγίσεις που συχνά δεν υπήρχαν εξαρχής.

Μπορούν τα ρούχα να ιδωθούν ως έργα τέχνης που εκτίθενται για να τα κοιτά απλά ο κόσμος και να μη τα αγγίζει;

Σσαφέστατα. Υπάρχουν ρούχα που δημιουργούνται με αυτό το σκοπό. Τα βλέπουμε σε μουσεία σε θεματικές εκθέσεις και πολλά από αυτά έχουν και πολύ ειδική χειροποίητη δουλειά ή χρήση της νέας τεχνολογίας.

Η μόδα διαχρονικά επηρεάζεται από τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις. Εσένα, πόσο σε επηρεάζει η κοινωνική πραγματικότητα - εγχώρια και παγκόσμια - στη δημιουργία ενός ενδύματος;

Είμαι σχεδιαστής που με επηρεάζει και ενδιαφέρει το τι συμβαίνει γύρω μου σε κοινωνικό επίπεδο και ο αυτός είναι και ένας από τους λόγους που διάλεξα συνειδητά να δημιουργώ ρούχα για την ζωή, την καθημερινότητα και λιγότερο για τις ειδικές στιγμές. Τα καθημερινά μας ρούχα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την προσωπικότητα μας μέσα από τις επιλογές που επηρεάζονται πολύ από το τι συμβαίνει γύρω μας.

Cacao Rocks, καλλιτέχνης

Ploom
O Cacao Rocks,Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Για το έργο σου άντλησες έμπνευση από εξώφυλλο άλμπουμ των AIR, που σχεδίασε ο Ora Ïto. Γιατί επέλεξες το συγκεκριμένο έργο του Γάλλου designer;

Ο Ora Ïto σχεδίασε το εξώφυλλο για το άλμπουμ των Air με τον τίτλο 10.000 HZ Legend. Όταν κυκλοφόρησε αυτός ο δίσκος πήγαινα στη πρώτη λυκείου και θυμάμαι να περιμένω πως και πως να το φέρει το δισκάδικο στην Κέρκυρα για να το αγοράσω. Ο ήχος του ήταν διαφορετικός και ακόμα και σήμερα παραμένει φρέσκος.

Το εξώφυλλο μου είχε κάνει εντύπωση, απεικονίζει ένα ρετρoφουτουριστικό κτίσμα περιβαλλόμενο από μια απόκοσμη έρημο. Η αισθητική αυτή χαρακτηρίζει ακόμα το έργο του Ora Ïto και έχει επηρεάσει σαφώς και την δική μου, όσο και η μουσική των Air που με συνοδεύει αρκετά συχνά όταν εργάζομαι όλα αυτά τα χρόνια. Δεν άντλησα ακριβώς έμπνευση από το έργο του Ora Ïto.

Έκανα μια διασκευή του έργου του, δανειζόμενος τον όρο από την μουσική, μιας και πρόκειται για το εξώφυλλο ενός μουσικού άλμπουμ. Αν ήταν λογοτεχνία θα το χαρακτηρίζαμε ως διακείμενο. Επέλεξα το συγκεκριμένο έργο του γιατί είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό δείγμα της δουλείας του. Οι Air είναι από τους αγαπημένους μου μουσικούς της Γαλλίας. Αν και δεν είναι αρκετά δημοφιλείς στην χώρα μας τους θεωρώ ιδιαίτερα αξιόλογους. Ο ήχος τους μοιάζει με πάντρεμα του Serge Gainsbourg και των Daft Punk.

Συμβολίζει κάτι ιδιαίτερο το κόκκινο για σένα;

Οφείλω να ομολογήσω πως σπάνια χρησιμοποιώ το κόκκινο χρώμα στις δημιουργίες μου. Είναι ένα "επικίνδυνο" χρώμα. Τραβάει τα βλέμματα εύκολα και είναι δύσκολο να το ζυγίσεις σε μια σύνθεση. Όλο το βάρος πέφτει πάνω του. Όπως στα ιμάτια του Ιησού στα έργα του El Greco ή του Caravaggio. Βέβαια τα τελευταία εκατό χρόνια έχουν εισαχθεί και τα φλούο χρώματα στη καθημερινότητα μας, οπότε τα μάτια των ανθρώπων έχουν εκτεθεί σε ακόμη πιο έντονα ερεθίσματα. Προσπαθώ να φανταστώ πως θα αντίκρισαν οι άνθρωποι των προηγούμενων αιώνων το κόκκινο χρώμα στην ζωγραφική. Ένα χρώμα που στην φύση μπορούσε κάποιος να δει στην φωτιά, το αίμα και ίσως κάποια άνθη την άνοιξη ή το λειρί που κρέμεται στα κοκκόρια.

Με την είσοδο στην βιομηχανική εποχή πιο έντονα συνθετικά χρώματα όπως τα φλούο χρησιμοποιήθηκαν για την σήμανση των δρόμων, την διαφήμιση αλλά και τελικά την ζωγραφική. Ως τότε όμως το κόκκινο ήταν το πιο έντονο χρώμα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που χρησιμοποιήθηκε στα λάβαρα των επαναστατικών κινημάτων όπως την Κομμούνα του Παρισιού το 1871 αλλά και πολλών άλλων που ακολούθησαν σε όλον τον κόσμο.

Ploom
Το έργο του Cacao Rocks, Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Ξεχωρίζεις κάποιο έργο / αντικείμενο pop κουλτούρας σε κόκκινο χρώμα που να σε έχει επηρεάσει δημιουργικά;

Ίσως το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η κόκκινη γλώσσα των Rolling Stones. Πρόσφατα διάβασα πως προέρχεται από μια απεικόνιση της θεάς Κάλι της Ινδουιστικής Θρησκείας. Ήταν ιδέα του Mick Jagger να την αποκόψουν για να δημιουργήσουν το έμβλημα του συγκροτήματος. Προέκυψε μετά από ένα ταξίδι του στην Βομβάη, την οποία είχε επισκεφτεί για να παρακολουθήσει τον τελικό του παγκοσμίου κυπέλλου κρίκετ. Αγωνιζόταν η ομάδα της Βρετανίας ενάντια σε αυτή του Πακιστάν. Δεν γνωρίζω ποιος κέρδισε…

Τι σε εμπνέει και πώς εξελίσσονται τα έργα σου από την αρχική σύλληψη μέχρι το τελικό αποτέλεσμα;

Δεν υπάρχει κάποια μαγική στιγμή που έρχεται η έμπνευση. Συνέχεια έχω ιδέες. Κάποιες από αυτές καταφέρνω και τις υλοποιώ και ακόμα λιγότερες παρουσιάζω στο κοινό. Συνήθως η αρχική σύλληψη γίνεται σε στιγμές μοναχικές, όπου η σκέψη δεν επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες και ομιλίες. Μπορεί όμως κάποιες φορές να συμβεί και με κάποιον άλλον άνθρωπο, όχι απαραίτητα καλλιτέχνη, αρκεί να είναι καλός συνομιλητής, με φαντασία, κέφι και αισιοδοξία.

Η τέχνη χρειάζεται αισιοδοξία. Να πιστεύεις πως αξίζει δηλαδή να μοχθήσεις για να μοιραστείς κάτι όμορφο με τους υπόλοιπους ανθρώπους. Και να πιστεύεις πάντα πως θα τα καταφέρεις. Δεν είναι εύκολο. Τα υπόλοιπα είναι τεχνικά ζητήματα τα δεν θα αναπτύξω τώρα. Από το να διαλέξω χρώματα και πινέλα έως και το τελάρωμα του έργου. Αυτά διδάσκονται στις σχολές. Το να καταφέρει κανείς να κάνει αυτό που έφερε η φαντασία του πραγματικότητα, αυτό είναι η επιτυχία.

Πώς σου φάνηκε η διάδραση με τον κοινό πάνω στον λευκό καμβά; Εκφράζονταν ελεύθερα οι καλεσμένοι; Σου έκανε κάποιο σχέδιο εντύπωση;

Ήθελα οι καλεσμένοι να διασκεδάσουν. Δεν με ενδιαφέρε ούτε να τους εντυπωσιάσω με κάποιο gimmick και να τους δημιουργήσω αμηχανία, ούτε να γίνει ένα τύπου workshop. Ήθελα απλά όλοι να πιάσουν έστω για λίγο τους μαρκαδόρους και να ζωγραφίσουν ό,τι θέλουν. Εγώ έκανα αναγκαστικά την αρχή για να σπάσει ο πάγος και στη συνέχεια πείραζα τα σχέδια τους κάνοντας αυτοσχεδιασμούς.

Κάποιος καλεσμένος ζωγράφισε ένα ανθρώπινο μάτι και εγώ το συνέχισα και έκανα ένα πρόσωπο, αυτό θυμάμαι μου έκανε εντύπωση, αλλά και οι πολλές καρδιές. Οι καλεσμένοι χαλάρωσαν και ζωγράφισαν σχεδόν όλοι από κάτι, το vibe ήταν πολύ όμορφο, πέρασα πολύ ωραία και το ίδιο ελπίζω και αυτοί.

Ποιος ήταν ο ρόλος του κόκκινου χρώματος στη δημιουργική διαδικασία της υλοποίησης του έργου σου;

Το κόκκινο χρώμα σε αυτό τον πίνακα είναι και αυτό που τον ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα έργα μου. Είναι μια σαφής αναφορά στο design του Ora Ïto, την συσκευή που σχεδίασε για το Ploom αλλά και το σχέδιο από το εξώφυλλο του άλμπουμ των Air. Όλη η σύνθεση βασίστηκε στο βάρος του κόκκινου χρώματος που τραβάει το βλέμμα. Το κόκκινο χρώμα έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Δημιουργεί μια ένταση. Ίσως η φύση έχει γυμνάσει την ανθρώπινη όραση να είναι ευαίσθητη στο κόκκινο χρώμα για ευνόητους λόγους. Κόκκινο το χρώμα της φωτιάς, κόκκινο του αίματος, κόκκινο και το κραγιόν στα χείλη.

Τι συναισθήματα ήθελες να προκαλέσεις στο κοινό με το έργο σου;

Τα συναισθήματα που ο δημιουργός θέλει να προκαλέσει στο κοινό συνήθως έχουν μια απόκλιση από αυτά που τελικά το κοινό έχει όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα έργο. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός αλλά ακόμα και το ίδιο άτομο μπορεί, αν αντικρίσει ένα έργο μια διαφορετική στιγμή, ακόμα και την ίδια μέρα, να βρεθεί με διαφορετικά συναισθήματα απέναντι στο ίδιο έργο. Οι παράγοντες είναι πολλοί, τους οποίους ο δημιουργός δεν μπορεί να καθορίσει. Εγώ θα ήθελα τα έργα μου να προκαλούν πάντα την χαρά.

Μπορείς να μας πεις περισσότερα για τη δημιουργική σου διαδικασία; Πώς επιλέγεις τα υλικά και τις μεθόδους που χρησιμοποιείς;

Έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν ο,τι υλικά μπορεί κάποιος να φανταστεί. Μεγάλωσα σε ένα εργαστήριο, καθώς ο πατέρας μου είναι γλύπτης. Στην εφηβεία μου άρχισα να ζωγραφίζω τους τοίχους με ο,τι έβρισκα, οπότε αναγκαστικά έχω πειραματιστεί με πολλά υλικά. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ ακρυλικά γιατί στεγνώνουν γρήγορα και πρέπει να είμαι πολύ παραγωγικός. Παλαιότερα έκανα τα έργα χωρίς προσχέδιο κατευθείαν στον τοίχο ή τον καμβά, όμως το προσχέδιο πάντα βοηθάει και τα τελευταία τρία χρόνια κάνω τα προσχέδια μου χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα αλλά και κάποιες φορείς με μολύβι.

Αυτό το προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες καπνιστές.

BEST OF NETWORK