New season trends
Τα κοστούμια που σχεδίασε ο οίκος Jean Paul Gaultier για την περιοδεία της Madonna, Blond Ambition το 1990 κατάφεραν να αφήσουν το στίγμα τους στην ιστορία της μόδας, με τον κωνικό στηθόδεσμο να αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα από τα πιο iconic fashion items.
Τριάντα χρόνια μετά, η κόρη της τραγουδίστριας Lourdes Leon βαδίζει στα χνάρια της μητέρας της και γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της συνεργασίας του Οίκου με το brand Supreme. Kάπως έτσι, η ίδια ποζάρει φορώντας μία ζώνη με logo "Gaultier Supreme" και ένα κόκκινο παντελόνι που αναγράφει του slogan "f*** racism" που αποτελεί μία πιο τολμηρή παραλλαγή του "fight racism" που είχε ο Gaultier τη δεκαετία του 90.
Με το ίδιο παντελόνι μάλιστα σε κίτρινο χρώμα φωτογραφήθηκε για την καμπάνια και ο street artist, Sancheeto, ενώ λίγες ημέρες νωρίτερα είχαμε δει και τη Miley Cyrus να φορά ένα vintage jacket με το χαρακτηριστικό slogan που σίγουρα θα αγαπηθεί.
Εξάλλου, όπως έχουμε δει και στο παρελθόν οι συνεργασίες της Supreme με μεγάλα brands, όπως Louis Vuitton και Nike έχουν φανατικό κοινό και αγγίζουν πολλές χιλιάδες δολάρια. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στις 11 Απριλίου σε επιλεγμένα καταστήματα της Supreme και on line.
Δες ακόμη: Η Madonna τίμησε την εξέγερση του Stonewall μαζί με τον 13χρονο γιο της