top article

Αυτό το ποστ στο λογαριασμό της Chiara Ferragni στο instragram δεν είχε σκοπό να προβάλει το στυλ ή τα καινούρια ρούχα της (παρόλο που το σύνολο με την υπογραφή του οίκου Dior, με τις κατακόκκινες γόβες και την τσάντα lady Dior δεν πέρασε απαρατήρητο). Όμως αυτή τη φορά, το θέμα ήταν άλλο...

"Σήμερα, η πόλη μας, το Μιλάνο, μάς πρόσφερε τη μεγαλύτερη τιμή: το βραβείο Ambrogino d' Oro για τη βοήθεια που προσφέραμε στη διάρκεια της πανδημίας συγκεντρώνοντας χρήματα για τη δημιουργία σε χρόνο ρεκόρ μιας νέας μονάδας εντατικής θεραπείας 30 κλινών...” έγραψε η Chiara Ferragni.

Η Ιταλίδα σούπερ σταρ του instagram μαζί με το σύζυγό της, τον Ιταλό ράπερ Fedez, βραβεύτηκαν από το Δήμο Μιλάνου με τη μεγαλύτερη διάκριση της πόλης για τη βοήθεια που πρόσφεραν όταν το πρώτο κύμα της πανδημίας χτύπησε σφοδρά τη βόρεια Ιταλία. Συγκεκριμένα, το ζευγάρι αξιοποίησε τη δημοτικότητά του για να συγκεντρώσει χρήματα για την επέκταση του Νοσοκομείου San Raffaele. Ξεκίνησαν την πρωτοβουλία το Μάρτιο προσφέροντας οι ίδιοι 100000 ευρώ και ζήτησαν από τους followers τους να κάνουν τη δική τους δωρεά. Το ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν σχεδόν 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός από τη χρηματική βοήθεια, το ζευγάρι συνέβαλε στο να τηρηθούν τα υγειονομικά μέτρα, δίνοντας το καλό παράδειγμα και προβάλλοντας μέσα από τα social media τη δική τους καθημερινότητα στο lockdown. Στη συνέχεια, παρότρυναν τους fans τους να κάνουν τις καλοκαιρινές διακοπές τους στην Ιταλία, αναρτώντας φωτογραφίες από τα δικά τους ταξίδια στη Φλωρεντία, τη Ρώμη και τη Βενετία.

Η "εκδίκηση της ξανθιάς" 

Κι ενώ αυτή η τιμητική διάκριση αποτελεί από μόνη της απόδειξη για το πώς μπορεί η δημοτικότητα των influencers να αξιοποιηθεί για το κοινό καλό, η Chiara Ferragni ετοιμάζεται να πρωτοπορήσει στον τομέα της άλλη μια φορά. Η 33χρονη σκοπεύει να βάλει στο Χρηματιστήριο την εταιρεία που δημιούργησε με βασικό άξονα την εικόνα της στα social media. Όπως ανέφερε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Corriere De la Sera στα σχέδιά της είναι είτε η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο είτε η συγχώνευση με κάποιο luxury fashion group.

Η δύναμη επιρροής της στους 21 εκατομμύρια ανθρώπους που την ακολουθούν την οδήγησε μέσα σε μια δεκαετία -εκτός από το να διδάσκεται στο Harvard και να γίνει ντοκιμαντέρ- στη δημιουργία τριών εταιρειών: της Sistrehood μέσω της οποίας διαχειρίζεται τις καμπάνιες της, της Bundled με τις δικές της σειρές μόδας και την ΤΒS Crew όπου ανήκει το blog The Blonde Salad.

Η πρώτη από τις τρεις εταιρείες είχε το 2019 τζίρο 11 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι άλλες δύο μαζί σχεδόν 20 εκατομμύρια ευρώ. Οι ειδικοί εκτιμούν πως η αρχική δημόσια προσφορά για την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο θα κινηθεί σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, έχει όμως ιδιαίτερη αξία αν σκεφτεί κανείς ότι θα είναι η πρώτη που θα αφορά ένα brand το οποίο "χτίστηκε” αποκλειστικά μέσα από την προώθηση μέσω ίντερνετ ενός προσώπου. Αρκεί, φυσικά, να καταφέρει να πείσει τους επενδυτές ότι τελικά δεν φτάνει να είσαι ωραίο κορίτσι για να γίνεις η πιο πετυχημένη influencer στον κόσμο!

Κεντρική φωτο: Abaca/www.visualhellas.gr

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>