top article

Business with attitude

  1. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  2. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  3. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  4. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  5. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  6. Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο
  7. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  8. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  9. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  10. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  11. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  12. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Ο Giorgio Armani είναι ο βασιλιάς του κόκκινου χαλιού από τότε που η Jodie Foster του είχε ζητήσει να την ντύσει για το red carpet των βραβείων Όσκαρ το 1992. Η ηθοποιός είχε παραλάβει το βραβείο της για την ταινία 'Η Σιωπή των Αμνών' φορώντας ένα κοστούμι με ροζ σακάκι και γυαλιστερό παντελόνι αναδεικνύοντας τον δυναμισμό της αλλά και τη θηλυκότητά της με ένα τρόπο που μέχρι τότε δεν συνηθιζόταν. Ο Armani κατάφερε με αυτό το look να αλλάξει τον τρόπο που ντύνονταν οι stars στο κόκκινο χαλί αλλά και να κάνει το όνομα Armani γνωστό παγκοσμίως. Μάλιστα, δεν ήταν η πρώτη φορά που είχε επιλέξει ένα τόσο δυναμικό σύνολο για το κόκκινο χαλί. Το 1978, η Diane Keaton είχε βραβευτεί για το 'Annie Hall' φορώντας ένα Armani jacket που είχε συνδυάσει με μία μακριά πλισέ φούστα.

Με αφορμή την 93η τελετή απονομή των Όσκαρ που θα πραγματοποιηθεί κανονικά, ο σχεδιαστής μίλησε στο WWD για τον ρόλο που παίζει το red carpet στη βιομηχανία της μόδας. Το κόκκινο χαλί των Όσκαρ παραμένει η πιο λαμπερή σκηνή για στιλάτες εμφανίσεις, αλλά στην εποχή των social media πολλοί είναι αυτοί που αμφισβητούν το μέλλον του red carpet σαν ένα μέσο στρατηγικής προώθησης.

Η δεκαετία του '90 ήταν η εποχή που οι σχεδιαστές και οι stars άρχισαν να συνεργάζονται πιο στενά από ποτέ αφού ανακάλυψαν ότι αυτή η συνεργασία είναι κερδοφόρα και για τις δύο πλευρές. Έτσι ο ρόλος του στιλίστα έγινε σημαντικός αφού όχι μόνο προωθούσε έναν οίκο μόδας αλλά και την καριέρα του ίδιου του καλλιτέχνη, του ηθοποιού ή του τραγουδιστή. Ο Giorgio Armani πιστεύει ότι αυτό εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα: "Η μόδα στο κόκκινο χαλί ακόμα έχει σημασία, κατά τη γνώμη μου, σαν μια στιγμή που ονειρευόμαστε και ξεφεύγουμε από την πραγματικότητα, που πλέον είναι περισσότερο επίκαιρο από ό,τι ήταν παλιά. Το λέω αυτό από την οπτική ενός αρκετά πραγματιστή σχεδιαστή και επιχειρηματία. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια μνημειώδης έλλειψη ενδιαφέροντος τώρα που όλα γίνονται στο διαδίκτυο αλλά θα αποκτήσει και πάλι σημασία, βασικά ήδη έχει”.

Ο Armani εξήγησε ότι το κόκκινο χαλί "δημιουργεί κύρος και όνειρα κι αυτά οδηγούν σε δολάρια και σεντς. Η προβολή στο κόκκινο χαλί δεν δημιουργεί εμπορική επιτυχία ενός συγκεκριμένου προϊόντος επειδή για το red carpet δημιουργούμε ξεχωριστά και couture κομμάτια. Αλλά το κόκκινο χαλί χτίζει μια αύρα δημοσιότητας. Κάτι δύσκολο να το προσδιορίσεις που αυξάνει το κύρος και τη βαρύτητα του brand. Βέβαια, πλέον τα social media έχουν περισσότερη επιρροή για την επιτυχία ενός συγκεκριμένου κομματιού, ακόμα και για elegant labels σαν το δικό μου”.

Όπως λέει ο διάσημος σχεδιαστής μπορεί η μεγάλη σημασία του red carpet για τους οίκους μόδας να μην έχει αλλάξει, αλλά έχει αλλάξει ο τρόπος που σκέφτονται πλέον οι σχεδιαστές για τα ρούχα που θα παρουσιαστούν στο κόκκινο χαλί. Ο ίδιος άλλωστε έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση που προωθεί το sustainability, χρησιμοποιώντας τα ίδια υλικά ή και ρούχα χωρίς να τα πετάνε μετά από μια εμφάνιση. Εξάλλου, όπως παραδέχεται και ο ίδιος "οι δημιουργίες μου είναι διαχρονικές και μπορούν να φορεθούν σε πολλές περιστάσεις”.

Giorgio Armani | Εξηγεί γιατί το κόκκινο χαλί των Όσκαρ έχει τεράστια σημασία για τον κόσμο της μόδας

Ο Armani χαίρεται που και οι stars ακολουθούν την ίδια λογική με εκείνον όσον αφορά στην 'ανακύκλωση της μόδας': "Η Cate Blanchett έχει φορέσει τα ίδια φορέματα σε παραπάνω από μια περιστάσεις. Τον Δεκέμβριο για την έναρξη της La Scala στο Μιλάνο, πολλοί καλλιτέχνες ανέβηκαν στη σκηνή με ρούχα που είχαν ξαναφορέσει χωρίς να είναι λιγότερο εντυπωσιακοί. Αυτό είναι σημαντικό για μένα, το να έχεις συνείδηση μετράει, ακόμα και όταν είσαι στην κορυφή του glamour”.

Φωτο: Splash News/Ideal Image

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>