Και όμως, αυτή η καταραμένη χρονιά είχε κάποιες καλές ειδήσεις από τα ντεφιλέ και τις πασαρέλες.
Τι δουλειά έχουν οι πανάκριβες πασαρέλες και τα πολυτελή ντεφιλέ τη στιγμή που ο πλανήτης δοκιμάζεται σε πρωτόγνωρο βαθμό εξαιτίας της πανδημίας; Αν κοιτάξεις λίγο καλύτερα τα δεδομένα θα δεις πως η μόδα ανταποκρίθηκε -πολλές φορές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο- στις δύσκολες κοινωνικές συνθήκες του 2020. Γιατί όλα δείχνουν πως η πολυτέλεια του 21ου αιώνα θα είναι sustainable ενώ παράλληλα θα παρακολουθεί με προσοχή τα παγκόσμια κινήματα των νέων.
Υψηλή ραπτική, υψηλό αίσθημα ευθύνης

Από τον οίκο μόδας Prada στον Gucci και τον Dior και από εκεί στους σχεδιαστές Giorgio Armani και Ralph Lauren, αλλά και στην Estée Lauder. Σύσσωμη η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και έκανε τη δική της, ουσιαστική, προσφορά για την αντιμετώπιση της πανδημίας μέσα από δωρεές εκατομμυρίων ευρώ σε νοσοκομεία και φιλανθρωπικούς οργανισμούς, παραγωγή μασκών, αντισηπτικών και ιατρικών στολών, καθώς και χρηματοδότηση επιστημονικών ερευνών για τον κορονοϊό και την εύρεση εμβολίου.
Eπιστροφή στο minimal

Σε καιρούς μεγάλων κρίσεων, οι ανάγκες μας στην ένδυση πάντα επαναξιολογούνται και η πολυτέλεια επαναπροσδιορίζεται. Η στροφή της μόδας από πολυσύνθετα και εκκεντρικά dress codes σε πιο απλές, μίνιμαλ γραμμές, που αναδεικνύουν τη σημασία της ανακουφιστικής αίσθησης που προσφέρει η άνεση, ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη· επιβεβλημένη τώρα που ο χώρος του σπιτιού είναι όλος ο κόσμος μας: από χώρος εργασίας μέχρι διασκέδασης και ηρεμίας.
Διάβασε τη συνέχεια στο esquire.com.gr