top article

Business with attitude

  1. Η Μάρα Ζαχαρέα με Zara blazer που θα ανανεώσει τα office looks Η Μάρα Ζαχαρέα με Zara blazer που θα ανανεώσει τα office looks
  2. Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο
  3. 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου
  4. 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου
  5. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  6. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  7. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  8. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  9. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  10. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  11. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  12. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  13. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  14. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  15. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Δεν είναι η πρώτη φορά του το Goop, το wellness και lifestyle brand που ίδρυσε το 2008 η Gwyneth Paltrow, δημιουργεί σκάνδαλο. Ως τώρα, βεβαίως, ήταν τα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, έως και επικίνδυνα, προϊόντα ευεξίας και απόλαυσης που μπορεί να βρει κανείς στο eshop του Goop, που άναβαν τις συζητήσεις. Όμως, αυτή τη φορά είναι η ίδια η εταιρεία που φέρνει το Goop στην επικαιρότητα. 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Business Insider, 140 υπάλληλοι της εταιρείας παραιτήθηκαν μέσα σε διάστημα δύο ετών, από το 2019, ανάμεσά τους και μεγαλοστελέχη όπως οι διευθυντές των οικονομικών και του τμήματος τεχνολογίας. 

Όπως αναφέρουν οι πρώην εργαζόμενοι αυτή η "μαζική φυγή" από μια εταιρεία που μέχρι το 2019 είχε 250 εργαζόμενους, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους χαμηλούς μισθούς που προσφέρει, σχεδόν 40% χαμηλότεροι σε σχέση με τους μισθούς σε αντίστοιχες θέσεις σε άλλες εταιρείες. Κι αυτό ενώ η εταιρεία σημειώνει σημαντικά κέρδη και η αξίας της αυτή τη στιγμή κοστολογείται στα $430 εκατομμύρια. 

Πέρα όμως από τη δυσφορία των εργαζομένων για τους μισθούς, πρώην υπάλληλοι του Goop αποδίδουν τις παραιτήσεις σ' έναν ακόμα δυσάρεστο λόγο: το τοξικό εργασιακό περιβάλλον

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει μια υπάλληλος, η Paltrow είχε πάντα "ευνοούμενους", ωστόσο ξαφνικά αυτό μπορούσε να αλλάξει και οι άλλοτε αγαπημένοι έβλεπαν την πόρτα της εξόδου εν μία νυκτί. Εργαζόμενοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις θέσεις τους χωρίς να μπορέσουν καν να ενημερώσουν τις ομάδες τους ή να δοθεί κάποια εξήγηση στο προσωπικό αναφορικά με τους λόγους της απομάκρυνσής τους. 

Τέσσερις ακόμα πρώην υπάλληλοι μίλησαν, επίσης, στο Business Insider για εργασιακή κουλτούρα που βασίζεται στη διαρκή πίεση: "Υπήρξε περίοδος που πάθαινα burn out κάθε εβδομάδα, και γνωρίζω κι άλλους που το πάθαιναν επίσης. Ένιωθα θλίψη και καταπίεση", περιγράφει ένας από αυτούς και προσθέτει: "Όχι αυτή δεν είναι μια εταιρεία wellness". Ενώ ένας άλλος θα πει: "Όταν ρωτήσαμε σε meeting "πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι εδώ δεν είναι ευτυχισμένοι;", ένα από τα στελέχη απάντησε "Λοιπόν, ίσως αυτή να μην είναι η κατάλληλη εταιρεία γι' αυτούς"". 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>