Η σύζυγος του Γιώργου Λάνθιμου παίρνει δημόσια θέση για το σημαντικότερο πρόβλημα της βιομηχανίας του θεάματος με τον πιο δυναμικό τρόπο.
Το εμβληματικό Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας σήκωσε αυλαία στις 30 Αυγούστου έχοντας στον ουρανό αρκετά σύννεφα και ακόμη περισσότερες σκιές στο παρασκήνιο. Η πρώτη λαμπερή διοργάνωση της νέας σεζόν – αγαπητή στους σινεφίλ, ενδιαφέρουσα για τους λάτρεις της μόδας – πάτησε το κουμπί της έναρξης τη στιγμή που η απεργία ηθοποιών και σεναριογράφων στην Αμερική κορυφώνεται, ενώ δράσεις και κινητοποιήσεις δεν έλειψαν κατά μήκος του κόκκινου χαλιού στην πόλη της Ιταλίας.
Από το διαφορετικό αυτό κόκκινο χαλί, το οποίο ακροβατεί ανάμεσα στο glam στοιχείο του παρελθόντος και την εκκωφαντική ηρεμία των κινητοποιήσεων και των αποκαλύψεων των τελευταίων ετών για τις κακοποιητικές συμπεριφορές σκηνοθετών και παραγωγών στο Hollywood, πέρασε και η Ariane Labed. Η σύζυγός του Γιώργου Λάνθιμου αποφάσισε να στείλει το δικό της μήνυμα χρησιμοποιώντας ως καμβά το σημείο εκείνο που αρκετοί παράγοντες της βιομηχανίας του κινηματογράφου προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν χωρίς τη συναίνεση των γυναικών που αποτελούσαν μέλος του εκάστοτε καστ. Το σώμα της.


Μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν σε παγκόσμια κλίμακα για τη συμμετοχή των Woody Allen με το "Coup de Chance", Roman Polanski με το "The Palace" και Luc Beson με το "Dogman" στο Φεστιβάλ, η σύζυγος του Γιώργου Λάνθιμου έγραψε στο σώμα της ένα μήνυμα που ίσως δεν της δινόταν ποτέ χρόνος για να διατυπώσει. "Όχι άλλες τιμές για τους κακοποιητές", σχεδίασε χαρακτηριστικά προς υπεράσπιση όλων των θυμάτων που ζητούν και απαιτούν δικαιοσύνη. Την εμφάνιση της συμπλήρωσε με ένα συμβολικά μαύρο φόρεμα του ελληνικού brand MEUF.