Η Δούκισσα του Sussex επέστρεψε στο Instagram, όμως, φαίνεται ότι δεν πρόσεξε κάτι.
Η Meghan Markle επέστρεψε στο Instagram για να προωθήσει το νέο της lifestyle brand, American Riviera Orchard. Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι ένα μεγάλο μέρος των ακολούθων της μπορεί να μην είναι γνήσιοι, με πολλούς να έχουν χαρακτηριστεί ως "ψεύτικοι" ή "bot" λογαριασμοί, κάτι που θέτει υπό αμφισβήτηση την εμπορική δύναμη και την πραγματική δημοφιλία της.
Διαβάστε επίσης: Η Meghan Markle λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών και bodycare
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα δημοσίων σχέσεων Stacey Wong από την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ Own Your Space, οι αναλύσεις αποκάλυψαν ότι πάνω από μισό εκατομμύριο λογαριασμοί ακολουθούν την American Riviera Orchard στο Instagram. Η Wong σημείωσε ότι ενώ αυτό αποτελεί απόδειξη του ισχυρού προσωπικού brand και της ελκυστικότητας της Meghan, υπάρχει μια ανησυχητική παρουσία ψεύτικων οπαδών.
Διαβάστε επίσης: Meghan Markle - Πριγκίπας Harry | Αυτή είναι η νέα τους ιστοσελίδα
Ο Wong εξήγησε: "Η παρουσία ενός ποσοστού 13,77% "ψεύτικων ακολούθων" αποκαλύπτει μια κοινή πρόκληση στη διαχείριση ψηφιακών εμπορικών σημάτων. Περαιτέρω ανάλυση έδειξε ότι υπάρχουν επίσης "7,25 τοις εκατό ύποπτοι μαζικοί ακόλουθοι και 6,52 τοις εκατό πιθανά bots ή ψεύτικοι λογαριασμοί", τα οποία ο Wong αναγνώρισε ως σημαντική απειλή για την ακεραιότητα του brand της Meghan. Τόνισε ότι οι ψεύτικοι ακόλουθοι υπονομεύουν την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία της διαδικτυακής παρουσίας της Meghan Markle, μιλώντας για ένα σοβαρό ατόπημα.
"Με την άνοδο του influencer marketing και την αυξανόμενη έμφαση στο γνήσιο engagement με το κοινό, η παρουσία ψεύτικων ακολούθων μπορεί να αμαυρώσει την αξιοπιστία της Markle και να εμποδίσει την ικανότητά της να επικοινωνεί αποτελεσματικά με τους γνήσιους ακολούθους της", πρόσθεσε o Wong.