Από νωρίς ξεκίνησαν τα προβλήματα για το νέο lifestyle brand As Ever της δούκισσας του Σάσεξ.
Ήταν να μην κάνει comeback στο Instagram η Meghan Markle. Από την 1η Ιανουαρίου 2025, η δούκισσα του Σάσεξ δεν διστάζει να επικοινωνεί τακτικά με τους θαυμαστές της μέσω των social media με videos και φωτογραφίες κυρίως από την προσωπική της ζωή.
Στις 18 Φεβρουαρίου, η Markle αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για επαγγελματικούς λόγους. Μετά από μήνες, η σύζυγος του πρίγκιπα Harry ανακοίνωσε τελικά το λανσάρισμα του νέου lifestyle brand της που ονομάζεται As Ever. Και ενώ αυτά είναι υπέροχα νέα για τον πρώην σταρ του The Suits, ο ενθουσιασμός της μπορεί να μην κρατήσει πολύ. Η νεοσύστατη εταιρεία της, μπορεί και να αντιμετωπίσει νομικές ενέργειες.
Το brand της Meghan Markle στο δικαστήριο;
Μάλιστα, εκτός από την ανακοίνωση που έγινε στα κοινωνικά δίκτυα, ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία του ιστότοπου του As Ever. Αν και δεν υπάρχει ακόμη κανένα περιεχόμενο, η σελίδα προτείνει μια όμορφη φωτογραφία της Meghan Markle σε έναν μεγάλο κήπο κάτω από έναν ακτινοβόλο ήλιο. Η Markle είναι μαζί με την τρίχρονη κόρη της Lilibet. Αν και αυτή η φωτογραφία "έλιωσε" τους fans της, πολλοί δεν μπορούσαν παρά να παρατηρήσουν την εμφάνιση του λογότυπου της μάρκας σε λευκό χρώμα. Και είναι αυτό το στοιχείο που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι προβληματικό για τη Markle.
"Το λογότυπο που χρησιμοποίησε για τη νέα της μάρκα As Ever είναι πολύ παρόμοιο με το οικόσημο μιας περιοχής στη Μαγιόρκα", δήλωσε ο Nick Ede, ειδικός σε θέματα μάρκας και πολιτισμού, στη The Sun: "Είναι άλλο ένα πλήγμα για το brand, καθώς φαίνεται ότι το logo έχει αντιγραφεί, αντί να δημιουργηθεί μια εντελώς νέα ταυτότητα μάρκας. Αυτό δυνητικά θα προκαλέσει προβλήματα πνευματικών δικαιωμάτων και θα αποτελέσει πηγή ταλαιπωρίας για τη Meghan και τους συνεργάτες της".
Spanish town 'considers legal action' against Meghan Markle after logo for her luxury brand 'As Ever' bares striking similarities to its coat of arms https://t.co/wNXlea3wMX
— Daily Mail Online (@MailOnline) February 18, 2025
Ένα λογότυπο με συναισθηματική αξία;
Όπως μπορείτε να δείτε, το λογότυπο As Ever διαθέτει έναν μεγάλο φοίνικα στο κέντρο και δύο κολίμπρι σε κάθε πλευρά. Περιβάλλονται από οκτάπλευρο σχήμα με διπλό περίγραμμα. Και ενώ κάποιοι το έχουν δει ως αντίγραφο του οικόσημου της περιοχής κοντά στη Μαγιόρκα, για άλλους, αντιπροσωπεύει πολύ συμβολικά στοιχεία της ζωής της Μέγκαν Μαρκλ.
Πράγματι, στη συνέντευξή της στο The Cut το 2022, η ίδια είχε εξηγήσει ότι το πρώτο πράγμα που είδε ο πρίγκιπας Harry όταν επισκέφθηκε το σπίτι στο Μοντεσίτο που είναι τώρα δικό τους, ήταν δύο μεγάλοι φοίνικες.
Μια καταραμένη μάρκα για τη Meghan Markle;
Ενώ αυτό το λογότυπο προκαλεί μεγάλη σύγχυση, θα μπορούσε να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο των προβλημάτων που αντιμετώπισε η Meghan Markle με το lifestyle brand της. Όπως γνωρίζουμε, το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το όνομα της μάρκας. Η σταρ είχε ανακοινώσει ότι η εταιρεία της θα ονομαζόταν American Riviera Orchard το 2024 πριν αναγκαστεί να υποχωρήσει μετά από νομικές διαδικασίες που κίνησε η εταιρεία Royal Riviera. Οι τελευταίοι φοβήθηκαν ότι τα δύο ονόματά τους ήταν πολύ παρόμοια. Ο χρόνος θα δείξει εάν η ιστορία επαναληφθεί με το λογότυπο!