To Maestro είναι η πρώτη και μόνη ως σήμερα ελληνική σειρά που αποκτήθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix.
Το Maestro αποτελεί ένα ξεχωριστό και μεγάλο κεφάλαιο στην ελληνική τηλεόραση. Με την τρίτη του σεζόν, που είναι διαθέσιμη στο ελληνικό Netflix, έγραψε τον συγκινητικό του επίλογο. Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης παρουσίασε στους τηλεθεατές το πολυαναμενόμενο φινάλε αυτού του ερωτικού δράματος, με φόντο το νησί των Παξών.
Η τηλεθέαση που έκανε το φινάλε του Maestro
Το Mega μετέδωσε και τα 4 επεισόδια της τρίτης σεζόν, back to back, με την αυλαία να πέφτει το βράδυ της Πέμπτης. Οι τηλεθεατές συντονίστηκαν μαζικά για το τέλος του Maestro και του χάρισαν την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης με 17,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η διαφορά από τον ανταγωνισμό κινήθηκε σε τουλάχιστον 6,5 μονάδες. Ήταν πρώτο και στο γενικό σύνολο με 15,9%. Σε επιμέρους κοινό σημείωσε 22,5%.
Εντυπωσιακή υπήρξε όλη την εβδομάδα και η ανταπόκριση των χρηστών στα social media. Κάθε βράδυ το #Maestro, όπως και οι πρωταγωνιστές του, μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις των X (Twitter) trends. Συνολικά το #Maestro είχε όλη την εβδομάδα απήχηση άνω των 7 εκατομμυρίων χρηστών στα social media. Ακόμα μεγαλύτερη συζήτηση έγινε μετά την ανάρτηση του Morgan Freeman που χαρακτήρισε τη σειρά "αριστούργημα".
Ο επίλογος του Maestro σάρωσε και το ελληνικό Netflix, όπου εκτοξεύτηκε στην κορυφή των δέκα δημοφιλέστερων προγραμμάτων στη χώρα μας σε λιγότερες από 24 ώρες, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά τη δυναμική της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.
Η πρώτη ελληνική σειρά που ταξίδεψε στον κόσμο
Η πρώτη και μόνη ως σήμερα ελληνική σειρά που αποκτήθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix, ξεκίνησε το ταξίδι της πριν από δυο χρόνια. Η επιστροφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στο Mega, εκεί όπου εμπιστεύτηκε όλες τις τηλεοπτικές του δουλειές μέχρι τώρα, σε συνδυασμό με ένα all-star καστ ηθοποιών και φυσικά την αξεπέραστη και ατμοσφαιρική μουσική, ήταν τα συστατικά που εγγυόνταν πως το Maestro θα έγραφε ιστορία.
Αφού κέρδισε τους Έλληνες τηλεθεατές, σημειώνοντας ρεκόρ τηλεθέασης από την πρώτη μέρα προβολής τον Οκτώβριο του 2022, το "Maestro" κατέκτησε και το κοινό παγκοσμίως. Η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη κέρδισε μια θέση στο Top 10 της πλατφόρμας διεθνώς, τόσο με την πρώτη, όσο και με τη δεύτερη σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί, πως η τρίτη σεζόν της σειράς θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στο Netflix από τις 28 Δεκεμβρίου.
Ο ξένος Τύπος έγραψε για το "Maestro"
Μέχρι τότε, ας δούμε μερικά από τα σχόλια του ξένου Τύπου για τη σειρά του Έλληνα δημιουργού. "Η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στο Netflix σημειώνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, χάρη σε ένα σενάριο γεμάτο ανατροπές που αντιμετωπίζει μετωπικά τα ζητήματα που συγκλονίζουν την ελληνική κοινωνία" σημειώνει η γαλλική Liberation.
"Εξαιρετική φωτογραφία, θεσπέσια τοπία από τους Παξούς, την Κέρκυρα και την Αθήνα και μοναδικές ερμηνείες των ηθοποιών που καταφέρνουν να εκθέσουν μια μεγάλη παλέτα από τα υποκριτικά τους μέσα", αναφέρει γ γαλλική L’independent.
Η World Street Journal γράφει: "Το Maestro μετατρέπει μια απλή ιδέα σε μια συναρπαστική πλοκή με ένα συνειδητοποιημένο σενάριο".
"Με όχημα έναν μυστηριώδη φόνο, η σειρά θέτει προβληματισμούς σχετικά με τους "σκελετούς στις δικές μας ντουλάπες”. Ο Παπακαλιάτης προσφέρει επίσης μια καλλιτεχνική προσέγγιση για τη θεραπεία αυτών των διαιρέσεων μέσα μας: τη μουσική" γράφει το Hypercritic.
Το Hollywood Insider κάνει αναφορά στην διαφήμιση της χώρας μας που έγινε μέσα από τη σειρά. "Ο Παπακαλιάτης μας έκανε να ερωτευτούμε την Ελλάδα (και πιο συγκεκριμένα τους Παξούς) […]και χάρισε στον κόσμο μια σύγχρονη εκδοχή της ελληνικής τραγωδίας στο "Maestro”".
Τέλος, το ABC News γράφει: "Στο Maestro υπάρχει κάτι για όλους: ρομάντζο, απαγορευμένη αγάπη, φόνος και αντιμετώπιση δύσκολων θεμάτων όπως η ομοφοβία και η ενδοοικογενειακή βία".