September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Πώς βιώνουν οι καλλιτέχνες το lockdown;

16.04.2020
Πώς βιώνουν οι καλλιτέχνες το lockdown;

Η Ελευθερία Τσέλιου μοιράζεται μαζί μας μια όχι και τόσο συνηθισμένη ημέρα με τους συνεργάτες της

Τις μέρες αυτές που μένουμε σπίτι, οι συζητήσεις μας περιστρέφονται περισσότερο από ποτέ γύρω από βιβλία που ανακαλύπτουμε για πρώτη φορά ή που ξαναδιαβάζουμε, από μουσικές που μοιραζόμαστε, τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που έχουμε αγαπήσει ή που πάντα θέλαμε να δούμε και δε βρίσκαμε τον χρόνο. Συζητάμε μέσω τηλεφώνου και whatsapp την πραγματικότητα αυτή που μας απασχολεί τόσο όλους αλλά και για ιδέες και σκέψεις που έχουν προκύψει τις μέρες αυτές στα εργαστήρια των καλλιτεχνών, στέλνουμε emails δουλειάς αλλά και μηνύματα στο instagram με κάτι που είδαμε και δε θέλουμε να ξεχάσουμε ενώ οργανώνουμε σχέδια για το μέλλον και ολοκληρώνουμε τις λεπτομέρειες για  τις εκθέσεις που θα θέλαμε να παρουσιάσουμε με τη πρώτη ευκαιρία στη γκαλερί.

Προς το παρόν το ‘Dreams’ των Stark Reality ακούγεται καθώς ο Απόστολος Καραστεργίου ζωγραφίζει, ενώ ο Αντωνάκης λίγο πριν κλείσουμε μου είπε ‘Τις τελευταίες εβδομάδες επιτέλους μπορώ να κάνω την αρχειοθέτηση που πάντα ονειρευόμουν αλλά ποτέ δεν είχα τον χρόνο, όλη η διαδικασία γίνεται ακόμη πιο ευχάριστη όταν στο background οπως και όταν δουλεύω παίζουν ξανά αγαπημένες σειρές όπως το Six Feet Under, το The Wire και το The Good Wife.’

Η Μαρία Ευσταθίου μόλις τελειώνει (ξανά) το ‘Η κινεζική σκέψη’ του Marcel Granet (εκδ. Γνώση) ενώ συνεχίζει εντατικά να εξασκεί τα ιαπωνικά της και ο Βασίλης Γεροδήμος διαβάζει το ‘Η χρησιμότητα του αχρηστου’ του Nuccio Ordine (εκδ. Άγρα) και ακούει το ‘Landscape’ του John Cage στο εργαστήριο του. Ο Παναγιώτης Κουλούρας μου πρότεινε το ‘Λογοτεχνικά δοκίμια’ του Fernando Pessoa και το ‘Η μελαγχολία της αντίστασης’ του Laszlo Krasznahorkai μεταξύ άλλων βιβλίων ενώ ο Ηλίας Κοέν οργανώνει το εργαστήριο στο Sektor 30 ακούγοντας το ‘Zaharila’ από Els Michels Affair.

Σήμερα έλαβα ένα email από τον Γιάννη Γκανά με τίτλο  ‘Οι τρεις λούπες του εγκλεισμού’ οπού μαζί με τρεις πολύ ωραίες φωτογραφίες, αναφερόταν στα παιδικά βιβλία χωρίς αρχή- μέση και τέλος  (προσθέτω εδώ το Νοτούρνο της Isol, εκδ. Μάρτης) και στην ανάγκη για ‘Νο6, κάθε δεύτερη μέρα, μόνος, μακριά από όλους.’ Η Ρενα Παπασπύρου  διέκοψε για λίγο το φιλμ που ετοιμάζει με τον Γιώργο Κραβαρίτη και έτσι εργάζεται καθημερινά στο εργαστήριο για τη νέα της έκθεση. Στο σπίτι / εργαστήριο βρίσκεται  και η Εοζέν Αγκοπιάν που ξεκίνησε ξανά να εργάζεται εντατικά μετά την επιστροφή της από Νέα Υόρκη όπου εργαζόταν μέχρι πρόσφατα. Ο Βασίλης Ζωγράφος μοιράστηκε μαζί μου ένα 90λεπτο documentary του BBC Scotland με τίτλο ‘The Story of Still-Life’ που βρίσκει κανείς εύκολα στο vimeo καθώς και την ποίηση του Τζελαλαντιν Ρουμί (‘Στο κήπο του Αγαπημενου’ εκδ. Αρμός) ενώ η Μαργαρίτα Μυρογιάννη την περίοδο αυτή παρακολουθεί online μαθηματα όπως το ‘introduction to mathematical thinking’ του πανεπιστημίου του Stanford μέσω της πλατφόρμας ‘Coursera’.

Ο Γιώργος Χατζημιχάλης τελειώνοντας την προετοιμασία για τη μεγάλη αναδρομική του έκθεση, μου πρότεινε να ξαναδώ το έργο του Φώτη Κόντογλου ‘Ο Κονεκ-Κονεκ βασιλιάς της Ισπροβάνα, συλλογάται το τι είναι ο άνθρωπος.’ Πριν λίγο ο Δαυίδ Σαμπεθάι μου έστειλε για το ‘podcast s-town από το npr που ξεκινάει σαν investigative piece για έναν φόνο και εξελίσσεται σε μια τρομερή ιστορία/πορτραίτο μιας μικρής πόλης στην Αμερική και ενός εκκεντρικού κατοίκου’ ενώ πάνω πάνω στη δίκη μου λίστα είναι να δω μια από αυτές τις μέρες το Solaris. 

Η Ελευθερία Τσέλιου είναι ιδιοκτήτρια της Eleftheria Tseliou Gallery.

Κεντρική φωτογραφία: Antonakis Christodoulou, Antonakis, Release The Kraken, Installation View I

BEST OF NETWORK