Ο Anthony Gasparro θυμάται την αρχική συζήτηση που έκανε με τον σκηνοθέτη της ταινίας Ιστορίες Καλοσύνης.
Έχοντας μόλις βγει από ταινίες με μεγάλα σκηνικά και απίθανα κουστούμια, όπως ήταν το Poor Things, ο Γιώργος Λάνθιμος ήταν ενθουσιασμένος που θα προσέγγιζε την ταινία Ιστορίες Καλοσύνης με έναν διαφορετικό τρόπο. Αυτή τη φορά θα ήταν επικεντρωμένος σε πιο διακριτικές επιλογές για την οπτική γλώσσα της ταινίας. "Αυτή η ταινία είναι πιο σύγχρονη, γεγονός που την κάνει πιο απλή με έναν τρόπο. Συζητήσαμε εκτενώς τον τρόπο που θέλαμε να κάνουμε την ταινία, καταλήγοντας σε κάτι διαφορετικό και πιο άμεσο" σχολιάζει ο σκηνοθέτης.
Η πρώτη επαφή του Γιώργου Λάνθιμου με τον σκηνογράφο
Ο σκηνογράφος Anthony Gasparro αποκαλύπτει ότι έλαβε ένα email από το πουθενά για μία πιθανή ταινία με τον Γιώργο Λάνθιμο, ενώ ακολούθησε μία κλήση μέσω Zoom με τον σκηνοθέτη. Ο Anthony Gasparro θυμάται την αρχική συζήτηση, λέγοντας: "Ο Γιώργος είναι χαλαρός με τα πάντα. Δεν συζητήσαμε το περιεχόμενο ή κάτι εικαστικό, αλλά γνωριστήκαμε καλύτερα. Ήταν συναρπαστικό που είχα μία τέτοια συνεργασία".
Τα γυρίσματα του Ιστοείες Καλοσύνης στη Νέα Ορλεάνη
Κάνοντας γύρισμα στη Νέα Ορλεάνη, ο Γιώργος Λάνθιμος και η ομάδα του ήθελαν να δείξουν ένα μέρος που θα μπορούσε να είναι μία ουδέτερη πόλη, ένα φόντο που δεν είναι εντελώς χαρακτηριστικό. Ο Anthony Gasparro θυμάται να ψάχνει τοποθεσίες για το σπίτι στη λίμνη, επισημαίνοντας ότι οι υπόλοιπες τοποθεσίες θα περιστρέφονταν γύρω από αυτήν.
"Η τοποθεσία που θα καθόριζε τις υπόλοιπες ήταν το σπίτι στη λίμνη εξαιτίας της σημαντικότητας που είχε στο σενάριο και της γεωγραφικής του θέσης δεδομένου ότι ήταν ένα σπίτι σε μία λίμνη. Δεν υπήρχε κάποια απόφαση για τα σκηνικά, την παλέτα και την εικαστική γλώσσα της κάθε ιστορίας. Έδεσαν όλα μαζί καθώς βρίσκαμε την εκάστοτε τοποθεσία".
Πώς επιλέχθηκαν τα σκηνικά
Σε σχέση με τα σκηνικά, ειδικά για τις σκηνές που διαδραματίζονται σε εσωτερικούς χώρους, όπως για στο σπίτι στη λίμνη ή το σπίτι του Raymond, ο Γιώργος Λάνθιμος εξηγεί: "Είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους. Το σπίτι στη λίμνη είναι ένα πιο παρακμιακό, πλούσιο σπίτι, όπου μία παρέα ανθρώπων το έχει μετατρέψει σε κοινόβιο. Το σπίτι του Raymond ανήκει σε έναν ισχυρό και πλούσιο άντρα με ωραίο γούστο και κομψά πράγματα. Και τα δύο έχουν μεγάλο ενδιαφέρον".
Για τον Anthony Gasparro, το σπίτι στη λίμνη έδωσε έμπνευση για μία πλούσια ιστορία που το συνοδεύει. "Δημιούργησα μία ιστορία στο μυαλό μου όπου κάποιος το είχε χτίσει στα τέλη των 80s και τις αρχές των 90s, και μετά έφυγε και το εγκατέλειψε" μοιράζεται ο σκηνογράφος. "Μετά, αυτή η αίρεση το πήρε και το χρησιμοποιεί. Έγινε ένα παράξενο σπίτι για τελετές και όλη η καλή επίπλωση έχει μετακινηθεί στο πλάι, καθώς προσέθεταν όλα και περισσότερες κουκέτες".