September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Xavier Legrand | Mιλάει για τον "Διάδοχο" και μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές της χρονιάς

08.08.2024
Xavier Legrand | Mιλάει για τον "Διάδοχο" και μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές της χρονιάς

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης του "Μετά τον Χωρισμό" μας εξηγεί τα μυστικά του τελευταίου, αγωνιώδους όσο και σοκαριστικού ψυχολογικού θρίλερ του.

Ύστερα από πολυετή εμπειρία ως ηθοποιός, ο Xavier Legrand συστήθηκε ως σκηνοθέτης με το "Μετά τον Χωρισμό" (2017). Ένα δράμα-γροθιά στο στομάχι, το οποίο απέσπασε πολλαπλά βραβεία, εκ των οποίων εκείνα της Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας και Καλύτερης Ταινίας στα Σεζάρ, βάζοντάς τον για τα καλά στον κινηματογραφικό χάρτη ως υποσχόμενο δημιουργό. Επτά χρόνια μετά ο Λεγκράν επιστρέφει με κάτι αρκετά διαφορετικό. Στον "Διάδοχο" η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από έναν επιτυχημένο καλλιτεχνικό διευθυντή οίκου μόδας, ο οποίος καθώς βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας του πληροφορείται την απώλεια του πατέρα του. Παρά το γεγονός πως αμφότεροι ήταν αποξενωμένοι για χρόνια, ο πολυάσχολος μόδιστρος αποφασίζει να αναλάβει τη διαδικασία της ταφής, για αυτό και ταξιδεύει στο Κεμπέκ. Σύντομα βέβαια διαπιστώνει πως το πένθος θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τον απασχολήσει, αφού στο πατρικό του ανακαλύπτει κάτι τόσο σοκαριστικό που ανατρέπει πλήρως τη ζωή του. Για αυτό και πολλά ακόμη συζητήσαμε στο Παρίσι με τον Λεγκράν, χωρίς spoilers φυσικά…

Ποια ήταν η δημιουργική αφετηρία αυτής της ταινίας;

Αφού ολοκλήρωσα το "Μετά τον Χωρισμό" και έχοντας μιλήσει ενδελεχώς γύρω από το θέμα της ενδοοικογενειακής βίας, αφενός ένιωσα πως έχει εξαντληθεί αυτή η συζήτηση, χωρίς να υποτιμώ τη σοβαρότητά της, αφετέρου δεν ήθελα να ταυτιστώ ως σκηνοθέτης με το συγκεκριμένο ζήτημα. Ας πούμε, τότε είχα περισσότερο υπόψη την πατριαρχία ως τον μηχανισμό καταπίεσης που μας επηρεάζει όλους, έχει πολλαπλές πτυχές και δεν γίνεται να συνοψιστεί με έναν και μόνο τρόπο. Οπότε, διατηρώντας το ίδιο πνεύμα, θέλησα να εντρυφήσω λίγο περισσότερο στις μορφές βίας που εκπορεύονται από άντρες προς τους άντρες. Και πιο συγκεκριμένα από τους πατεράδες στους γιους τους. Εκείνη την περίοδο έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο "L’ascendant" του Αλεξάντρ Ποστέλ, το οποίο ψηλαφεί ακριβώς όσα με απασχολούσαν και θέλησα να το διασκευάσω. Ο παραγωγός μου ωστόσο αρχικά διαφωνούσε διότι πίστευε ότι αυτό δεν είχε καθόλου κινηματογραφικά χαρακτηριστικά. Για να τον πείσω χρειάστηκε να κάνω ορισμένες σεναριακές παρεμβάσεις, οι οποίες ελπίζω να μας δικαιώνουν.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο athinorama.gr 

BEST OF NETWORK