Το σχόλιο της γνωστής δημοσιογράφου για το νέο Αιγυπτιακό Μουσείο.
Στην Αίγυπτο βρέθηκε από τις 3 έως και τις 10 Νοεμβρίου η Μάγια Τσόκλη. Από το πρόγραμμα της γνωστή δημοσιογράφου στη γη των Φαραώ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η επίσκεψή της στο νέο Grand Egyptian Museum.
Το Grand Egyptian Museum (GEM), το οποίο συνιστά το μεγαλύτερο αρχαιολογικό μουσείο στον κόσμο, φιλοξενεί περίπου 100.000 εκθέματα που καλύπτουν περίπου επτά χιλιετίες της ιστορίας της χώρας, από την προδυναστική εποχή έως την ελληνική και τη ρωμαϊκή περίοδο. Ένα από τα κύρια αξιοθέατα του Μουσείου αφορά το σύνολο του περιεχομένου του άθικτου τάφου του νεαρού βασιλιά Τουταγχαμών, που εκτίθεται για πρώτη φορά από τότε που ανακαλύφθηκε από τον Βρετανό αιγυπτιολόγο Howard Carter. Περιλαμβάνει τη θεαματική χρυσή μάσκα, το θρόνο και τις άμαξες του Τουταγχαμών.
Η Μάγια Τσόκλη βρέθηκε στο Μουσείο, λίγες ημέρες μετά τα επίσημα εγκαίνιά του, αποτυπώντας τα αγαπημένα της εκθέματα μέσα από τον φακό της. Η δημοσιογράφος μοιράστηκε τις φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram, προσφέροντας στους διαδικτυακούς ακολούθους της μία ματιά στο εντυπωσιακό νέο Μουσείο και τη θέα των Πυραμιδών της Γκίζα που βρίσκονται στο παρασκήνιο.
Τις φωτογραφίες από την επίσκεψή της συνόδευσε με την παρακάτω λεζάντα: "Την Παρασκευή, μέρα αργίας για την Αίγυπτο, 20.000 άνθρωποι επισκέφθηκαν το απαστράπτον Grand Egyptian Museum στο Κάιρο. Τόσοι πολλοί που η διεύθυνση ανακοίνωσε ότι δεν χωρούσαν άλλοι και τα εισιτήρια τελείωσαν. Εχθές Σάββατο, επίσης με κλειστά σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες το εκθαμβωτικό νέο Μουσείο ήταν επίσης γεμάτο με κόσμο απ όλο τον πλανήτη που ήταν εδώ περισσότερο για την εμπειρία παρά για να δει τα εκθέματα με την ησυχία του. Το νέο Αιγυπτιακό Μουσείο δεν προδίδει τις υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών. Πρόκειται για κάτι το μεγαλειώδες, τόσο σε μέγεθος όσο και σε αισθητική και κατασκευή. Μέρος της νέας ταυτότητας της Αιγύπτου, είναι το λαμπρότερο παράδειγμα του soft power που αποτελεί ο πολιτισμός. Αν κάποιος ήθελε να κάνει μια γενική παρατήρηση, θα μίλαγε για τον ανταγωνισμό μεταξύ της σύγχρονης αντίληψης μνημειακής μουσειακής αρχιτεκτονικής (και διακόσμησης) και εκθεμάτων. Αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα… αφήστε λίγο χρόνο να φύγουν τα περίεργα πλήθη, ελάτε στο Κάιρο και αφιερώστε μια ολόκληρη μέρα στο GEM".