Μια επιχειρηματική κίνηση που δίχασε.
Ο οίκος Tiffany & Co. θέλοντας να δημιουργήσει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, αποφάσισε να εγκαταστήσει τον πρώτο αυτόματο πωλητή μέσα στο νέο του κατάστημα στο Λονδίνο. Το κατάστημα άνοιξε τον περασμένο μήνα στo Covent Garden και είναι πλήρως εξοπλισμένο με τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες. Κάπως έτσι τοποθετήθηκε και ο αυτόματος πωλητής, στον οποίο οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν το πρώτο άρωμα του οίκου.
Η επιχειρηματική αυτή κίνηση αποσκοπεί στο να δώσει μια πιο νεανική, παιχνιδιάρικη και φρέσκια πνοή, παρόλα αυτά από πολλούς θεωρήθηκε αρκετά προκλητική και εντελώς απροσδόκητη, για έναν κλασσικό οίκο κοσμημάτων.
Δες ακόμη: Tiffany & Co | Όλες οι εντυπωσιακές αφίξεις από το λαμπερό πάρτι του οίκου
"Έχουμε ενσωματώσει playful οθόνες που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα και το χιουμοριστικό σχεδιασμό του οίκου Tiffany, μετατρέποντας την επίσκεψη στο κατάστημα σε μια μοναδική βιωματική εμπειρία", δήλωσε σχετικά ο Richard Moore, αντιπρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής σχεδιασμού των καταστημάτων.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ο οίκος Tiffany & Co. καινοτομεί στα καταστήματα του. Μόλις ένα χρόνο πριν το ιστορικό κοσμηματοπωλείο της Νέας Υόρκης έκανε πράξη τον τίτλο της ρομαντικής κομεντί του 1961, ανοίγοντας ένα καφέ όπου οι λάτρεις των διαμαντιών, κι όχι μόνο, έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ένα πλούσιο πρωινό.
Αξίζει να σημειώσουμε, επίσης, πως το Tiffany προσπαθεί αρκετά προκειμένου να βρει ανταπόκριση από τους νεότερους καταναλωτές, πολλοί εκ των οποίων δεν ενδιαφέρονται για τα παραδοσιακά κοσμήματα, όπως τα διαμαντένια μονόπετρα, το σήμα κατατεθέν δηλαδή του καταστήματος. Στο πλαίσιο αυτό της στρατηγικής του να προσελκύσει το ενδιαφέρον των νέων, η εταιρία έχει αποφασίσει να λανσάρει πλέον και πιο μοντέρνες συλλογές.
Δες ακόμη: Το Tiffany & Co. βάφει γαλάζια τη Νέα Υόρκη για τη νέα του καμπάνια